YENİ HAYAT

35 6 2
                                    

Sabah annemin sesi ile uyandım. Beni kahvaltıya çağırdı. Bende hemen yataktan çıkıp banyoya gittim. yüzümü yıkadıktan sonra okula serbest gittiğimiz için dolabı açtım. Dolabı açar açmaz dolaptaki eşyalar üzerime çullandı. Hemen üzerimdeki eşyalardan kurtuldum. Pencereyi açıp dışarıya baktım. Dışarıda güneşli sıcak bir hava vardı. Yere çullanan eşyalarıma baktım. Elime ilk gelen şort gomlek ve t short aldım. (Multimedia da)

Hemen giyindim . Aşağı indim babam kahvalti sofrasına oturmustu ,annem çay dolduruyordu. Annemin ve babamın yanaklarına kocaman sulu birer öpücük kondurdum ve günaydın dedim onlarda bana karşılık günaydın dediler. O sırada ben kahvalti sofrasına oturmustum bile hemen kahvalti edip kalktım . Anneme "Ellerine sağlık annecim .Size afiyet olsun ben okula kaçar ."dedim. Ayakkabılarimi giyip çantamı aldıktan sonra koşarak evden çıktım.Saate baktığında dersin başlamasına daha 10 dakika vardı. Bir ara telefonumun çaldığını fark ettim. Arayan babamdı hemen açtım telefonu:

- efendim baba

- kızım beni niye beklemedin bekleseydin beraber çıkardık hem ben seni okulu bırakirdim .

- geç kalmak istemediğim için beklemedim hem sen kahvaltı yapıyordun .

- her neyse kızım ben seni bunun için aramadım annen ve ben bugün önemli bir toplantı olduğu için geç geleceğiz.

- tamam o zaman ben irem evde bir şeyler yaparız. eve geldiğinde konuşuruz hem sen şuan araba kullanıyorsun dur. bay bay.

-tamam bay bay dikkatli ol kızım. "dedi ve kapattı. bende telefonu kapattığımda okula geldiğimi farkettim. koşarak sınıfa çıktım. sınıfta irem ve anıl i gördüm. sınıfta irem ve ben yanyana oturuyoruz. arkamızda anıl tek başına oturuyor. sınifaki yerime doğru gittim. ireme selam verip oturdum. ardından hoca geldi ve derse başladık.

###%%%&&&***///-+++((()))...

son derste bitti. eşyalarımı toparladim ve sınıftan çıktım. Eve doğru tek başıma yürümeye başladım. İcimi bir korku sardı . İçimden bir ses annemi ve babamı aramamı söylüyordu. Elim yavaş yavaş telefona uzandı annemin telefon numarasını tusladim . Annem cevap vermedi . Direk babamı aradim. Babam telefonu geç açtı :

-alo kızım ."Sesine anlam veremediğim bir üzüntü vardı.

-alo baba annem toplantıya mi girdi telefonunu acmadida . "

-yok kızım."Sesindeki üzüntü icimde korku yavaş yavaş artmaya başladı.Daha çok merak olustu icimde.

-baba bir şey mi oldu?"

-kızım neredesin?"

-eve şimdi geldim."

-bir yere otur."korkum çok arttı.

-tamam oturdum da ne oldu baba?" sesim sonlara doğru yükseldi.

-tamam anlatıyorum kızım. Annenin toplantısı başka bir holdingte'idi. toplantıya geç kalacagini düşünmüş . Arabaya binip hız yapmış. Yolun karşısından bir araba ile carpismislar .Kızım annen kaza yapmış."Bunları söylerken ağlıyordu sonlara doğru ağlaması siddetlendi.

-yoksa baba anneme birşey mi oldu?

- ...

-ölmedi değil mi?"

-...

-baba konuşana"

-kızım annen ölmüş ."Ağlaması daha çok şiddetlendı. Kaynar sular başımdan aşağı döküldü . Telefon elimden yavaş yavaş kayarak bİr anda yere düştü .Ben öylece kaldım.

###%%%&&&***///-+++((()))

annemin ölümünün üzerinden bir ay geçtı.Bir ay boyunca odadan çıkmadım. Kimse ile konuşmadım. Yemek yemedim. Evin her köşesi annemden izler taşıyor. Nereye baksam annemle olan anilarimiz canlanıyor. Yataktan çıkmıyorum. Devamlı ağlıyorum. Babam dışında kimse ile konuşmuyorum. konuşmaya çalışanlara bağırıp cagiriyorum ve odadan cikmalarini söylüyorum. Bugün erken uyandım. Fark ettim ki babamı bu hareketlerimle çok uzuyorum . Zaten babam annemin ölümü yüzünden üzülürken ben hareketlerim ile daha çok uzuyorum. Bugünden sonra babamı uzmek istemiyorum. Erken kalktım ve babama kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Önce elimi yüzümü yikadim. Sonra mutfağa gidip kahvaltı hazırladım . Tam sofrayı kontrol ediyordum ki babam geldi sofrayı ve beni görünce çok şaşırdı.

hemen güler yuzlu bir şekilde "günaydın babacim ."Dedim. Babamdan bana karşılık olarak "günaydın babacim." Dedi ve kahvalti etmeye başladık . Kahvalti bitince babama" afiyet olsun babacim."Dedim babamda sofradan kalkıp bana karşılık"ellerine sağlık kızım ."Dedi ve sofrayı beraber toparladik . sonra koltukta oturan babamın yanına gidip oturdum. ve babama:

-baba biliyorum uzun zamandır seni uzuyorum. Bunun için senden çok özür dilerim."Bana gülümseyip sıkıca sarıldı.

-kızım sende üzüldün. bunun için özür dilemene gerek yok. Diyince kocaman sarıldım.Sonra babamın yanaklarından öpüp hadi ben okula kaçar dedim.Çantamı alıp servise yürümeye başladım.Servise bindiğimde arkalardan cam tarafına binip kulaklıkla şarkı dinlemeye başladım...

okula geldiğimizde yavaşca sınıfa çıkıp irem ve anıla selam verip sırama oturdum.5 dk sonra fikret hoca geldi.Ben bu hocayı hiç sevmiyorum ya sınıfta okadar kişi varken gelip bana karışıyor derken herzamanki gibi

_ada derse odaklan dedi

saanki tek ben dersi dinlemiyorum.

##{[]}}\??=))(=&%+^^'▬☻♥☺♠♠

okul cıkışında telefonum çaldı.Arayan babamdı

_alo babacım noldu

_kızım bugün Mertle dışarıya çıkacağız beni bekleme dedi

bende tamam diyyip telefonu kapadım.''bu arada mert nehirin babası olur.''

telefonu alıp Nehire mesaj atım

_nehir babamla Mert amca bugün dışarıya çıkacaklarmış sende bize gel babamlar gelene kadar bişeyler yaparız

_tamam olur dedi bende gülümseyip servise bindim.

eve geldiğimde üstümü değişip mutfaha geçtim.Akşam için patlamış mısır cips kola fıstık hazırladım.telefondan saate baktığımda daha 4:30 du bende yatağıma gecip telefonla uğraşmaya basladım sonra Gözlerim yavaş yavaş kapandı.Gözlerimi actığımda akşam olmuştu.salona gidip televizyondan korkunç filim izlemeye başladım tv 'de ilk kezmiş.1 2 saat sonra mutfaktan tak tak sesler geliyordu.Ben korkmaya başladım galiba. Ada sakin ol sakin ol rüzgardandır sakin ol derken pat diye ses geldi.Ben ne yapacağımı bilmiyordum,o kadar çok korkmuştumki sesler kesildi birden kapı yavaş yavaş açılmaya başladı.Ben çılık attım , bağırdım ama kimse yoktu yada duymadılar telefonu alıp hemen babamı ararken mutfak kapısından siyağ kapşonlu üstü kanlı biri çıktı.Okadar korkunçtuki hemen odama çıkıp kapıyı kilitleyip masayı tezgağı hatta aynayı kapının önüne sürükledim.gözümden yaşlar akıyordu okadar çokki sonra birden sesler kesildi.........

Karanlık GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin