iamgwaine:
iamgwaine: Ben ve tek gerçek aşkım.
22Bin Beğeni, 103 Yorum...arthurpendragon: Neden sıçma pozisyonunda durduğunu sorabilir miyim?
iamgwaine: Antrenman esnasında tuvalete gitmemizi yasakladığın için fotoğraf ben sıçmadan 10 dakika önce çekildi çünkü. @arthurpendragon
arthurpendragon: Ne yani bahçede bulduğumuz kafam kadar köpek boku senin miydi? @iamgwaine
thedragonlord: Sohbet baya sardı ama ha. @iamgwaine @arthurpendragon
iamgwaine: Topluluk kurallarına saygın olsun biraz, bok falan ayıp ya. @arthurpendragon
arthurpendragon: Bu hesaplaşma burada bitmedi.
aslanımleon:
aslanımleon: Gwaine ve sanatsal sivilceli götü.
12Bin Beğeni, 4078 Yorum...kingcenred: Ah Camelot, rezillikler krallığı!
arthurpendragon: Ah Cenred! Orospu çocuklarının değerli babası!
@kingcenredmorganapndragon: Güne böyle iğrenç bir fotoğrafla başlamak istemezdim, özür dilerim değerli gözlerim.
gweenpdragon: Sana sonuna kadar katılıyorum. Görümcecilik bunu gerektirir. @morganapndragon
avalonhaberr: Bunun skandal yaratacağından eminim...
thedragonlord: İyi ki ben yokum o fotoğrafta.
morganapndragon: Bir de olsaydın.
@thedragonlordthedragonlord: O sırada Arthur'un aptal işleriyle uğraşıyordum. Şu manzarayı görmeye maalesef ki vaktim olmadı yoksa güle güle kendi kendimi öldürürdüm. @morganapndragon
WhatsApp.
"Camelot'un ultra seksi boyları."
Arthur;
Arthur: Size bunu hesabını sormayacağımı düşünmediniz herhalde.
Percival; En başından beri suçsuz olduğuma kalıbımı basmaya hazırım.
Gwaine; Kahpe.
Elyan: Kucaktaki Merlin'i gördükçe bir gülme geliyor bana iyi değilim.
Leon; Ya o konu ne güzel unutulmuştu işte. Şimdi eski defterleri açıp keyfimizi kaçırmaya ne gerek var?
Merlin; Aslanım Leon haklı.
Arthur; Kesin artık.
Arthur; Hepinizi sürgün etsem yeridir de, gittiğiniz yere de fitneliğinizi bulaştırırsınız diye bir şey yapmıyorum.
Arthur; Tüm bunların kimin başının altından çıktığını da çok iyi biliyorum. @Gwaine
Arthur; Avanaklar sizi.
Leon; Ben demiştim sarhoş Arthur'dan yararlanmak kötü bir fikir diye.
Leon; Sakalım var ama yine de sözüm dinlenmiyor.
Gwaine; Bu konu ne kadar uzayacak daha ya?
Gwaine; Arthur hiç şakadan da anlamıyorsun.
Arthur; Şakadan kastınız beni yedi cihana rezil etmekse, tebrikler çok başarılı bir şaka oldu.
Merlin; Sen başlı başına rezilsin zaten çok takılma.
Arthur; Bir gün ya sadece bir gün sen ve lanet çeneni duymasam her şey düzelecek.
Arthur; Milletin şövalyeleri, uşağı onların iyiliği için uğraşır, benimkiler resmen benimle taşak geçiyor.
Gwaine; Vızırdama.
Çok eğlendiğim bir bölüm oldu skdhsldh. Lütfen bol bol yorum atıp oy vermeyi unutmayın, yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden çok teşekkürler, keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merlin | whatsapp
FanfictionGaius, "En Şifalı Bitkiler" Adlı Grubu oluşturdu. Gaius, Merlin ve diğer 56 Kişiyi Daha Gruba Ekledi. merlin whatsapp//instagram. |Not; küfür içerir!| 02.16.2023 yayınlanma tarihi. 15.08.23 #arthurpendragon kategorisinde 1.