Powrót ze szpitala

2 0 0
                                    

Żuża pov:
Nareszcie wyszłam ze szpitala , miałam wrócić po paru tygodniach ale pozwolili mi wrócić wcześniej pod warunkiem ,że będę uważać na nogę + mam zwolnienie lekarskie z wf .

Gdy już wróciłam do domu zaczęłam się szykować do szkoły , oczywiste to było że nie zdążę na 1 lekcję jaką była geografia więc postanowiłam ,że przyjdę na wf, pomimo tego że nie będę mogła ćwiczyć, więc nie pakowałam stroju lecz spakowałam zeszyty od różnych przedmiotów jakie dzisiaj będę miała oraz piórnik , nie mogę się doczekać aż znowu zobaczę się z dziewczynami a szczególnie z Sonią .

*Skip time*

Kiedy weszłam do szkoły była przerwa , więc nie zmieniając butów zakradlam się za dziewczyny i chcąc je wystraszyć krzyknęłam - Yamete kudasai!-cala ich 5 prawie zawału dostała ale jak się odwróciły to omal co mnie nie udusiły podczas przytulania - Tęskniłam za tobą!- krzyknęła blondwlosa dziewczyna na co ją przytuliłam - ja za wami też! - krzyknęłam - Żuża! Idź szybko do Pani Marleny żeby się zapisać na wycieczkę !
Masz rację- odpowiedziałam po czym kierując się na górę zadzwonił dzwonek , wracając się wpadłam na kogoś , niestety tym kimś okazał się być Kamil - Uważaj jak łazisz - powiedział na co ja mu tylko rzuciłam szyderczym spojrzeniem i pobiegłam do dziewczyn - szybko wróciłaś - powiedziała Sonia - nawet nie zdążyłam wejść po schodach , ale za to zdążyłam wpaść na Kamila - odpowiedziałam jednocześnie przewracając oczami - nic ci nie jest ? - zapytała blondwlosa - Niee , a poza tym działo się coś ciekawego gdy mnie nie było? - zapytałam zaciekawiona na co w odpowiedzi Ksenia i Sonia spojrzały na siebie i zaczęły się podejrzanie uśmiechać po czym reszta dziewczyna zaczęła się śmiać , a ja dalej nie uzyskałam odpowiedzi.

*Skip time*

Ćwiczysz?- zapytała Sonia - Nie mogę , mam zwolnienie lekarskie - Aa.. szkodaa- odpowiedziała dziewczyna wychodząc z szatni kiedy nagle oświeciło mnie - Ej a możecie nie ćwiczyć? - spytałam z nadzieją na pozytywną odpowiedź- Ja nie ćwiczę - powiedziała Blondwlosa , ucieszyłam się na te wiadomość bo będę miała z kim rozmawiać całą lekcje , kiedy kierowałysmy się na salę znowu spotkalysmy Kamila , ten jedynie się krzywo popatrzył i poszedł do magazynu po piłkę do siatki - Oo czyli w siatkę gramy!- ucieszyła się Sonia , wygląda tak słodko gdy się cieszy ale i tak wiem ,że nie mam u niej szans .

*Skip time*

Dobrze , nie ćwiczący siadają na ławce - powiedział nauczyciel , po czym ją z Ksenią B usiadlysmy , jednak po chwili wpadłam na pomysł - Ksenia , too co mnie ominęło? - Haha, dużo - odpowiedziała krótko blondwlosa , ale ta odpowiedź nie wystarczyła - ale cooo - zapytałam zniecierpliwiona - Ksenia i Sonia są razem - odpowiedziała dziewczyna na co ja posmutniałam - co się stało? - spytała dziewczyna- nic, tylko po prostu podoba mi się Sonia- blondwlosa popatrzyła się na mnie po czym przytuliła mnie - znajdziesz sobie nawet kogoś lepszego ! - uśmiechnęłam się , ale i tak wiedziałam że nie widzę świata poza Sonią - może masz rację - odpowiedziałam dziewczynie, na co ta się uśmiechnęła i zaczęła opowiadać co Kamil odwalił na wychowawczej , bardzo mnie to rozbawiło i jednoczesnie pozwoliło mi na jakiś czas zapomnieć o Soni.

Kiedy skończyła się lekcja , nareszcie mogłam rozprostowac nogi , weszłam do szatni damskiej po plecak bo musiałam szybko pójść do wychowawczyni aby się zapisać na wycieczkę , wychodząc z szatni zaczep

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 23 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

❤️||Together Forever|| ° Sonia x Ksenia <3°❤️ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz