Sonia Pov:
Kiedy godzina wychowawcza dobiegła końca byłam gotowa by zrobić jedno..Złapałam Ksenię za dłoń po czym pobieglysmy do łazienki i weszłyśmy do pierwszej lepszej kabiny - Sonia co ty robisz?-widzialam już,że jest zarumieniona ale nie odpowiedziałam na jej pytanie tylko zamknęłam nas w kabinie i powoli zaczęłam zbliżać się do jej ust , kiedy byłam dość blisko jej ust wyłączyłam myślenie złapałam dziewczynę za dłonie i pocałowałam ją , to było takie przyjemne że nie miałam zamiaru kończyć .
Po chwili usiadłam dziewczynie na kolanach i zaczęłam rozpinać jej bluzę na co ta tylko jeszcze bardziej się zarumieniła
Kiedy rozpielam bluzę dziewczynie zaczęłam robić jej malinki na szyi ,
Słyszałam jak jej oddech sie przyspieszył ale nie miałam zamiaru przestawać więc zaczęłam niżej jej robić malinki na co ta cicho jęknęła więc przestałam na chwilę - jeśli chcesz mogę przestać - na co dziewczyna podkręciła głowa na znak żeby nie przestawaćWiec włożyłam dłonie pod jej koszulkę i złapałam ją za piersi na co dziewczyna stęknęła cicho , to dawało mi duża satysfakcję dlatego zaczęłam ściskać jej piersi mocniej .
Po paru minutach dziewczynie zaczęły trząść się nogi a ja ponownie ją pocałowałam tylko że tym razem włożyłam jej język którym zaczęłam poruszać .
Kiedy skończyłam i oderwalam się od jej ust powstała strużka śliny na co dziewczyna się zarumieniła i wtuliła się we mnie , to było takie urocze że zaczęłam ją głaskać po włosach , a kiedy spojrzałam na godzinę to zostało nam 15 minut więc jeszcze zostalysmy w kabinie na 10 minut a poszłyśmy na dół na wf kiedy zostało 5 - gdzie wy byłyście- spytała blondwłosa na co ja odparłam - hehe , w niebie ಠ ͜ʖ ಠ - blondwłosa po chwili załapała i powiedziała ,że bezpieczniej będzie to robić w domu a wtedy zadzwonił dzwonek na wf - przebieramy sie- powiedział nauczyciel i poszłyśmy do szatni lecz zanim weszłyśmy Ksenia wzięła mnie na bok i powiedziała - jak ja się przy nich przebiorę ? Zauważą te malinki- wtedy wpadłam na pomysł - przebież się w t- wtedy przypomniałam sobie że pan zauważy malinki na szyi - zgłoś nieprzygotowanie - powiedziałam dumna z siebie a wtedy weszly pozostałe dziewczyny do szatni i powiedziały że jednak wychodzimy na dwór i nie musimy zmieniać ubrań .
*Dobra zmęczona jestem fizycznie i psychicznie to tyle zboczuszki *
CZYTASZ
❤️||Together Forever|| ° Sonia x Ksenia <3°❤️
RomanceWspaniała opowieść o 2 Ukrainkach i ich znajomych w polskiej szkole, pełna śmiechu jak i smutku czasami nawet żenady . ⚠️Uwaga!⚠️ 🌈jeśli nie tolerujesz środowiska LGBT , nie radzę ci tego czytać 🌈 ⚠️W niektórych lub późniejszych rozdziałach mogą p...