Arkama baktımki abim karşımda duruyordu ve kafama vurup beni bayıltı. Aniden kalktım yatağımda yatıyordum ne yani bunlar bir rüya mıydı gerçek değil miydi ama gerçek olduğuna emindim kafamda çok karışmıştı birazda korkuyorum. Hemen aşağıya indim abim yemek masasında noodle yiyordu yanına gittim bana naber dedi bende kafamı kaşıyarak iyiyim dedim. Daha sonra annemler bir işi varmış çıktılar orda sıcak su var sende noodle yap ye dedi bende tamam diyerek hazırlamaya başladım. Bi yandan sürekli abime bakıyordum artık ona güvenemiyorum ya bu olanlar gerçekse abimin amacı neydi yada bu kişi benim abim miydi. Yemeğimi alıp yanına oturdum ve biraz sohbet etmeye başladık. Yemeğimiz bitmişti bana işi olduğunu ve çıkacağını söyledi bende tamam dedim. Abimi takip etme kararı aldım içimden bakalım gördüğüm şeyler rüya mı yoksa gerçek miydi. Abim dışarı çıktı bende hemen arkasından çıkmıştım az ilerledikten sonra abimin sakat olan sağ bacağının üzerine basarak yürüdüğünü gördüm ve içime bir öküz oturdu sanki o an donup kaldım ne yani dün gece olanlar gerçek miydi. Hemen takip etmemi sürdürdüm abim bi taksiye bindi ve uzaklaşmaya başladı o an taski bulamadım o yüzden abimi kaybetmiştim. Gidip bir yerde oturdum düşünmeye başladım. Ne yapacaktım annem ve babama söylemeli miydim bana inanırlar mıydı aklıma birsürü düşünce geldi. Neredeyse akşam olmuştu ve hala ne yapacağıma karar verememiştim. Artık eve gitmem gerekiyordu yola çıktım yürümeye başladım. Eve gelmiştim ve gelirken düşünüp söyleme kararı almıştım. Hemen annenim yanına gittim ve her şeyi ona anlattım annem şok olmuştu bana emin misin diye sordu bende sanırım evet dedim. Annemi korku almıştı ve bana hayır öyle bir şey olamaz sen yanlış anlamışsındır dedi ne kadar şey desemde bana inanmadı hasta mısın ateşin mi var diyip durdu annemi inandıramadım bana hemen odama gitmemi söyleyip kızdı bende odama gittim. Yatağıma uzanıp ne yapacağımı düşünürken uyuya kalmışım. 1 saate yakın uyuduktan sonra yağmur yağışına uyandım ve aşağıya indim. Ev karanlıktı annemin odasından ses geliyordu kapı hafif açıktı bende dinlemeye başladım. Karşısındaki kişiye şunları söyledi "evet bacağını öğrenmiş, bana o kişi abim değil dedi, sanırım her şeyi öğrendi, bu işi daha fazla uzatamayız harakete geçelim" dedi. Bu duyduklarım karşısında şok olmuştum geri geri giderken bastığım yerden ses çıktı hemen koşarak odama gittim. Ne yapacağımı bilmiyorum, bu olanlar neydi ne demek oluyordu kafayı yemek üzereydim. Biraz düşündükten sonra kaçma fikrini buldun hemen çantama bir şeyler koyup camdan çıktım. Biraz ses yaptığım için annem duymuştu. Abimi arayıp kaçmaya çalıştığımı söyledi ben hemen kaçmaya başladım. Biraz uzaklaştıktan sonra abim arkamdan bağırdı "nereye gidiyorsun". Hemen koşmaya başladım bir karakol bulup oraya girdim ve olanları anlatmaya başladım...
Bölüm sonu
Beğenirseniz yorumlarda belirtin lütfen devamı gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide Her Şey Bir Rüyaydı..
KorkuGerilim, korku tarzında bi kitap lütfen sadece okuyun. Devamı gelecek..