Sabah alarm sesiyle uyandım. yataktan kalkıp rutin işlerimi halledip üzerimi giydim kahvaltı için mutfağa gittim annem kahvaltıyı hazırlamıştı oturup kahvaltı yaptım. Tamam çıkacaken babam gel bugün okula ben bırakayım seni diyince tamam olur diye aşağıya arabaya binmeye gittim .Babam gelince yola çıktık .
yol boyunca klasik müzik çalışıyordu geldiğimizde arabayı durdurdu arabadan inip binaya baktım. çok eski bir binayıdı öğrenciler okulun bahçesinde vardı içeri girdim Bir öğrenciye müdürün odasını sordum. karşıda olduğu söyleyince biraz yürüdüm kapının yanına gelince kapıyı çaldım. gel sesi gelince içeri girdim merhaba hocam ben yine öğrenci nisa kalay gel kızım içeri girdim. müdür bey kaydımı yapıyordu ki kapı çaldı. İçeri bir öğrenci girdi uzun boylu esmer ela gözlere sahip Bir çocuktu müdüre ve bana bakıp hocam gelebilirimsiniz bir sorun varda,
Müdür bey kalıp gitti birden bağırış sesleri yükseldi sesler kesilince müdür bey içeri girdi kaydımı yaptı. Sınıfımı söyledi sınıfı bulmaya gittim .sınıfın kapısının yanına gelince kapıyı çaldım. Hoca içerdeydi merhaba hocam ben yine öğrenci gel kızım dedi ismimi sorunca nisa dedim benim bir kızın yanına oturdu eşyalarımı çıkarırken kapı çaldı. içeri hiç beklemediğim biri girdi Uraz ve arkadaşları girdi hoca onları derse girmelerini izin vermedi ancak onlar hocayı dinlemeyip arka tarafa doğru gidip sıraya oturdular .
Hoca ders anlatmaya devam etti. Hoca guruplar halinde birleşip ödev yapmamızı istedi .Hoca bizi guruplar ayırtı hoca gurup şeklinde herkesin ismi okudu ben ismini bilmediğim kız ve Uraz ve yanındaki çocukla birlikte gurup şeklinde çalışacaktık hoca kalmamısı söyleyip en arkaya gitmemizi söyledi bizde kalkıp urazların olduğu masaya gidip oturduk ben önce tanışalım çünkü ben yeni geldiğim için hiç kimseyi tanımıyorum yanımdaki kız ben Buket diyince bende nisa dedim buket urazlar' ın konuşmadığı görünce bunlarda okulun serserisi Uraz ve berat bide bunların arkadaşları var biraz daha ileri gideceken berat öksürdü buket ne yalan mı diye berat'la tartışmaya girdiler .
Bende o ara bana bakan Uraz' ı fark ettim. bende ona bakmaya başladım. ben ona bakınca önüne döndü ve tamam berat zaten bunları görmeyeceğiz artık çünkü ödevi kendileri yapacak diyince bende neden sizde yardım edeceksiniz hiç tanımadığım bir kız Bizim tarafa bakıp urazlar asla ödev yapmazlar yardımda etmezler tamam kızın cevabını verecektim Buket konuşunca önüme döndüm kız güzelliğiyle göz boyuyordu bunu aklımdan çıkarıp buket'i dinlemeye başladım. o zaman bizde hocaya ikimizin yaptığını söyleriz dedi berat hayır siz yapacaksınız diyince bende sizde yardım edeceksiniz dedim Uraz sıkılmış olmalıydı ki tamam beratların evinde toplanırız bu cevabı alınca kalıp yerimize oturduk Buket ve berat hiç iyi anlaşmıyorlardı yerimize geçince buketle sohbet ettik Zil çalınca aşağıya kantine gittik kahve alıp en son masaya oturdum.
ben oturunca etrafımda olanlar bana bakmaya başladı. Buket oturmayınca otursana dedim burası urazlar'ın yeri diyince ne olmuş yani dedim otur dedim şu anda okulun serserisi ne meydan okuyordum Buket oturdu etrafındakiler yavaşça önlerine döndüler buket önüne dönerek kızım sen nesin be İlk okula geldiğimde bende böyleydim dedi sonra devamı anlatmadı. Sorduğumda boşver dedi bende ne zaman anlatmak istersen hep yanındayım dedim tamam dedi birden tanımadığım birisi bizim tarafa doğru geldi .
Uraz abi dedi bu masadan kalsın ben selamımı söyle dedim çok ileriye gittigimin farkındayım ama çok eğleniyordum ama bunu duyunca gitti . benle buket gülmeye başladık .sınıfta bana bulaşan kız yanımıza geldi sen kimsin Uraz' a bulaşıyorsun Urazsa bulaştığın için Uraz seni pişman eder dedi bide urazdan Uzak dur dedi Buket sen karışma su dedi su asıl sen karışma Buket bu sümüklü kızı bana karşı koruma bende birden sinirlenip seni takmayan birine karışı neden bu kadar zavallıca davranıyorsun dedim su bu kelimeyi duyunca sinirlenip gitti ben ve Buket masaya tekrar oturduk Buket gel kalkalım zil çalacak dedi ama hiç derse girmek istemiyordum bunu bukete söyleyince oda istemediği için dersi asmaya karar verdik Zil çalınca herkes derse girdi bizde bahçeye çıkmaya karar verdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Herkesi Değiştirir
Novela JuvenilSevgili okuyucularım ; kitabın konusu Bir cinayetle başlıyor baş karakterler 'im Uraz , nisa, Buket ve Berat bu cinayet en dolayı yurtdışına kaçacaklar orada bir çok zorlukla karşılaşacaklar işte orda nisa Uraz'ı değiştirmeye karar veriyor. Devamını...