Jongwoo neredeyse hiçbir mimiğini oynatmadan karşısındaki adama bakıyordu.
'Sikecekse siksin artık, yarın jea-ho beyin dırdırını çekmek istemiyorum'
-Motelle gidelim mi o zaman?
-Tabi efendim.
Timeskip çünkü neden olmasın
Moonjo bir elini jongwoo'nun ağzında diğer elini vücudunda gezdiriyordu.Jongwoo'nun pantalonu yerde, külodu ise dizlerinin arasındaydı.
Jongwoo'nun bacakları Moonjo'nun bacağının arasındaydı (sorgulamayın)
-Bebeğim heyecanlı mısın?
-Mhmm
Fantezini sikeyim Moonjo. MOTEL DEDİ ARA SOKAKTA BECERİYOR ADAM LAN BENİ ŞAKA MISIN DONUYORUM MOONJO VARYA SEOKYOON OLMASA KAÇAR GİDERDİM POLİSTE OLURDUK SEOKYANA ŞÜKRET OROSPU EVLADI EKSİ BİLMEM KAÇ ADAM GÖTÜME PARMAK DAHA SONRA ÇAVUŞUNU SOKACAK AMINA KODUMUN derken Moonjo'nun parmakları içine girdi.
''Ahn~'' Jongwoo'nun küfürlü düşünceli yüzü hiç içinden küfreden birisinin ki gibi değildi ama onun düşünceleri şöyle devam etti... MOONJO SENİ GİDİ SİKİ BÜYÜ-
Moonjo pov:
Ahh... ne kadarda tatlı bir yüz ifadesi. Vucudu gerçekten soğuğa karşı çok tepkili. Ve bu onu çok tatlı yapıyor. Üşümüş olmalı değil mi?
Moonjo kafasını Jongwoonun omuzlarına yasladı ve öptü. Jongwoo'nun kaşları çatılmıştı. Acaba şuan ne düşünüyor. Soğukta becerilmek hoşuna gitmiş olması lazım değil mi? N ede olsa daha rahat hisseder her şeyi.
-Sanırım artık hazırsın değil mi tatlım?
Moonjo karşısındaki Jongwoonun cevabını beklemeden, belini tutuğu elini dahada aşağıya indirdi. Bacağını tuttu, kaldırdı ve çavuşu soktu.
-Ah...ahn Aaa-
Moonjo kalçalarını hızlı hızlı hareket ettiriyordu. Doğru yer neresiydi? Birazdaha hareket ettirdiğinde Jongwoo sessiz bir inliti ile boşaldı.
-Ah tatlım.. Üzerimi kirlettin.
Jongwoo yarı yorulmuş bir halde ona baktı. ağlayacak gibi masum bakıyordu.
Jongwoo pov
SENİN ANANI AVRADINI DAHA ÜZERİNİ DÜŞÜNÜYOR GÖTÜM DONDU AMINA KODUMUN PİSKO KATİLİ AYAĞIM UYUŞTU BİLE HAREKET BİLE EDEMİYORUM SENİN YÜZÜNDEN DAHA GELMİŞ ÜŞTÜĞM KİRLENDİ SİKECEM DİYORUM BEN SİKİLİYORUM AMINA KOD-
SELAM TATLI OKUYUCU ŞİMDİ SIRADA KADIN JONGWOO VE MOONJO VAR GÖRSEL ŞELEN AMINA KOYUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''Takıntı'''
HorrorJongwoo, cennet konutların'a ayak bastığından beri akıl sağlığı ve delilik arasında mücadele ederken, yan komşusu Seo Moonjo onu dahada delirt kendisine aşık ediyor. ''Strangers from hell dizisinden uyarlanan bir fanfic+smut içeriyor''