Rozdział 3 część 2

71 4 12
                                    

*Czat Phil i Jessy*

Phil:Było dla mnie jasne, że znowu mnie rozczarujesz, ale fakt, że Dan nie przyszedł pierwszego dnia, jest oburzający.

Jessy:Co??☹️

Phil:Obiecałaś mi uroczystoście, że nie będę żałował, że dam mu pracę. Czy nie powiedziałaś tego dokładnie w ten sposób?

Jessy:Phil, tak mi przykro! 😔 Z pewnością ma ku temu dobry powód!

Phil:Nic mi do tego. A skoro już o tym mowa:
Powiedz swojej przyjaciółce Cleo, że nie musi mnie już szpiegować. Jak myślisz jak to wygląda przed gośćmi?
Oszczędź sobie odpowiedzi.

*Phil offline*
*Czat grupowy*

Jessy:Mój brat właśnie mnie przez Ciebie wystawił!

*Richy online*

Jessy:Dan nie przyszedł do baru (mimo że był to jego PIERWSZY dzień w pracy), a Cleo węszyła wokół Hannah!

Richy:Jessy, myślę, że lepiej wyjaśnij to z nimi na osobności.

*Dan online*
*Cleo online*

Richy:Zapomnij, nic nie powiedziałem 😅

Cleo:Węszę wokół? Tak to nazwał?

Jessy:A ty jakbyś to nazwała?

Cleo:Rany, raptem zadałam mu kilka pytań.

Jessy:Jak ostatnio u nas? Czy chciałeś zadać nam kilka pytań, kiedy przeszłaś przez płot?

Ja:Proszę, uspokójcie się.

Jessy:Nie, przepraszam, nie uspokuję się teraz.

Cleo:Cóż, jeśli teraz musimy przedyskutować to przed wszystkimi, to proszę.
Czy wiesz, jak obraźliwe towój brat mówił o Hannah, kiedy z nim byłam?

Jessy:Co??

Cleo:"Była jedną z tych osób. Zawsze ubrana jak ktoś inny" "Chciała, żeby mężczyźni na nią patrzyli"

Jessy:Nigdy by tego nie powiedział!

Cleo:"A ona też flirtowała ze wszystkimi. Musiała znaleźć niewłaściwego faceta".

Ja:Cleo! Zrozumieliśmy.

*Jessy offline*

Cleo:Tak, przepraszam, ale to wszysko. A jeśli mam się usprawiedliwić, on również musi wyjaśnić "węszenie wokół", bo to znaczy że jest wokół czego.

Ja:Ale Jessy znalazła się pomiędzy.
A co do "wędzenia wokół" powiniśmy się uspokoić i nie myśleć teraz o tym.

Richy:Mhm, zgadza się.
I czy powiedział coś jeszcze?

Cleo:Nie, wyszłam, żeby nie musiała już słuchać takich bzdur.

Richy:Ale to są ostre stwierdzenia 🤨
Myślisz, że powinienem z nim porozmawiać?

Duskwood~moja historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz