━ Dear Areeq
Areeq kata dengan menulis dalam buku ni boleh bantu ingatan Maya. Maya tak nak lupa cinta Areeq, sayang Areeq dan Areeq.
Tapi Maya akan lupa juga, kan?
━ Dear Areeq
Kita berdua suka dengar lagu Paul Anka, kan? Kita akan menari ikut lagu tu sama-sama. Maya tak pernah bosan kalau Areeq buka lagu selalu sebab itu lagu kita.
Put Your Head on My Shoulder
━ Dear Areeq
Maya rasa... Areeq patut buka kedai makan! Kedai makan yang fancy-fancy sikit. Semua yang Areeq masak sedap.
Maya paling suka pancake Areeq. Walaupun itu makanan paling ringkas dalam semua masakan Areeq tapi Maya paling suka yang itu. Maya tak nak lupa rasa pancake Areeq :(
Masak hari-hari tau!
━ Dear Areeq
Areeq suka panggil Maya Dear. Tapi selalu kita buat gaduh sebab Maya dengar macam Areeq panggil Maya ni 'Deer', kan?
Maya suka sebenarnya Areeq panggil Maya Dear atau Deer. Comel.
Hihi ♡
━ Dear Areeq
Hari ni Maya sedih :(
Sedih sangat-sangat. Maya nak cuba masak pancake yang Areeq ajar tu tapi Maya lupa.
━ Dear Areeq
Maya dapat rasa!
Pari-pari yang duduk dalam perut Maya bergerak, Areeq! Maya dapat rasa dia tendang.
Maya tak sabar nak jumpa pari-pari ni. Jangan harap Maya nak biarkan Areeq panggil dia anak rusa!━ Dear Areeq
Areeq berbakat! Tak tipu. Areeq kena buka galeri Areeq untuk orang lain tengok. Jangan padam bakat Areeq tu.
━ Dear Areeq
Areeq, Areeq, Areeq.
Maya suka nama Areeq macam Maya suka Areeq. Maya suka banyak-banyak pasal Areeq. Maya nak sebut banyak kali nama Areeq. Maya nak tulis nama Areeq banyak-banyak. Maya tak akan bosan dengan nama Areeq, suami Maya.
━ Dear Areeq
Selamat hari jadi, Areeq!
Maaf, Maya tak wish awal atau depan Areeq. Maya tak wish kan? Maya lupa tapi bila ingat terus Maya tulis dalam buku ni tarikh paling cantik untuk Maya.
Terima kasih, jaga rusa pelupa ni.
Sayang Areeq ♡━ Dear Areeq
Areeq orang yang paling gembira masa ni. Senyuman Areeq, Maya tak nak lupa :(
Pari-pari kecil kita dah jumpa kita. Areeq paling kuat menangis macam Ayqal. Maya bersyukur sangat Allah tiupkan pari-pari kita ni sekarang.
Pari-pari kecil mama, Ayqal ♡
Bukan anak rusa tau Areeq! >:|━ Dear Areeq
Gaun merah ni cantik! Terima kasih Areeq ♡. Maya harap kita boleh menari berdua macam ni sampai bila-bila.
Sampai tangan kita berdua sama-sama berkedut.
━ Dear Areeq
Maya lupa.
Siapa Areeq dan siapa Ayqal.
Bila baca balik buku ni. Areeq suami Maya dan Ayqal anak mama. Maya sedih dan Maya takut. Maya tak nak lupa orang-orang yang Maya sayang.
Maya, tolong ingat!
Areeq suami Maya yang selalu panggil Maya Dear dan Maya suka dia panggil Maya 'Deer'.
Ayqal pari-pari kecil mama.
Ingat Maya!
━ Dear Areeq
Terima kasih Areeq ♡
End of Maya's diary,
Thank you.
YOU ARE READING
My Dear Deer, Maya ©
Short Story━ completed ━ Areeq's dear deer Areeq tercipta buat Maya dan Maya teristimewa buat Areeq. Noktah, tiada bantahan. Itu kata magis buat mereka. Ada lagi kata magis buat Maya daripada Areeq. ❝ Kenapa Areeq panggil Maya ni 'Deer'? ❞ Areeq tertawa. Maya...