Van Yokohamától nemmessze egy kisváros, amely megragadt az időben. Mintha párszáz évvel ezelőtt megrekedt volna a múltban. Az emberek az akkor viselt ruhákban járnak, erősek a hagyományok és lassú az élet. Bár néhány folyamat szerencsére fejlődött, mint például az orvostudomány. Így az itteniek egészségesek.
A település kapcsolódik Japán vasúthálózatához is. Ami miatt a legmodernebb vasúti szerelvények hajtanak át a múltszázadokban megállt látképen. Érdekes látványt nyújtva az ide látogatóknak.
De ki jönne erre a vidékre?
Hát meglehetősen sokan. Turisták szempontjából nagyon is felkapott a település. Hiszen ki ne szeretne egy kicsit visszatérni a múltba, megízlelni, milyen volt akkoriban az élet. Majd örömmel távozni és magunkban elkönyvelni, hogy mennyivel könnyebb a mindennapi élet a jelenben.
Ha tudsz távozni...
Merthogy a kisváros, ami a turizmusból tartotta el magát rövid idő alatt rémhírekről lett felkapott.
Emberek, főleg idegen turisták, tűntek el a városban. Mégpedig azon a napon, amikor haza akartak indulni. Nyom nélkül tűnnek el, azok a személyek akik el akarják hagyni a várost.
A rendőrség tehetetlen az üggyel szemben nem is csoda hiszen a saját emberei sem tértek vissza. Egy két túlélője volt a nyomozásnak, akik elhatározták hogy nem tartanak társaikkal vissza a jelenbe. Ők nem tűntek el. Ezzel tesztelték ugyan az elméletet miszerint tényleg a távozással van a probléma. De már rettegnek attól, hogy örökre a múltban ragadnak. Hiszen eddig egyetlen eltűnt személy földi maradványa sem került elő.A külföldi kormányok egyre inkább szorongatják a helyi hatóság torkát hiszen nem japán állampolgárok tömkelege szerepel az eltűnt személyek listáján. És az ilyen esetek mindig kiélezettebb helyzetek. A japán rendőrök pedig tehetetlenek az üggyel szemben.
Sőt.
Mivel a kommunikáció nem szakadt meg az ottragadt nyomozókkal kiderült, hogy külföldi hatósági személyek is érkeztek a városba, de közüllük senki sem maradt, mire a japán tisztek megkezdték a saját kutatásukat. A helyiek szerint egy rendkívül ködös napon nyomuk veszett. A szobáikat üresen hagyták, nem fizették ki a szállást, és sohasem jelentkeztek ki a hotelből.
Úgy látszik bárki vagy bármi rabolja el az embereket, kifejezetten utálja a nem japán állampolgárokat.A helyiek, sajátos gondolkodasukkal egy szellemre gyanakodnak. Aki megúnta a modern világ betolakodását a területre és így próbálja visszaállítani a rendet a városban. De ez nem jelenti azt hogy a helyiek nagyobb biztonságban vannak hiszen közüllük is eltűnt egy-kettő ugyanazon okból, mint a korabbiak. Szeretett volna elmenekülni az általa süllyedő hajóról. Vagy csupan segitséget akart kérni a külvilágtól.
Ez a helyzet az itt élők dolgát és életét is nehezíti. Hiszen ha nem jönnek turisták, akkor nincs miből fenntartani a települést. Szeretnék ha megoldódna a helyzet és minden eltűnt előkerülne élve és egeszségesen.
A külföldi kormányszervek természetesen elutasítják a szellemmel kapcsolatos valaszlehetőséget. De a japán hatóságok akiknek a verében, a neveltetésében és a hagyományaiban beletartozik az őseik iránti tisztelet, valamint a szellemek irányitotta világnézet hajlanak erre a lehetőségre. A két álláspont között viszont nagyaból felúton van egy harmadik válaszút. Amely tartalmazza a japánok által tisztelt és időnként félt termeszetfelettit és a külföldiek racionális nézeteit.
Egy áldott áll a háttérben.
Érdekes módon a felvetés nem a japán kollegáktól származott. Hanem egy amerikai nyomozótól, akinek volt már ügye ilyen személlyel. A yokohamai nyomozók valószínűleg, azért nem vetették fel hamarabb ezt a lehetőséget mert az egyet jelent azzal, hogy ki kell engedniük az ügyet a kezükből.
Hiszen ha Yokohama vonzáskörében felüti a fejét egy áldottal kapcsolatos probléma, akkor az a Fegyveres Nyomozóiroda feladatkörébe tartozik. A hatóságok kénytelenek átengedni az ügyet az ADA-nak. Amit valamilyen múltbéli kongliktus miatt nem szeretnek. Illetve egyébként sem teljesen bíznak meg a pénzalapú áldott szervezetben. Talán amiatt, hogy az utóbbi időben többet rombolták a város épületeit, mint a Port Maffia.
De miután az egyik helyszínen ragadt kolléga friss tájékoztatásai szerint fizikai formája is van a "szellemnek" hiszen sikerült rálőnie és ezzel fájdalmat, valamint vérző sebet okozni neki, megfordult a helyzet. Az ügyet nem lehetett tovabb a kormányszervek kezében tartani.
Kénytelenek voltak elfogadni a tényt, hogy egy áldottal van dolguk amit nem intézhetnek egy másik áldott nélkül. A fejlemények után egy nappal hivatalos felkérést küldtek a Fegyveres Nyomozóirodának amiben az eltűnt személyek utáni kutatást kérik.
YOU ARE READING
Két hétnyi szerelem - sskk short novel- Befejezett
FanfictionAkutagawa sosem szívlelte egykori mentorának új tanitványát. Mégis egyik nap bejelentik számára hogy ketten fognak egy kéthetes küldetésre menni. Be kell épülniük egy közösségbe mint férj és feleség. Akutagawa az első pillanattól ellenzi a dolgot m...