Dominik
Szóval...már lassan 1 éve,hogy szerelmem elment.De hát az élet sajnos nm állt még és azért rendesen történtek is a dolgok,amit most így gyorsan el is mondok egy pár mondatba...
Noss hol is kezdjem...mondjuk lehet az elején kéne,de mindegy.Szóval nem sokkal a "molesztálás" után egy pár nappal panaszt tettünk az igazgatónál és kiderült,hogy már sok emberrel megcsinálta ugyan ezt és hát nyilván kicsapták.Majd rá kb. 2 hónapra megtudtam,hogy az én egyetlen drágalátos Lisám szintén meleg és hát egy olyan 1 hónap után bemutatta a barátnőjét.
Majd szintén rá 1 hónapra a másik szerencsétlennek is lett barátja akit be is mutatott,hogy őszinte legyek az elején nem volt szimpi,de miután megiertem kiderült,hogy nem is akkora pöcs mint aminek én gondoltam.
És most már nem csak hárman vagyunk hanem 5-en szóval most már 4-en boldogítanak.(amúgy imádom és szeretem őket,de "néha" felbasznak).És időközben anyám pedig megtudta,hogy meleg vagyok és,hogy a Martin a pasim.Mióta element azóta nem is beszéltünk,ami eléggé fáj...És most pedig tartunk ott,hogy lassan év vége és már csak 1 évünk van vissza a suliból és leéretségizünk.És sajnálatos módon szerelmem sajnos nem lesz itt.(legalább is ekkor még nem tudtam,hogy mit tervezgetnek a ✨csodálatos✨ barátaim)
Na jó...ennyi elég is lesz és most térjünk is rá a mai napra.
Már lassan délután 1 óra és én még mindig az ágyamba fekszek és gyászolom magam amiért ilyen szerencsétlen vagyok.És hát persze,hogy 2 óra múlva meg már indulunk és még sehol se vagyok,így hát erőt vettem magamon és levonszoltam a seggem az emeletről a konyhába.
Aszüleim békésen főztek míg az öcsém nagyba videójátékozott indulás előtt 2 órával (már most érzem,hogy onnan nem fog eljönni egyhamar)
Miután megebédeltünk lerendeztem magam,beszéltem a barátaimmal,majd már annyi volt az idő,hogy indulnunk kell,hogy ne késsük le a gépet.
Noss igen,a tesómnak nemrég volt szülinapja és hát utazunk Disneyland-be.
Egy olyan bő 2 és fél óra múlva már a szálláson voltunk.A szüleim egy szobába voltak és hát nekem meg az öcsémmel kell osztoznom egy szobám.Noss igen ezzel nem is lenne baj,de mindketten eléggé rendetlenek vagyunk.Szóval a szoba állapotáról inkább ne is beszéljünk (mindenki jobban jár).
Mivel estére értünk Párizsba ezért csak másnap mentünk Disneyland-be,így hát el is tettük magunkat másnapra.
///
Már Disneyland-be voltunk mikor is a szüleim beakartak menni egy horror házba mikor is én megéheztem ezért inkább elváltam tőlük,majd kerestem egy büfét.
Miután megvettem a kaját keresni akartam egy padot ahol megehetem,de útközben véletlenül nekimentem valakinek.
-Jaj,bocsánat!-néztem le a lányra akinek éppen neki mentem.
-Oh,semmi baj,de mivel ilyen aranyos és kedves vagy ezért elnézem neked.-mosolygott rám a lány és egy kisebb pírt véltem felfedezni arcán.
-Oké,hát akkor én megyek is.-majd indultam volne meg mikor is megállított a csajszi.
-Nincs kedved egy kicsit lógni?Megismerkedhetnénk.-nézett rám a lány csillogó tekintettel
YOU ARE READING
Enemies to Lovers //boy x boy//
Fanfiction❤️két osztálytársamról szól❤️ Melyben Dominik az új osztálytárs,aki első látásra beleszeret Martinba.Viszont vannak kisebb akadájok amiket át kell lépnie,hogy szerelmével lehessen... -gay story -foul words -valamennyi része igaz