EVDEN UZAKTA YAŞAMAK

118 83 62
                                    

Evden çıktığımda soğuk rüzgar yüzüme tokat gibi yüzüme çarptı. Merdivenden hızlı bir şekilde indik karşıda baran zorlunun adamı bizi beklediğini fark ettim ona doğru yürüdük Uraz yanımda buket ve Berat'a sağ tarafımda lardı arabaya yaklaştıkça korkum artıyordu çünkü baran zorlunun dediğini yapmamış tık dışarı çıkmıştık.

Uraz adama dönerek arabanın anahtarını aldı Uraz şoför koltuğuna bu sefer ben arkaya berat'a ön koltuğa oturdu Yolda giderken Uraz radyodan bir şarkı açtı açtığı şarkı benim en sevdiğim guruptu müzik eşliğinde dışarıyı izledim birden araba durunca geldiğimizi anladım hepimiz aynı anda arabadan indik.

Buket ve ben önde yürürken Uraz ve Berat arkamızdan yürüyorlardı karşıda bir köprünün olduğunu görünce oraya doğru yürüdük yan tarafa duran tabelaya baktığımda köprünün ismi yazıyordu chain köprüsü köprünün üzerine gelince insanlar bir ihtiyarın etrafında toplandıklarını fark ettik bizde ilgi çekmemek için uzakta adamı izlemeye başladık adam derin bir iç çekip konuşmaya başladı.

Burası aşklar köprüsü diyince uraz'a baktım Uraz o baktığımı fark etmiş olmalı ki oda bana baktı yanıma geldi ve eli ile belimi sardı yan tarafımda duran berat'a baktım oda Bukete bakıyordu ama buket adamı dinliyordu adam konuşmaya devam etti.

Çok eski zamanlarda bir kız vardı bir barda çalışırdı bir gün bir delikanlı o bara gelmiş her gece gelip içki içermiş ama o gece delikanlı içki içmemiş çok hüzünlüydü çünkü sevdiği kızı yıllar önce kaybetmişti aslında bir kaza sonucu ölmüştü öldüğü köprüde oda bu gece intihar edecekti.

O anda kızın ilgisini çekmiş deli kanlı yerinden kalkıp parayı ödeyip oradan ayrılmış ve köprünün başına gelmiş çünkü intihar etmek istiyordu sevdiği kızı 2 yıl önce kaybetmişti Delikanlı bu köprünün taşlarının üzerine çıkmış, düşüncelere dalmıştı ki birinin onu omuzundan tuttuğunu fark etmiş daha sonra delikanlı onu çeken kişiyi görmek için arkasını dönmüş kızdı ne yapıyorsun ,kız konuşmaya başladı.

İntiharı mı ediyorsun böyle bir hayat farken insan intihar eder mi
Salak....diyince neye uğradığını şaşırmıştı delikanlı kız arkasını dönerek gitti bu kıza karşı bir şey çekiyordu onu kızın peşinden gitmelimiydim yoksa gitmemelimiydim içimdeki ses sakın gitme diyordu ama diğer ses git ne kaybedersin sadece adını sorarsın taşını üzerinden atladı kızın peşinden ama giderken içimdeki ses sen sözünü tutmuyor sun hani intihar edecektin salak... Diyordu diğer seste kızla bir konuşsun diyordu kızın kolundan tutu kız korkmuş olalı ki bir adım geriye gitti bende olduğum yerde kaldım kıza bakmayı sürdürdüm kız Deli misin nesin ne bakıyorsun diyince toparlandı kıza ne diyeceğini unutmuş gibidi hemen hatırlayıp konuşmaya başladı.

İsminiz nedir diye sordu kız İlk başta ne olduğunu anlamadı ama cevap vermese çocuğunu peşini bırakmayacak diye korkuyordu bu yüzden titrek bir sesle ismimi gece dedi kız gece diyince Delikanlı ona sıkıca sarıldı ölmemiş sin sevgilim diyince kız onu sertçe itti ne sevgilimi lan sapık mısın  nesin Delikanlı kızın elini tutu hatırlıyor musun biz ikimiz bu köprüye gitmek için yola çıkmıştık Yolda giderken arabanın fenlerini tutmadı daha sonra devamını getirmek onu yoruyordu delikanlı derin bir nefes alarak devam etti. Bu köprüye uçtuk gece kafası karışmış gibiydi ama yavaş yavaş bir şeyler hatırlıyordu gece o an delikanlıya sıkıca sarıldı deli kanlı da ilki de gelmişim demiş senin peşinden diyip oda geceye sarılmış bu yüzden bu köprü aşıklar köprüsü diyip konuşmasını bitirdi adam.

O ara ağlıyordum Uraz ağladığı mı fark edince sıkıca sarıldı.i Etraftaki insanların hepsi ağlıyordu bende uraz'a sıkıca sarıldım birbirimizden ayrıldık köprüden ayrıldık etrafta geziniyorduk o kadar çok yoruldum ki dayanamayıp çimenlere oturdu benim oturduğum fark ettiklerinde anlamamış gözlerle bana bakıyorlardı dayanamayıp neden böyle bakıyorsunuz sesimin hesap sorar gibi çıktı. Berat ta bana bakarak neden oturdun ne güzel geziyorduk diyince buket 'e berat'a hak verince bende dayanamayıp yoruldum sabahtan beri geziyoruz biraz oturalım hemde acıktım diyince Uraz tamam oturalım nisanda yorulmuş diyince sevgili olduktan sonra bana ilk kez ismimle sesleniyordu  Uraz yanıma  oturdu Berat ve Buket ayakta durmuş lardı onlara dönerek neden oturuyormuyorsunuz  diyince buket berat'la yiyecek bir kaç şeyler alıp geleceğiz siz oturun biz geliriz diyip arkalarını dönüp gittiler gözden kaybolduk lardında uraz 'a döndüm etraftaki insanları izliyordu bende etrafı izlemeye başladım.

Zaman Herkesi Değiştirir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin