10:

4.4K 35 4
                                    

I HAFTA SONRA


Seymen: Lina

Lina: Efendim

Seymen : Ya uzatmayacağım. Berk yaptığından dolayı pişman. Ve seninle görüşmek istiyor, beni aracı yapmak istedi. İkinizi buluşturmamı istedi haberin yokmuş gibi.

Lina: İstemiyorum.

Seymen : Bir kere görüşsen ?

Lina: Dinlemek istemiyorum onu

Seymen : Ben de sana hak veriyorum bu arada. Ama Berk yakın arkadaşım.

Lina: Berk zaten senin arkadaşın. Onun yanında olmanı anlıyorum ama karışmasan daha iyi.

****

Berk: Biraz konuşabilir miyiz ?

Lina: Hayır.

Berk: Neden yaptığımı açıklamak istiyorum. Sana aşırı sinirliydim çünkü beni yanlış tanıdın.

Lina: Dinlemek istemiyorum.

Berk: Bana neler dedin. Birini sevebilecek biri olmadığımı , ancak ve ancak cinsellik için yanaşacağım söyledin. Şerefsiz  karaktersiz dedin. Bunları gülerek söylemen düşüncelerini değiştirmiyor. Ciddi de  söylesen gülerek de söylesen aynı anlam çıkar.

Lina: Sende eski sevgilinle mi  yattın yani.

Berk: Bilere story attım Lina. Seni sinirlendirmek için. Uyuduk, bir şey yapmadık.

Lina: Ya sen kimi kandırıyorsun?

Berk: Normalde story atan biri değilim, sana gıcıklık olsun diye attım. Her neyse görüşebilir miyiz?

Lina: Hayır.

Berk: Ben de haklıyım Lina. İnanmak istemesen de söylediklerin beni üzdü.

Lina: Berk

Lina : En baştan nude isteyen sendin. Hatta hep istedin. Sence senin için ne düşünebilirim. Tabiki de tek amacı sevişmek olan biri gibi düşünebilirim.

Berk : Önyargı yaptın. Biraz daha görüşüp vakit geçirmemiz gerekiyordu. Ondan sonra böyle bir konuta varırdın.

Lina : İstemiyorum artık.

Berk: Özür dilerim  story atmamam gerekiyordu.

Lina : Sorun story atman mı Berk

Berk : Buluşmamam da gerekirdi tabiki

Lina : Sinir ediyorsun Berk.

Berk: Akşam gelip alayım mı seni ?

Lina : Hayır .

Berk : Pekala Linacımm

OY VERMEYİ UNUTMAYIN 💖

NUDE+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin