Dün gece korkunç bir kabustan uyandım. Kalktığımda etrafa baktım. yatağımdan kalkıp mutfağa gittim. bir bardak su içtim bardağı tezgaha bıraktım hâlâ kâbus ' un etkisinden çıkamadım kendimi biraz toparladım daha sonra mutfaktan çıkıp odama gittim yatağa girdim uyumam gerekiyordu çünkü yarın okul vardı hep konuştuğu duvarına baktı düşünerek ben bu odada güvende miyim dedi bir anda çünkü emin değildi bu cinayet olayı onu
çok sarmıştı bunların düşünerek uykuya daldı.Sabah telefon sesiyle uyandım. Telefonu elime alıp açtım efendim dedim,
Uraz : Günaydın güzelim
Uraz Günaydın güzelim denemesi hoşuma gitmişti. Kendimi toparlayıp
Nisa : günaydın dedim
Uraz: Daha yeni mi? Uyandın dedi azarlar gibi.
Nisa : Evet dedim gülerek saat kaç ki ?
Uraz ' ında güldüğünü duydum
Uraz saat 7:00 dedi
Nisa : Daha erken dedim
Uraz : Aşağıda bekliyorum hemen gel dedi
Nisa: şaşırmıştım ne aşağıda mı
Sesim yüksek çıkmıştı kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.hazırlanayım dedim.
Uraz : çabuk hazırlan dedi
Cevabı mı beklemeden telefonu kapattı.Yataktan hızlıca kalkıp banyoya koştum ılık bir su ile duş aldım bornozu giyip kıyafet dolapın kapısını açtım ne giysem diye düşünürken sürpriz için bir giysi okul için bir giysi giymeye karar verdim. Siyah bir şort ve beyaz bir tişört giydim, saçımda salaş bir topuz yapıp, makyaj masasına doğru yürüdüm parfümü alıp biraz sıktım daha sonra hafif bir makyaj yaptım . Okul içinde çantaya bir siyah pantolon ve mavi tişörtü çantama koyduktan sonra , odamdan çıkıp koridora doğru yürüdüm kapının yanında durup ayakkabımı giydikten sonra kapıyı açıp merdivenden inmeye başladım, heyecanla ayağım takılıp düşecek en kendimi dengede tutmayı başardım. Binanın kapısını açıp dışarı çıktım arkamı döndüğümde,Uraz arabaya yaşlanmış bir şekilde bana baktığını fark ettim. Uraz ' ı binanın kapısını yanında incelerken mavimsi bir pantolon ve aynı renkte bir gömlek giymişti her zamanki gibi çok yakışıklı olmuştu. Yanına gittiğimde beni beğenmiş olabilir diye düşünürken şortuma laf atmaya başladı sesini yükselterek bir daha böyle giyinmeye çeksin diyip kolumdan tutup arabaya bindirdi ne olduğunu anlamadan arabada buldum kendimi kendiside şoför koltuğuna oturdu bu da neydi neden böyle davranıyordu.
Yolda giderken uraz ' a döndüm ve sesimi kontrol altına alarak konuşmaya başladım. Sevgilim olabilirsin ama kıyafetlerime karışamasın Uraz bunu duyunca konuşmaya başladı sinirlenme mi yada katil olmamı istemiyorsan bunları giymiyeceksin başkasının seni böyle görmesini istemiyorum Bir daha giyer sen hepsini yırtarım dedi ve önüne döndü böyle diyince sevindim. Uraz beni başkalarından kıskanıyor olduğu için mutluydum ama bir yandanda üzüldüm bunları giymeyeceğim diye. Yol boyunca radyodan çalan müzik sanki bizi anlatıyordu satırları kulağımda yankılanıyordu bir satırda şöyle diyordu ;
Tam da terk etmek üzereydim bu şehri
Ait olmadığım sokaklara dönmek için
Aniden sen geldin ve mahvettin beni
Ben böyle güzel bir hata hiç görmemiştimDevamında şu sözleri söylüyordu;
Her şeye hile karışsa bile oyunu seversin
İkimiz de hiç ölmeyecek gibi gülersin
Duramazsan anlarım
Ben gencim ama ihtiyarım
Sende bu öyküyü noktalarım .......Şarkı bitince Uraz bir anda durdu arabadan tam inecek en Uraz kolumdan tutu bu şarkı bizim şarkımız diyince gülümseyerek başımı salladım bizim şarkımız dedim ve arabadan indim. Uraz da bana doğru gelerek elimi tuttu ve kafeden içeri girdik burası çok güzeldi şifonlu perdeleri ve renkli masalarıyla buraya ayrı bir hava katıyordu uraz ' la bir masaya geçtik bir garson bizim tarafa doğru geldiğini fark ettim masamıza yaklaşarak hoşgeldiniz efendim menüyü bize uzattı Uraz' la birlikte kahvaltılık şeyler istedik sadece farklı olarak Uraz çay bende kahve istedim normalde sabah kahve içmeyi severdim. Garson yanımızdan ayrılınca Uraz az önce dinlediğimiz şarkıyı mırlanıyordu ardından 5_ 10 dakika geçtikten sonra garson masaya istediğimiz şeyleri getirdi kahvaltımızı etmeye başladık sessizliği bozan Uraz oldu ve konuşmaya başladı. sana söz veriyorum birinin sana zarar vermesine izin vermiyeceğim bu cinayet olayında hâl edeceğim seni bu olaydan uzak tutacağım diyip yemeğe devam etti. Nisa ne diyeceğini bilmiyordu oda kahvaltı etmeye başladı tam kalkacakları sırada bir grup içeri girdi ve karşı masaya oturdular. nisa onların tarafına baktıklarını fark etti ama hemen önüne döndü ama o guruptan bir erkek güzelim bu gece boş musun diyince Uraz bunu duyunca yerinden kalkıp çocuğa Kafa attı. Uraz' ı tutmaya çalışıyordum ,Uraz sen kimsin benim sevgilime güzelim diyorsun lan şerefsiz......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Herkesi Değiştirir
Teen FictionSevgili okuyucularım ; kitabın konusu Bir cinayetle başlıyor baş karakterler 'im Uraz , nisa, Buket ve Berat bu cinayet en dolayı yurtdışına kaçacaklar orada bir çok zorlukla karşılaşacaklar işte orda nisa Uraz'ı değiştirmeye karar veriyor. Devamını...