🕯️❤️valentine day🌹🍫

294 11 0
                                    

Martin

-Jó reggelt kicsim!Hogy aludtál?-magamhoz húztam és egy csókot nyomtam puha ajkaira az éppen most felkelő szerelmemnek

-Neked is drágam!Jól aludtam-viszonozta a csókot és szorosan hozzámbújt

Egy ideig még beszélgettünk és persze szerelmeskedtünk(iroi m.:ki nem talaltad volna mi?👁️👄👁️),majd felkeltünk.

Én felöltöztem és lementem a konyhába reggelit készíteni,míg szerelmem elment fürdeni.

Egy olyan 30 perccel később már mindketten a konyhába ültünk és ettük a reggelinket.

-Drágám!Van számodra egy meglepetésem!-összekulcsoltam kezeinket,majd felálltunk és a nappaliba vezettem.

Dominik

Mikor mondta,hogy van számomra egy meglepetése rögtön felkaptam a fejem,majd érdeklődve pillantottam rá.
Majd felállt az asztaltól és a nappaliba vezetett.

Amint odaértünk egyből elállt a lélegzetem.A nappali felvolt díszítve virágokkal és lufikkal,majd az asztalon megpillantottam egy virágcsokrot és egy dobozkát.

Majd hátrafordúltam és szerelmem nyakába ugrottam és egy hosszú érzelmes csókba részesítettem amit viszonzott is.

Aztán leszáltam róla,majd szóra nyitottam a számat

-Szabad?-bólintottam az asztalon lévő dobozkára mire ő csak bólintott eggyet ezzel jelezve,hogy nyugodtan nézzem csak meg

Mire én egyből megindultam az asztal felé,majd leültem a kanapéra és magamhoz vettem a dobozkát amit rögtön ki is nyitottam.

Idő közben szerelmem is leült mellém.

Egy nyaklánc volt benne,méghozzá egy páros nyaklánc.Kivettem a dobozból az egyiket,majd párom felé fordultam és feltettem neki a nyakláncot,majd ő is az enyémet.

Amint készlett az ölébe ültem,majd én a nyakát és ő a derekamat átkarolta.

Egy szenvedélyes és vad csókba invitáltuk egymást.

Nem sokkal később elváltunk egymástól ugyan is szerelmemnek munkába kellett mennie.

De mielőtt még elment volna annyit mondott,hogy 8-ra jön értem és,hogy addig legyek kész.

///

A mai nap kifejezetten unalmas volt hiszen szerelmem egész nap dolgozott és hát azért még is csak Valentin nap van ma.

Már csak fél órám van hátra 8-ig így hát felmentem az emeletre és vettem egy gyors fürdőt,majd ezután jött is a neheze.

A szekrényem elé álltam amit ki is nyitottam és elkezdtem gondolkodni,hogy vajon mit kéne felvennem.

Majd miután már egy 10 perce ott áltam írtam a szerelmemnek,hogy mibe kéne öltöznöm amire szerencsére válaszolt is.

Így hát végül egy egyszerű krémszínű pólót és egy kék szakadt farmergatya mellett döntöttem.

Felvettem még egykét kiegészítőt,rendbeszedtem a hajam és végül lementem a nappaiba és vártam szerelmemet aki nemsokkal később már meg is érkezett.

Felálltam a kanapéról,majd gyorsan a zsebembe csúsztattam a kis dobozkát az asztalról és fölvettem a virágcsokrot,majd kimentem páromhoz aki a kocsiban várt.

Amint beültem egyből egy csókkal köszöntött,majd egy desszertet nyomott a kezembe,mire én csak szorosan hozzábújtam és a fülébe súgtam egy köszönömöt,majd átadtam neki a kezemben lévő virágcsokrot.

-Ne hogy azt hidd,hogy elfeletkezdtem rólad!-majd egy újabb csókot nyomtam ajkaira,mire ő csak elmosojodott és hajamba túrt

-Mondtam már,hogy milyen csodásan nézel ki?-mért végig,majd perverz mosolyra húzta száját.

-Köszönöm drágám!De most már indulnunk kéne-hajtottam fejemet vállára és egyik kezemmel átöleltem derekát,majd megindult a kocsival

///

-Szóval?Hogy tetszik?-vette le rólam a szemkötőt

Egy réten voltunk ahol megvolt terítve a földön és éppen lemenőben volt a nap.Úgy tűnik piknikezni fogunk.Nagyon örültem az ötletnek hiszen nagyon szeretek piknikezni,főleg ha az én egyetlenem is velem van.

-Ez csodálatos.Nagyon szépen köszönöm!-fordúltam meg,majd az ölébe ugrottam és szorosan magamhoz öleltem.

-Gondoltam,hogy tetszeni fog neked.-tett le,majd végigsimított arcomon és a másik kezét pedig derekamra helyezte és úgy húzott magához közelebb.

///

Martin

Már a randi vége felé járhattunk mikor is megfogtam szerelmem kezét,majd magam felé fordítottam és mélyen szemébe néztem aztán szóra nyitottam számat.

-Nagyon boldog valentin napot szivem!Örülök,hogy veled tölthetem ezt a napot.Tudod már egy pár napja gondolkodtam rajta és arra jutottam,hogy én bizony veled akarom leélni az életem.Szóval,megrisztelnél azzal,hogy hozzámjössz?-húztam elő a zsebemből a kis dobozkát amit kinyitottam és vártam a válaszára

Meg kell mondjam eléggé meglepett ami ez után történt.

-Igen!Hát persze,hogy hozzád megyek te tökfej!-szerelmem arcán végig gördültek az örömkönnyek,majd szorosan átölelt

Dominik

Majd miután lenyugodtam és felhúzta rám a gyűrűt megszólaltam.

-Tudod ez most lehet kicsit furán fog hangzani,de én is pont ezt akartam kérdezni-vakartam meg tarkómat,majd zsebemből előhúztam a kis dobozkát amit ki is nyitottam.
-Szóval te is hozzám jönnél?

-Hülye lennék ha nemet mondanák szóval igen,hozzád megyek-túrt bele tincseimbe és felhúztam a gyűrűt.

///

Nem sokkal később már otthon voltunk és hát szerintem nem igazán kell részleteznem,hogy mi történt kettejük között hiszen úgy is tudjátok...

Enemies to Lovers //boy x boy//Onde histórias criam vida. Descubra agora