HASTANE KORİDORLARI

237 184 34
                                    

( Berat'ın Anlatımıyla)
Nisa kurtardığımız gibi ambulans ve itfaiye ekipleri geldi, itfaye ekipleri yangınla uğraşırken sağlık çalışanları yardım etmeye çalışıyorlardı, sağlık çalışanları bize doğru geldiler nisayı sedyeye yatırdılar,hızlıca nisayı ambulansa bindirdik uraz'ın arabasına binip ambulansı takip etmeye başladık. Uraz'a doğru baktım onu görünce çok kötü olduğunu farkettim . buket ağlıyordu ne yapacağımı bilmiyordum ambulansın durduğunu görünce ,Uraz' da durdu arabadan inip hemen ambulansa doğru koştu buketle birlikte aynı anda arabadan indik koşarak. Uraz'ın yanına gittik doktorlar nisayı hemen kontrole aldılar bizi içeri, alamayacaklarını söyleyip kapıyı kapatılar bizde kapıda buket bir sandalye oturdu, ama Uraz dışarı doğru gittiğini görünce peşinden gittim ,uraz dışarı çıkınca karşısına çıkan ilk banka oturdum. Bende yanına oturdum iyi misin dedim, bilmiyorum dedi kalbini tutu nisa' dan uzaklaş' sam .kalbim sıkışıyor dedi Uraz'ı anlıyordum.

yıllar önce buketle sevgili olduğum an aklıma geldi ama hemen kendimi toparladım. Uraz dedim nisaya kötü davrandığın farkında mısın dedim, konuşmasına izin vermeden devam ettim. Senin nisaya aşık olduğunu görüyorum onu başkasıyla gördüğünde. kıskandığınıda bunu ilk gördüğümde kardeşim aşık olmuş dedim sözüm bitince .Uraz konuşmaya başladı . Bilmiyorum dedi herşey doğru onu başkasıyla görsem kıskanıyorum, onu üzdüğümde üzülüyorum bu dediğin aşk ise ben nisaya aşık olmuşum o zaman , berat olmuşsun dedi ona açılman gerekiyor dedi berat. Uraz nasıl dedi bir anda , berat bunu duyunca heycanlandı. Uraz tekrar sordu nasıl dedi, berat onu sevdiğini söyle dedi . Uraz tamam dedi ama nasıl söyleyebilirdi eskiden kızlarla keyif için çıkarken şimdi bir kıza aşık olmuştu. Bunu nasıl söyleyebilir diye düşünmeye başladı.

___________&&&&&&_______&&&&____

Okul müdürü bütün ailelerle haber vermişti veliler duyunca hepsi hastaneleri akıl etmişti. Selma hanım duyunca nisanın arkadaşı buket' i aradı ve hastanenin yerini öğrenip taksiye bindi yolda giderken çok endişeliydi . Taksi durunca ücreti ödeyip hasataneye doğru koştu meldivenden hızlıca çıkıp nisanın
katına geldi buket'i görünce yanına giti nisa'nın durumunu sordu buket hiç bir şey bilmediğini söyledi.uraz ve berat konuşmaları bitince nisa'nın katına gittiklerinde buket'in yanında bir kadın olduğunu fark etiler . Uraz birden bu kim dedi berat annesi olabilir müdür bey bütün velilere haber vermiştir dedi. Uraz ve berat sakince Selma hanım yanına doğru yürüdüler. Uraz geçmiş olsun teyzeçğim dedi selam hanım sağol oğlum dedi konuşmaları bitmemişti doktorlar içerden çıktığını fark etiler .

Hemen doktorun etrafını sardılar nisanın durumunu sordular doktor durumu gayet iyi sadece bayılmış sadece uyması için ilaç verdik serumu bitince gidebilirsiniz Selma hanım onu görebilir miyiz ? doktor bey tamam ama hastayı çok yormayın Selma hanım başını tamam anlamında salladı doktor bey yanlarından gittiğinde Selma hanım çantasını alıp içeriye doğru yürümeye başladı . Buket annesi arayınca gitmesi gerektiğini söyleyip gitti berat'ta işi olduğunu söyleyip gitti. Uraz ve Selma hanım kalmıştı ikizide içeri girdi nisa uyuyordu Selma hanım boş bir sandalye oturdu daha sonra nisa'nın elini tutu kızım uyan diye ağlamaya başladı . Uraz'da duvara yaşlanmış nisayı izilyordu birden içerisini telefon sesiyle doldu Selma hanım telefonla konuşacağını söyleyip gitti. Uraz masaya yaklaşmayı korkuyordu Uraz diye bir ses içerisini doldurdu uraz nisa'nın uyandığını zannetmişti dediğide olmuştu nisa uyanmıştı.

Uraz diye bir kez daha ses geldi, uraz bu sefer sandalye oturup nisa'nın elini tutu iyimisin dedi nisa iyim dedi onu kurtardığım için teşekkür etti bende önemli değil dedim. Berat'ın dediği gibi nisayı sevdiğimi söyleyecektim nisa dedim sana söylemem gereken bir şey var dedim söyle diyince cesaretimi toplayıp ben sana aşığım dedim nisa şaşırmıştı Uraz sen bana aşık mısın öyle mi? İnanmamış gibi bakıyordu. Uraz evet dedi nisa bir anda cesaretini toplayıp bende seni seviyorum dedi  Uraz bu duyunca çok şaşırmıştı ve Uraz'la hasatande sevgili oldular.

___________&&&&&&&&&&&&________

Uraz tam bir şey söyleyeceken nisa'nın annesi Selma hanım içeri girdi, Uraz fark etmeden nisa'nın elini tutmuştu Selma hanım bunu görünce öksürmeye başladı. Uraz bir anda fark edince elini çekip sandalyeden kaldı ve hemen gelirim diyip dışarı çıktı.  Uraz çıkınca Selma hanım nisaya yaklaşarak iyimisin kızım dedi nisa iyim dedi nisa birden babam nerde Selma hanım İstanbul ' da daha dönmedi annem bana sıkça sarıldı tamam dedim serumum bitince, hastaneden çıktık . Uraz'la en güzel şey yaşamıştım bu hastanede Uraz'la sevgili olmuştuk. Uraz iyimisin dedi bende iyim dedim. Uraz bizi eve bırakmayı teklif etti annem kabul etmek istemiyordu.  

Ama son dakikada ikna ettim. Uraz bizi eve bıraktığı için mutluydum onu biraz daha görecektim annem Uraz'ın yanına en öne oturdu bende en arkaya oturdum çok yorgundum yolda giderken radyodan klasik bir müzik çalıyordu. Uraz kapının yanında durunca annen teşekkür Edip arabadan indi, bende  ardından indim. Uraz beni bırakmak istemiyordu gibi annemden küçük bir ricada bulunacak en tamam dedim daha ne söyleyeceğimi duymadan tamam demişti gözlerimden anlamıştı  tamam dedi annem gidince uraz bana sıkıca sarıldı bende ona aynı karşılıkla sıkıca sarıldım. Ayrılınca Uraz yüzümü okşadı daha sonra tekrar sıkıca sarıldık .

Ayrılmam gitmem gerektiğini söyledim arkamı dönüp gideceken. Uraz kolumdan tutup dudaklarından öpmeye başladı. İlk başta hiç bir şey anlamamıştım ama fark edince Uraz'ın ıslak ve yumuşak dudakların tadını çok sevmiştim bende ona karşılık verdim nefes nefese kalana kadar öpüşmeye devam ettik. Hemen  gitmem gerektiğini söyleyip eve doğru koştum ,tekrar geri dönüp Uraz'ın yanağından öpüp koştum yukarı çıkınca. Annem iyleşmişsin dedi gülerek bende sanırım bizi görmüş diye utandım hemen odama kapandım banyoya girip rutin işlerimi halledip üzerimi değiştirip yatağa geçtim . Bu benim ilk öpüşüm değildi ama bu çok farklıydı dudağıma dokundum her şey gözümün önünde canlanmış gibiydi Uraz'la artık sevgiliydik yarın okula gitmek istemiyordum ama Uraz'ı görmek için gidecektim tam uyuyacak en telefonumdan mesaj sesi geldi telefonumu elime aldım mesaj Uraz ' dan dı yarın sabah beni alacağını söylemişti cevap vermedim sadece görüldü atınca Uraz hemen telefon etti. Şaşırmıştım hemen telefonu açtım ne oldu neden mesaj cevap vermediği mi sordu. Sesimi etmedim mesajda yazdığı şeyi tekrar etti yarın sabah erken hazır ol sana Bir sürprizim var dedi. Sonra okula gideriz dedi tamam dedim görüşürüz diyip telefonu kapattım acaba. Uraz ne sürpriz yapacaktı diye düşünerek uykuya daldım.

Zaman Herkesi Değiştirir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin