Ksenia U. Pov;
Po Biologii zeszłam z Sonią na drugie piętro i zostawiłyśmy tam plecaki , ponieważ wstydziłam się odezwać do Sonii założyłam słuchawki i zaczęłam słuchać muzyki , akurat leciał mój ulubiony kawałek "sweather weather" .
Słucham go zawsze gdy coś mnie trapi , spojrzałam kontem oka na Sonie a ta spojrzała na mnie, ale jej wzrok mówił ,że strasznie jej się nudzi dlatego dałam jej jedną słuchawkę - chcesz posłuchać?- na co ta pokiwała głową i wzięła ją do ucha.
Po chwili Sonia zaczęła się do mnie przysuwać a moje tętno się podnosiło , kiedy była bardzo blisko przytuliła mnie a ja oparłam głowę o jej ramię na co ta się uśmiechnęła i przytuliła mnie mocniej - też lubię tę piosenkę - powiedziała dziewczyna po czym zadzwonił dzwonek na lekcje .
Kiedy wszyscy byli ustawieni przed klasą to czekaliśmy tylko na Panią , zanim jednak Pani przyszła to przybiegła Ksenia B - gdzie ty byłaś - powiedziałam a ona odpowiedziała ,że nie ważne i się zapytała czy coś ją ominęło - tak , ominęło cię wiele - powiedziałam dumna z siebie i nagle przyszła Pani - Wchodźcie do klasy , bardzo was przepraszam za spóźnienie ale dyrektor mnie jeszcze zaczepił .
Ławki w sali były zbudowane w okrąg a na środku był szary dywan , weszliśmy do środka i odrazu poszłam na sam koniec z Sonią a po chwili reszta naszej Kampanii się przyłączyła - ej wiecie co z Żużą ?- zapytała Ksenia B - na co odpowiedziałysmy,że jeszcze żyje - a kiedy wróci ? - zapytała blondwłosa na co Sonia odparła- niestety dopiero za kilka tygodni , ta odpowiedź nie spodobała się Ksenii bo posmutniała trochę - ej wszystko okej?- zapytałam na co dziewczyna odpowiedziała ,że tęskni za nią - aww słodkie - powiedziała Sonia na co ja się cicho zaśmiałam .
Po jakimś czasie gadania znowu przyszedł Kamil by nam zepsuć dzień- a o czym panny rozmawiają? - Jezu jak on mnie wkurza skąd mamy wiedzieć co on do nas pieprzy ?
Wtedy Ksenia B wzięła tłumacz i napisała tam "zastanawiamy się gdzie ci postawimy grób"- Mówiłem ,że jesteście nienormalne ! - krzyknął chłopak na co wychowawczyni zwróciła mu uwagę ale ten miał to gdzieś - a może po prostu chcecie mi zrobić gałe ?
W tym momencie podeszła do niego Sonia i powiedziała - Człowieku nie rozumiemy o czym do nas mówisz! Zainwestuj w tłumacz! - po tym tekście chłopak wyjął agresywnie telefon z kieszeni i zaczął coś pisać "może po prostu chcecie się ze mną przespać" - w tym momencie Sonia się poważnie wkurzyła i poszła do wychowawczyni i w tłumaczu napisała "proszę Pani , Kamil nam cały czas dokucza , a teraz się spytał czy chcemy się z nim przespać " - Po tym Pani zawołała Kamila i coś mu zaczęła tłumaczyć , podobno dostał uwagę ale tego nie wiemy dokładnie , nie obchodziło nas to ponieważ mamy siebie nawzajem i nikt nam nie jest już potrzebny oprócz Żuży .
Po kilku minutach pani poprosiła o Ciszę
-jak dobrze wiecie robi się coraz cieplej , a to oznacza ,że są już zapisy na kilku dniowy wyjazd do Lublina , ktoś chętny?- parę osób podniosło rękę ale my nie wiedzialysmy o co chodzi dlatego pani napisała w tłumaczu jeszcze dla nas , wszystkie podnioslysmy ręce - zapisy do następnego tygodnia - w tym momencie napisałam do Żuży___________________________________________
Gay Żuża ಡ ͜ ʖ ಡ
-----------------------------------------------------------------
Żuża!!
Żuuuuuużaaa!!
Żżżuuuużżżaaaa!!
Co się dzieje?..
Do następnego tygodnia
Są zapisy na kilkudniowy
Wyjazd do Lublina
Musisz tam byćć
Akurat wychodzę jutro :D
TAKKKKKK
TY JA I SONIA
MUSIMY MIEC POKOJ RAZEM !
MASZ RACJE!!
paaa
Paaaa
___________________________________________- i jak Żuża jedzie ?- spytała Sonia na co pokiwalam głową - JEJJJ!!- krzyknęła dziewczyna na co pani też jej zwróciła uwagę , uwielbiam gdy dziewczyna się uśmiecha , wygląda tak słodko.
Po paru minutach włączyłam sobie jakiś podkast na Spotify , a po kilku sekundach słuchania go poczułam ,że ktoś łapie mnie za dłoń , to nie był nikt inny jak Sonia , lekko zarumieniona złapałam mocniej jej dłoń po czym ona też była czerwona na twarzy .
CZYTASZ
❤️||Together Forever|| ° Sonia x Ksenia <3°❤️
RomanceWspaniała opowieść o 2 Ukrainkach i ich znajomych w polskiej szkole, pełna śmiechu jak i smutku czasami nawet żenady . ⚠️Uwaga!⚠️ 🌈jeśli nie tolerujesz środowiska LGBT , nie radzę ci tego czytać 🌈 ⚠️W niektórych lub późniejszych rozdziałach mogą p...