5,4,3

79 14 10
                                    

Garip şeyler oluyor. Gerçekten garip şeyler. Sirius ile aramız daha garip bir hâle büründü. Arkadaş değiliz, bunu geçen gece yaşadığımız yanlış dokunuşlar açıklamıştı. Şansa bak, bu yanlış dokunuşlar önceden de bahar gecesinde olmuştu. Şimdi de.. Arkadaş değilsek, sevgili olamayacak kadar korkaksak, konuşmaktan kaçıp durursak elbette işler garip bir hâl alır. Sadece bakışmak ve ufak dokunuşların bana yetmemesi açgözlülüğümdü. Masada sessizce otururken ona gizli bakmak zorunda olmam utangaçlığımdı. Buna hakkım olmasa bile. 

"Lupin?" Arkamda dikilen kızıl saçlı kıza baktım. "Konuşabilir miyiz?" Onu başımla onaylayıp ayağa kalktım. Sirius'a ufak bir bakış atıp -ki bunu anında fark etmişti- kızın peşinden gittim. Büyük salondan çıkınca sağa yöneldi. Ardından giderken bir anda arkasını dönüp kısık bir ses ile konuştu.

"Başın belada olabilir." Aradaki sadece birkaç saniye içinde aklımdan binbir türlü düşünce geçti. Biri öğrenmiş miydi? Birini öldürdüğümü? Tüylerim diken diken olmuştu, soğuk soğuk terlediğimi hissedebiliyordum. Nedenini sormayacak kadar gergin ve korku içindeydim. Kız iç çekti ve sesi daha kısık olabilirmiş gibi fısıldadı. "Madam ile konuşurken birkaç çocuk senin sorununu duymuş olabilir."

Kan beynime sıçramamış, adeta uçmuştu. İçimde doğan garip his boğazımı kısıyordu. Onun yanından koşarak ayrılıp Dumbledore'un odasına giderken gözlerimin yandığını hissedebiliyordum. İçimdeki sıkıntılı ses herkesin öğrenmiş olduğunu fısıldıyordu. Herkesin.

***

Yatakhanedeydim. Dumbledore ile acil konuşmuştum oysa yatakhaneye gidip göze görünmememi söylemişti. Tabi daha nazik bir şekilde. Şimdiyse yatağım, ben ve ağlamanın eşiğindeki gözlerim ile yatıyorduk. İfşalanacağımı söyleseydiniz, eski Remus ağlamaktan perişan olmuş olurdu. Ancak şuan ifşalanmak, o kadar da kötü gelmemişti. Bir canavar ve her canavarın olduğu gibi bir katil olduğumu herkes bilirdi, onları kandırmazdım. Hak ettiğim bir yerde yaşar veya hak ettiğim gibi ölürdüm. Bu fikir, eskisi kadar kötü gelmiyordu.

Hak ettiğim yerde olma düşüncesi.

Bu kız beni öldürürrrr

Selamlar

Nasılsınız? Umarım iyidirsiniz.

Yazacak pek bir şey yok.

Bu kitaptan sonra yayınlayacağım 'Summer' kurgusu olacak.

Molly x Arthur kurgusu ^^

Onu yazmayı heyecan ile bekliyorum, iyi günler diliyorum.

spring | wolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin