İlk kez kendim uyanmıştım yatağımı toplayıp rutin işlerimi halledip mutfağa gittim. Gitmeden önce üzerime rahat bir şeyler giydim daha sonra ,mutfağa annemin yanına gittim. bugün yeni yılla girecektik çok mutluydum mutfağa gitiğim gibi annem sarıldım annem beni mutlu görünce oda sevindi yardıma ihtiyacı olup olmadığını sordum kek malzemelerini dolaptan çıkarmamı söyledi. İlk kez anneme yardım etmiştim çünkü ilk kez mutfağa birlikte girmiştik kekimizi yapıp fırına atık akşam dışarı çıkmayacağımza hiç üzülmedim annem ve babamla filim izleyecektik annem
marketen bir şey lazım mı diye sordum. hayır dedi birlikte pazara gideceğimizi söyledi kekimiz pişince annem hazırlanmak için odaya gitti bende botumu ve motumu aldım annem gelince çıktık.pazar evimize yakın olduğu için yürüyerek gittik annem, Bir şeyler almaya başladı .bende etrafıma bakıyordum bir bana sertçe çarptı yere düştüm bana çarpan kişi koşup gitti bende hem ayağı kalıp çocuğun arkasından söyleyenip annemin yanına gittim. Annem eşyaları almıştı birlikte eve geldik bende odama geçtim filim seçmek için Odama geldim.Bir filim seçip salona geçtim annem babamın gelmiyeceğini söyleyince üzüldüm annemle ilk kez tek başımıza kutlayacaktık 21:00 geliyordu annemle birlikte salona gelip filim izledik saat 11;59 olunca saymaya başladık bitince annemle birbirimize sarıldık sonra odalarımıza gittik telefonu elime alıp gelen mesajlara cevap yazdım telefonu kapatıp yerine bıraktım yatağıma geçip uykunun güzel kollarına bıraktım.
sabah uyandığımda telefona girip mesajlara baktım alev yazmıştı biraz konuştuk daha sonra yatakan kalkıp rutin işlerimi halledip üzerimi giydim kahvaltıyı annem hazırlamıştı. Babam gazete okuyordu günaydın diyip kahvaltı masasına oturdum. Babamı bu iş yüzden babamı çok göremiyordum o yüzden onu özlüyordum babam kahvaltı yapıp çıktı. Bende annemden izin alıp dışarı çıktım.
yürüyordum nereye gidecektim diye düşünürken evimizden biraz uzakta bir Park vardı kulaklığımı takıp parkın yolunu tutmaya başladım. Geldiğimde kimse yoktu Bir kaç çocuktan başka boş bir banka oturdum hem müzik dinliyordum hem çocukları izliyordum biri yanıma oturdu yanımdakini görmek için biraz onun oturduğu tarafa baktım benim onun tarafına baktığımı görünce ne bakıyorsun bide buraya oturmana kim izin verdi git başka bir banka otur ve sustu bende neden İlk ben oturdum diye çocukça konuştum çocukları izlemeye devam etti bende çocukları izledim kalıp gideceken ismin ne diye sordum? Kağan dedi ve gitti.
Bende kalkıp eve doğru yürürken onu gördüm okyanus gözleriyle benim tarafıma bakıyordu tam kaçak ken arkamdan birinin güldüğünü gördüm arkamı dönüp kim olduğununa baktım bu çocuğu ilk kez görüyordum ismin Uraz olduğunu bildiğim kişi üzerime doğru gelmeye başladı bende refleks olarak arkaya doğru gitim duvara çarpınca artık kaçak bir yer olmadığını anlayınca içimden ben " "bittim" sözünü ilk kez kullanıyordum hayatımın sonuna gelmiştim. gözlerimi açtığımda tam karşımdaydı gözlerine baktığımda kayboluyordum İlk kez konuştuğunu gördüm sen bu mahalleye yeni mi geldi diye sordu?
Bende titrek bir sesle evet dedim kolumdan tutup yürütmeye çalıştı benim kolum açıyordu ama korkudan hiç bir şey söyleyemiyordum beni bir deponun içerisine götürdü titrek bir sesle beni bırak ben sizi tanımıyorum ben uraz zorlu arkadaşım Berat biz seni tanıyoruz sende "nisa "diyince şaşırdım. İsmimi nerden biliyordu daha da korkmaya başladım.
Benden ne istiyorsunuz diye sordum beni polise seni mi? şikayet ettin lan dedi yüksek Bir sesle bağırdığında refleks olarak biraz arkaya doğru gittim titrek bir sesle hayır ben seni daha yeni tanıdım dedim o zaman polisler beni neden almaya geldi kızım beni sinir etme dedi bende cesaretimi toplayıp ben nereden bileyim dedim bir anda bağırdı Berat bir anda abi bizi ihbar edeni bulduk .Bende ayağı kalıp ben artık gideyim dedim üzerim doğru yürümeye başladı. Dip dipe gelince kızım ayağını denk al bana bir daha bulaşma birdahakine bu kadar kolay kurtulamazsın dedi Berata al bu kız evine bırak dedi ben kendim giderim dedim bana karşımı geliyorsun dedi titrek bir sesle evet diyecektim ama korktuğum için hayır dedim tamam berat bırak onu bende işimi halledeyim dedi.
Beratla Birlike arabaya bindik yollda giderken ikimizde konuşmadık binanın yanında durunca arabadan inip binanın içine girdim. kapıyı çaldım kimse açmadı annem Pazar gitmiş olabilir diye düşündüm yedek anahtarım olduğunu için kapıyı açıp mutfağa gittim aç olduğum için dolapı açıp sandviç için malzeme çıkardım. sandviç yaparken bir yandan da bardağa meyve suyu doldurdum hazırlayıp salona geçtim. yedikten sonra eşyaları mutfağa bırakıp odama gittim yatağıma uzandım. Bir şeyler düşünmeye başladım .
ne zaman uyduğumu hatırlayamıyorum uyandığımda annem ve babam evdeydi yataktan o kadar yorgundum ki kalkamıyorudum annem kapımı çalınca sesim o kadar kısık çıktık ki anneme ses gitmedi annem kapıyı açınca kızım kapıyı çaldım. Neden sesinini etmedin dedi anne dedim annem bir anda başımda bitti nisacım senin sesin niye kısılmış ateşinde var hasta olmuşsun annem yanımdan koşarak bir yere gitti geldiğinde yanında babam ve ilaç vardı babamda ateşime baktı doktoru aramak için telefonun almaya gitti .annemde ilaç içirdi doktor gelene kadar beni banyoya götürdü soğuk suyun altına doktor gelene kadar işimiz bitti. doktor gelince yatağımda uzanıyordum doktor ateşimi düşürmek için Bir kaç ilaç verdi ve dinlenmem gerektiğini söyledi. Doktor gidince annem ve babam yanımda kaldılar ne zaman uyduğumu hatırlayamıyorum .
Ama uyandığımda annem yanımda babam ise koltukta uyuyordu ateşime baktım biraz düşmüştü anne mi çağırdığım da babamda uyandı ateşime baktı biraz düştüğünü görünce annemin yanına oturdu annem sen işe git geç kalma ben nisa' nın yanındayım babam bana ve anneme sarılıp gitti annemde mutfağa bana kahvaltı hazırlamaya gitti bende telefonu aldım alev mesaj yazmıştı nasıl olduğumu sormuştu diye yazmıştı bende hastayım diye yazdım yazdığım gibi cevap yazdı iyimisin demişti daha önce alevi bu kadar endişeli görmemiştim iyiyim dedim merak etme diye cevap yazıp telefonu yerine bırakınca annem geldi iyileşmem için çorba yapmıştı annem bana çorbayı yemem için yardım etti daha fazla yemeyeceğimi söyleyedim annemde tamam sen dinlen Bir şey olduğunuda çağırırsın tamam dedim annem çıkınca uyumaya çalıştım ama uykum gelmiyordu dün olanları
hatırlamaya çalıştım .Uraz beni uyarmıştı ama hiç bir şey yapmadığım halde ama ondan bunun hesabını soracaktım ama soramazdım o çok korkunç biriydi onu nerede görsem yolumu değiştirecektim onu Bir daha görmek istemiyordum bunları düşünürken uykuya dalmıştım. Uyandığımda babamın sesi geliyordu yataktan kalkıp mutfağa gittim annem yemek hazırlıyordu masaya tatlım sen niye kalktın doktor senin dinlenemeni istedi anne ben iyim sadece üşütmüştüm tamam tatlım ben sana yemek koyayım koyduktan sonra masaya oturdu babam kızım pazartesi okul başladığı için seni okula kaydedim gerçekten mi? diye sevinecek halim yoktu kim okulu severdi tamam diyip kestirip atım.
yemek yedikten sonra tevziyon izledik sonra ben odama geçtim telefonu elime alıp sosyal medyada biraz takıldım Deniz mesaj yazmıştı cevap vermek istemiyordum moralim bozuktu o yüzden yazmadım telefonu yerine bırakıp birşeyler düşünmeye başladım.
Bir anda yarın okul vardı okula gideceğim için hiç mutlu değildim bütün öğrenciler gibi bende okulu sevmiyordum bunu düşünerek uykunun güzel kollarına bıraktım kendimi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Herkesi Değiştirir
Teen FictionSevgili okuyucularım ; kitabın konusu Bir cinayetle başlıyor baş karakterler 'im Uraz , nisa, Buket ve Berat bu cinayet en dolayı yurtdışına kaçacaklar orada bir çok zorlukla karşılaşacaklar işte orda nisa Uraz'ı değiştirmeye karar veriyor. Devamını...