Olanlara Anlamak Vermek Zor..

116 23 15
                                    

Garip bir rüyanın ardından soluk soluğa aniden uyandım. Arabada ben, annem, abim ve babam yeni taşınacağımız eve doğru gidiyorduk. Annem yanımda oturuyordu ve uyandığım zaman ne olduğunu sordu. Korkunç bir rüya gördüğümü söyledim oda terimi peçetesiyle sildi ve omzuna kafamı koymamı söyledi bende öyle yaptım ve yolu izlemeye başladım. Nihayet gelmiştik arabadan indik ve evi izlemeye başladım ilk defa görüyordum ama önceden görmüş gibi hissediyordum. Abim evin nasıl gözüktüğünü sordu bende çok iyi dedim oda evet diyip güldü. Abim derslerinde çok başarılı bazı spor dallarında madalya kazanmış çok yetenekli biriydi ailemizin gurur kaynağıydı ama 2 sene önce bi trafik kazasında sağ bacağı sakat kalmıştı. Daha sonra eve eşyaları nakliyatcılarla taşımaya başladık normalde abimle ayrı odalarda kalacaktık fakat ev sahibi bir odaya bazı eşyalar bırakmış ve 1 2 ay kadar orda kalması için babamdan ricada bulunmuş babamda hayır diyememiş o yüzden abimle aynı odada kalacağız. Tüm eşyaları içeriye taşıdıktan sonra nakliyeciler gittiler. Annem akşam yemeğinde ne yapalım diye sordu ben tavuk diye bağırdım ve hep beraber güldük, daha sonra annem peki madem tavuk olsun dedi ve hazırlamaya başladı bizde abimle odaya çıktık ve eşyaları düzenlemeye başladık. Akşam olmuştu annem yemeğe çağırdı kitap okuyordum o yüzden abime sen git bende hemen geliyorum dedim ve okuduğum sayfayı bitirip kitabı masaya koydum. Tam merdivenlerden aşağı inicektim ki o ev sahibinin eşyalarını koyduğu odadan bi ses duydum sanki bi şey düşmüştü yere  tam kapıyı açmaya yeltendim ki  annem bağırdı "hadi artık yemek soğudu" bende tamam geliyorum dedim ve aşağıya indim çok acıkmıştım hemen oturup yemek yemeye başladım. Hepimiz konuşarak, gülerek yemek yiyorduk ki üst kattan yine o sesi duydum ve sizde duydunuz mu diye sordum onlar duymadıklarını söylediler ve yağmur yağdığı için annem gökgürültüsüdür dedi abim ve babamda onayladı ama benim kafam karışmıştı emindim ama yinede onlara öyle sanırım dedim ve yemek yemeye devam ettim. Yemekten sonra abimle odaya çıktık o yatağına yatmış kitap okuyordu bende masada ders çalışıyordum daha sonra yatağıma geçtim ve yattım abime iyi geceler dedim oda bana dedi ve uyumaya başladık. Saat 1 civarlarında uyandım susamıştım su içmek için aşağıya inicektim ki o kapının önünden geçerken yine o odadan garip bi ses duydum artık gerçekten merak etmeye başlamıştım ve birazda tırsıyordum elimi kapının koluna koydum ve tam açıyorum ki abim elini omzuma koyup "ne yapıyorsun burda" dedi korkmuştum  arkamı dönerek bu odadan ses geldiğini söyledim oda kulağını kapıya koyup dinledi fakat ses gelmediğini söyledi bende gerçekten duydum dedim ama o an ses gelmiyordu. Abim hadi boşver bi şey yoktur dışarı çıkalım temiz hava alalım dedi. Ama hava yağmurlu dedim oda olsun şemsiye alırız dedi ve çıktık. Hava çok güzeldi tertemizdi biraz yürüdük ve biyerde durup yağmurun yağışını izledik daha sonra abimin telefonu çaldı. Bende babam mıydı diye sordum oda evet dosyayı bulamamış çağırıyor beni dedi bende o zaman gidelim dedim fakat bana burda beklememi hemen geleceğini söyledi bende tamam dedim. Daha sonra kulaklığımı takarak yürümeye başladım yağmur çok güzel yağıyordu biraz yürüdükten sonra 5 adamın birini dövdüğünü gördüm uzaktaydım biraz daha odaklanınca dövdükleri kişinin abim olduğunu gördüm ve bağırarak koşmaya başladım fakat yetişemedim adamlar siyah bi arabaya abimi bindirip gittiler bende hemen plakaya baktım 34ty6787 34ty6787 sürekli unutmamak için aklımdan geçirdim ve koşarak eve gittim. Eve girer girmez annemlere abimin kaçırıldığını söyledim ve düşerek bayıldım...

Bölüm sonu...

Beğenirseniz Yoruma belirtin lütfen ona göre devamı gelecek.

Belkide Her Şey Bir Rüyaydı.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin