Instagram.
aslanımleon:
aslanımleon: Bunu kim yaptıysa en derinden Allah belasını versin. Bu ne be! #leonusalın
14Bin Beğeni, 96 Yorum...thedragonlord: Ejderha Leon beni benden aldı.
morganapndragon: Sanırım artık en sevdiğim pelerinim yeşil olan değil.
avalonhaberr: Ben hayatımda böyle şey görmedim ya. Adam gibi haber çıksın diye beklerken bunların paylaştıklarına bak. Reva mı bu bize...
iamgwaine: Tanrım... Mükemmel yaa 10 yıl taşak geçerim ben bununla.
aslanımleon: Hele bi dene bakalım.
@iamgwainearthurpendragon: Harbiden, bu ne...
arthurun_kilicii: Rezillik diz boyu.
~arthurmorganapndragon:
morganapndragon: Savaşan taraf her zaman erkekler değildir.
Photograph: @gweenpdragon
48Bin Beğeni, 13Bin Yorum...thedragonlord: Leydim, izninizle bu içimi ısıtan güzelliğiniz karşısında bir ilahi okumak isterim.
arthurpendragon: İşte benim kardeşim bee!
gweenpdragon: Mükemmelsinn, her zamanki gibi<3
morganapndragon: <3 @gweenpdragon
iamgwaine: Yengelerin en sarı gözlüsüü
aslanımleon: Gwaine... Gözleri mavi, sadece büyü yaptığında sarı oluyor. Merlin'den bilmen lazım gerizekalı.
@iamgwaineiamgwaine: Sus lan organik orospu.
@aslanımleonmorganapndragon Bu Gönderideki Yorumları Sınırlandırdı.
gweenpdragon:
gweenpdragon: Arthur bir daha Merlin ve Morgana'ya bulaşamasın diye önlem alıyorum.
9.625Bin Beğeni, 89 Yorum...thedragonlord: Sana olan borçlarım katlanarak artıyor...
morganapndragon: Arthur maalesef ki doğal ortamında birilerine saldırmadan duramıyor.
arthurpendragon: Bugün olmazsa yarın yine bulaşırım, beni kimse tutamaz.
iamgwaine: Ayrılık sebebi. @gweenpdragon @arthurpendragon
arthurpendragon: Ben seni Excalibur ile hiç tanıştırmış mıydım? Tanışma zamanınız gelmiş gibi duruyor.
@iamgwaineiamgwaine: Neden her seferinde bok var gibi tehdit edilen ben oluyorum ya?? @arthurpendragon
aslanımleon: Ortalığı işkembe çorbası karıştırır gibi karıştırdığın içindir muhtemelen. @iamgwaine
sirlancelott: Çocuklar! Sonunda bir Instagram hesabı açtım!!
percyval: Tebrikler, böylece seni buradan da engelleyebilirim.
sirlancelott: Siktir git.
@percyval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merlin | whatsapp
Fiksi PenggemarGaius, "En Şifalı Bitkiler" Adlı Grubu oluşturdu. Gaius, Merlin ve diğer 56 Kişiyi Daha Gruba Ekledi. merlin whatsapp//instagram. |Not; küfür içerir!| 02.16.2023 yayınlanma tarihi. 15.08.23 #arthurpendragon kategorisinde 1.