Depo

268 212 35
                                    

-Sabah o kadar yorgundum ki kalkmak istemiyordum telefonum çalınca elime aldım tanımadığım bir arıyordu telefonu açtım. Uraz'ın aradığını öğrenince içim rahatladı, Uraz evin yanında beni beklediğini söyleyince şaşırdım, hemen hazırlanma' mı istedi cevabımı beklemeden telefonu kapattı. Yataktan kalktım rutin işlerimi halledip üzerimi giyindim, hafif bir makyaj yaptım ayakkabımı ve hırkamı alıp aşağıya indim. Binanın kapısından çıktığımda.  Uraz arabaya yaslanmıştı  altına mavi bir pantolon üzerine beyaz bir tişört giymişti yanına gittim günaydın dedim sesini çıkarmadı. Hiç gerek olmadığını söyledim.


- Almasının nedeni dün yaşanan olaydan sonra beni alacağını söylemiştim dedi, daha sonra arabaya bindi benimde binme ' mi bekledi bindikten sonra arabayı çalıştırdı. yolda giderken öylesine bir şarkı açtı, müzik çalınca pencereden dışarıyı izledim. Uraz okul binasının yanında durdu arabadan indim Uraz'ı beklemeden okul binasının kapısından içeri girdim oda peşimden geldi..

-  buket ve berat görünce yanlarına gittim ikisine günaydın dedim buket bana sıkıca sarıldı bende ne olduğunu anlamadım bende ona sıkıca sarıldım.Birbirimizden ayrıldığımız' da uraz yanımda durmuştu.  Uraz sınıfa gideceğini söyleyip yanımzdan ayrıldı berat kantine gitmeyi teklif etti bizlerde kabul ettik. Berat onların oturduğu masaya bizi götürünce oturmak istemedim  berat korkma. Uraz birşey yapmaz nisa gülerek ben mi; korkuyorum dedim buket tamam uzatmayın dedi berat. kahve alacağını söyleyip yanımzdan ayrıldı. Uraz'ın bize doğru geldiğini gördüğümde Buket'in ayağına tekme attım buket ne oldu diye inlemeye başladı. Bende gözümle Uraz'ı gösterdim Berat kahvelerimizi getirip oturdu içtiğimizde Zil çalınca derse girdik Uraz her zamanki gibi en arkaya gitti. Berat ' a onun yanına oturdu bende Buket hava soğuk olduğu için peteğin yanına oturdum bukte her zamanki gibi uyudu bende ders dinlemek istemiyordum o yüzden başımı masaya bıraktım o sırada Uraz'ın bizim tarafa baktığını fark ettim gözleri gözlerimde; hiç bir zaman ilk gözümü kaçıran kişi değildim ama birinin ismi seslendiği ni duydum başımı masadan kaldırdım yanımda duran su ' yu gördüm  konuşmasını  bekledim parti verdiğini ve bütün okulu davet ettiğini söyledi bizide beklediğini söyledi su bizi partiye davet ettiğine şaşırmıştım ama biraz eğlenmek bizim hakkımız 'dı  buket'e sormadan tamam geliriz dedim su gidince başımı tekrar masaya koydum ders boyunca uyudum birinin beni uyandırmaya çalıştığını fark ettim 5dakika daha dedim ama beni uyandırmak isteyen kişi sertçe masaya vurunca korkuyla kalktım. Uraz'ın olduğunu anlamam gerekiyordu ne var dedim sinirle okul çıkışı eve gitmeyecek misin dedi okul çıkışı mı? 
-

Dedim şaşırarak ne zaman kadar uyumuşum farkında değildim çantamı alıp sınıf kapısından çıktım. Uraz'la birlikte meldivenden indik buket ve berat bizi bekliyordu buket eve gideceğini söyleyince gidemezsin dedim nedenini sorunca su parti veriyor bizde gidiyoruz dedim itiraz etmedi anneme mesaj yazıp, telefonumu çantama koydum buket'le
alışverişe gideceğimizi söyledim. Urazların cevabını beklemeden gittik buketle alış veriş merkezine gittik bir mağazaya girdik buket kırmızı bir elbise beğenip kabine gitti bende elbiselere bakarken karşıdaki mağazanın siyah bir elbisesini çok beğendim buket'e söyleyip gittim yolda giderken,siyah bir araba yanımda durdu camı açınca içerdeki kişi bir kağıt uzatı ne olduğunu anlamadan siyah araba yanımdan gitti. Bende kağıtaki yazıyı okudum bir adres yazıyordu  kağıt çantama atıp istediğim mağazaya girip elbiseyi deyip aldım . Sonra Buket'in yanına mağazaya gitim buketle elbise ve ayakkabı alıp alış veriş merkezinden çıktık buket' le birlikte bir kuaför gittik makyaj ve saçımızı yaptık elbiseleri giydik ikimizde çok güzel olmuştuk taksi çağırdık taksi  gelince taksiye bindik. Buket suyun adresini tarif etti geldiğimizde arabadan indik birlikte parayı ödedik buket'le suyun kapısının yanında durduk zili çaldık.
                                                                    

- açan su ve iki arkadaşıydı buket'le içeri girdik okuldaki bütün öğrenciler burdaydı Uraz ve beratı görünce yanlarına gittik.Uraz  gözleri benim üzerimdeydi onlara alışverişte yaşadığım olayı anlatmak istedim partiyi bozmak istemediğim için sonra söylerim dedi.  Buket ve berat yanımzdan içecek almak için yanımızdan ayrıldılar. Uraz hiç konuşmuyordu sadece bana bakıyordu Buket ve berat içecekleri getirdi berat çok güzel olduğumuzu söyledi bizde teşekkür ettik suyun bizim tarafa geldiğini görünce sustuk su Parti'nin nasıl gittiğini sordu bende iyi dedim Uraz'ın yanına yaklaştı kağanın bize doğru geldiğini görünce su ve Uraz'a daha sonra hallederim dedim kağan yanıma geldi çok güzel olduğumu söyledi bende teşekkür ettim. Dans etmeyi teklif etti bende kabul ettim. Kağanla birlikte dans edenlerin tarafına doğru gittik kağan elini belime bende onun boynuna doladım dans ederken Uraz baktım bana sert bir şekilde bakıyordu Buket ve berat başka masada oturmuşlardı Uraz'ın olduğunu tarafa bakınca Uraz ve suyun öpüştüğünü gördüm bunu görünce kağan dan ayrılıp çantamı alıp çıktım buket ve berat çıktığı mı görünce peşimden geldiler berat Uraz'ı alıp geliyordu buketle, yolda giderken urazların arabaya binip arkamızdan geldiklerini fark ettim ama birden alış veriş merkezinde gördüğüm arabayı tekrar yanımızda durdu aynı adam tekrar kağıt uzatı kağıt aynı adres ve acil gelmemizi  istiyorlardı bu da neydi araba gidince Uraz'ın arabasının yanımızda durduğunu fark ettim Uraz ve berat arabadan indi bu yanımızdan duran arabayı sordular bende elimdeki kağıdı ve çantamda ki kağıdı çıkarıp uzatım. 

-  Uraz elimdeki kağıdı sertçe çekip baktı kimin verdiğini sordu tanımadığımız bir adam olduğunu söyledim alış veriş merkezine olanları da anlatım. Uraz sinirle arabaya tekme attı .sinirle ben size demedimi hiç ayrılmayacağız hep yana yana olacağız bende sinirle sudan vakit bulursan bizimle ilgilenir' sin dedim oda bana sinirle senede kağandan ayrı kalırsan yanımıza gelirsin dedi tam cevabını verecektim berat tamam. kavga etmeyin şimdi kağıtta yazılan adrese gidelim dedi uraz önce bizi eve bırakacağını söyleyince gitmek istemiyorum o yüzden hayır götürmeyeceksin dedim ,Uraz  sinirle bana baktığını görünce anladım ki kabul etmişti .
Buket ve berat en arkaya bindiler. bende koşarak en ön koltuğa oturdum Uraz'ın gelmesini bekledik Uraz telefonla konuşacağını söyleyip yanımzdan gitti bizlere de arabada Uraz'ı beklemek zorunda kaldık.Uraz gelince gideceğimiz yerin bir depo olduğunu söyledi bizim depoda ne işimiz vardı berat Uraz ' a nerden öğrendiğini sordu tanıdığı bir kişiye sorduğunu söyledi uraz Berat haydi gidelim ne olduğunu alayım dedi Uraz arabayı çalıştırdı. Yolda giderken annem aradı ilk çalış 'ta açmadım ikinci çalış 'ta açmak zorunda kaldım efendim anneciğim dedim nerde kaldığımı sordu biraz daha kalmak için izin istedim kabul edince teşekkür edip telefonu kapattım. Uraz 'a ne kadar kaldığını sorduğumda cevap vermeyip müzik açtı. Bende dışarıyı izledim yol boyunca müzik dinledik buket' in telefonu çalınca açtı annesin aradığını söyleyince Uraz telefonu alıp arabadan attı buket sinirle ne yaptığını sordu Uraz gene sesini çıkarmadı Uraz arabayı durdurdu.
                                                                 

    - Hep birlikte arabadan indik neden indik dedim, buket geldik bence ama Uraz az kaldığını
Belirterek .Uraz az kaldığı için yürüyeceğiz tamam dedik yollda yürürken birden hava soğuyunca elimi birbirine sardım .Uraz bunu görünce üzerindeki hırkayı çıkarıp bana uzatınca almak istemedim ama Uraz zorla üzerime zorla giydirdi biraz daha yürüdükten sonra bir depo gördük daha hızlı yürüdük geldiğimizde etrafta kimse yoktu Uraz kapıyı açtı içeri çok karanlıktı telefonların fenerler ' ini açtık içeri girdik yürüdük hiç kimse içerde yoktu biraz daha yürüyünce bütün lambalar açıldı biraz daha yürüdüğümüz ' de yerde yatan birini gördük karnına bıçak vardı hepimiz birlikte yerde yatan kızın etrafını sardık kanlar içinde kız yerde yatıyordu Uraz hemen burdan gidelim oturduğumuz yerden hemen kalktık kapıya koşarak gittik arabaya hemen bindik Uraz şoför koltuğuna oturduğu gibi arabayı çalıştırdı. Yolda giderken polis arabası yanımzdan geçti Uraz arabayı durdurdu sinirle elini direksiyona vurdu.
_


Berat abi sakin ol Uraz nasıl sakin olabilirim biri bizimle oyun oynuyor Uraz daha sözünü bitirmeden telefonum çaldı. Annem olabilir diye cebimden çıkardım bilinmeyen bir numara olduğunu gördüm telefonu açmadım sonra arayacağım diye telefonu kapattım telefonu çantama koydum Uraz dönerek Uraz tamam sakin olmalısın önce eve gidelim yarın okulda konuşuruz Uraz haklı olduğumu söyledi arabayı çalıştırdı bende dışarıyı izledim benim evin yanında durunca arabadan tam inecek en ,
  Uraz bana dönerek dikkatli ol dedi birşey olursa hemen ara dedi tamam dedim arabanın kapısını kapatıp binanın kapısında içeri girdim annem uyumuştu bende odama geçip üzerimi değiştirip yatağıma geçtim acaba Uraz haklı mıydı biri bizimle oyun mu oynuyordu diye düşünerek uykuya daldım.

Zaman Herkesi Değiştirir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin