Dolunay geceleri diğer zamanlardan daha kasvetli ve soğuk olurdu. En azından benim açımdan öyleydi. Bağıran Baraka'ya girmiş ve dönüşüm için hazırlanmış halde bekliyorduk. Tüylü sorunumu öğrenen Lily bunun için bazı iksirler yapmış, yaralarına dökmeleri James ve Sirius'a vermişti. Peter bir süre önce Slytherinlerin şakasına kurban gittiği için şuan yanımızda değildi. Odanın köşesine eğilip, karıncalanmaya başlayan vücuduma direnmeye çalıştım.
Tenime batan yüzlerce iğne arasında Sirius'un, James'e 'Başlıyor.' demesini işittiğimde, içimdeki parçalama arzusuna engel olmaya çalışıyordum. Gözümün önünde iki insan vardı, onun arkasında ise onların parçalanmış bedenini düşünerek kendini tatmin eden bir canavar. Dakikalar boyunca onları hırpaladım, onlar kendini savundu.
"James!" Diğer tarafa kaçan başka bir av vardı benim için. Arkamı döndüğümde sırtıma büyük bir köpek saldırdı. Onu itmeye çalışırken kovaladığım geyiğin üstüme geldiğini işittim. Yere eğilip onların çarpışması için bekledim. Öyle de oldu. Bunları gördüğümde içimdeki canavar daha da alevlendi. Beni yiyip bitiren bu içgüdü ardında vicdan azabı dışında bir şey bırakmıyordu. Ha, belki bir de kol...
"Ne kadar zaman kaldı?" Boynuzunun ucu kırılmış geyik üstümde iken yerden kalamıyordum.
"Sanırsam birkaç dakika, dayanmalıyız." Dayanmalısınız, ben dayanamasam bile.
Aşka karşı gelemezsin. Bu seni içten bitirir ve.. Buna dayanamazsın.
Doğruydu.
Sen ne ona olan aşkına, ne de içindeki bu canavara dayanabilirsin.
"İyi misin Aylak?" Bu soruyu benim size sormam gerek diye geçirdim içimden.
"Evet James. İyiyim."
***
Hastane Kanadı'nda yatıyor ve Lily'nin getirdiği sıcak çikolata eşliğinde kitabı okumaya çalışıyordum. Tüm günü burada geçirmiştik. Sirius çoktan uyumuş, James ise elindeki sargı ile uğraşıyordu.
"Bu gece daha az hırçındın Aylak." Evet, tüm acıyı kendi içime sığdırmıştım çünkü.
"Buna sevindim. Yaralarınız daha az."
"Seninkiler normalden daha kötü Aylak."
"Ah, bazen öyle oluyor." Kitabı kapatıp üstü ilaçlar ile dolu komidine bıraktım. James ile ufak bir sohbete girmişken Madam Poppy ile bir kız Hastane Kanadı'nın arka kısmından çıktılar. Madam ona hararet içinde bir şeyler anlatıyordu. Kızıl saçlı kız ise sadece dinliyor ve ara sıra elindeki koyu yeşil iksiri sallıyordu.
"Anlayabiliyor musun Tatlım!? Ah, ben bunları yaşayacak bir kadın mıydım?"
"Herkes her şeyi yaşayabilir Madam. Önemli olan bunla başa çıkmak değil midir?" Madam kızı kolunun altına alıp eli ile başını okşadı.
"Siz Hufflepuff öğrencileri! Bu pozitif ruh halinize hayranım!" Kız gülümsedi ve hızlı adımlarla James'in yanına gelip elindeki iksiri ona uzattı. James iksire tiksinerek bakıyordu.
"Hadi ama Potter! Sen bir Gryffindor değil misin? Bir iksirden korkacak değilsin." James iksiri eline aldı ve burnuna yaklaştırdı.
"Bu neden Lily Çiçeğim gibi kokuyor?" Genç kız ona göz devirdi.
"İçinde biraz Amorentia var Potter. Bu tarz iyileştirme iksirleri pek çok karışımın harmanlanmasıyla oluşur." Bunu tane tane söylemişti ve bir o kadar kendinden emin. James burnunu kapatarak tek dikişte bitirdi. Cam şişeyi Hufflepuff'lı kıza uzattığında kolu ile ağzında kalan son damlaları sildi.
"Lily Çiçeğim gibi kokan bir iksir içtim, daha ne isteyebilirim ki?" Buna karşı güldümsedim. Kız yanıma gelip bana iksir uzattığında James "Sende kokla Aylak! Belki içinden ruh eşinin kokusunu alırsın."
"Kurt Adamlar Amorentia'dan etkilenmez Potter. Tanrım iksir bilgin ve ilgine hayranım." Kurt Adamlar... O biliyor muydu?
"Sen bunu nereden biliyorsun?" Madam öğrencilere genellikle yasak saatte yaralandıklarını söylerdi. Ama bu kız..? İçim korku ve endişe doluydu o an. Hufflepuff'lı kız bana dönüp gülümsedi.
"Madam'ın yanında çalışırken bunu bilmemek olmazdı Lupin. Merak etme, kurt adamlar ile iyi bir geçmişim olmasa bile sana nefret kusacak değilim." Bu sözlerden sonra içim rahatladı. Kız yanımızdan ayrıldığında yatmak için hazırlanırken James ıslık çaldı. Ne demek istediğini anlamıştım ama duymamazlıktan geldim. Şuan onun saçma sapan yakıştırmaları ile uğraşamazdım.
Selamlar efendim!
Okul aşırı yorucu hale geliyor, ben bitiyorum kdmdldçd
Neyse uzatmak istemiyorum
İstediğiniz herhangi bir sahne var mı?
İsteğe uygun birkaç şey gerekiyor çünkü.
İyi günler dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spring | wolfstar
Fanfiction(Tamamlandı!) "Remus Lupin'in en büyük hatası, ya bir bahar gecesiydi ya da Sirius Black'ti." Yazın yaptığı hata bahar gecesinde hatırlatır kendisini. Ya bir bahar gecesindedir yaptığı hata ya da bahar gecesinin sonsuz dürüstlüğü ile çıkar ortaya. ...