🎉család❤️

230 10 0
                                    

Dominik

Noss igen.Megtörtént köztünk az a dolog tegnap este.

Fáradtan nyitom ki szemeimet és rögtön szembetalálom magam a nappal,mire visszacsukom a szemem,majd elfordultam az ajtó felé.

Amint elfordultam rögtön szembe találtam magam alvó szerelmemmel,mire elmosolyodtam és szorosan hozzábújtam.

Majd szerelmem mocorogni kezdett és amint meglátta,hogy ott vagyok szorosan átölelt és elkezdett simogatni.

-Jó reggelt drágám!Hogy aludtál?-mondta reggeli rekedtes hangján.

-Neked is!Jól köszi!-feküdtem rá mellkasára,majd ránéztem

Egy darabig míg feküdtünk,majd fölkeltem ugyan is rá jöttem,hogy vissza kell mennem a szobámba.
Egyrészt azért,hogy kinyírjam az öcsém,másrészt meg ha megtudják a szüleim,hogy nem vagyok ott,akkor meg engem nyirnak ki.

Így hát egy gyors csókot nyomtam szerelmem arcára,majd vissza indultam.

-Szóval...Mondj egy okot amiért most ne nyírjalak ki téged,amiért nem szóltál.-ültem le egy székre a tesómmal szembe

-Jó,oké,sajnálom,hogy nem szoltam róla,de azt akartam,hogy meglepetés legyen.Tudom,hogy mennyire hiányzott neked,ezért kapcsolatba léptem a pasiddal és megterveztem ezt az egészet.Nagyon haragszol rám?-nézett rám boci szemekkel

-Na gyere ide!-tártam szét kezeimet,majd átöleltem az öcsémet.
-Köszönöm!-súgtam bele fülébe,mire csak elmosolyodott

///

2 órával később már a wellnes részlegen voltunk a szüleimmel.Mikor is a szüleim észrevették szerelmemet és az anyját.Mindkettem fölálltak,majd elindultak feléjük,mire öcsém közelébb hajólt hozzám.

-Oh oh,van egy kis gondunk-mondta,majd a szüleim felé mutatott.

Rögtön oda néztem,majd föl akartam állni,hogy megakadájozzam őket,de ekkor olyasmi történt amire nem számítottam.

A szüleim bemutatkoztak,majd beszélgetni kezdtek.Nem sokkal később elindulnak valahova.

Majd csipogott egyet a telóm és láttam,hogy anyám írt.Azt írta,hogy elmennek szaunázni.

Aztán felnéztem a telefonoból és szerelmem közelített felénk,majd leült közénk és átkarolt.

-Most ez mi volt?-néztem kérdőn barátomra.

-Amíg távol voltam,addig anyám megbarátkozott ezzel az egészzel és elfogadta,hogy te vagy a pasim és most szeretne bocsánatot kérni mindenért.

-Ez sok mindent meg magyaráz-bújtam hozzá szerelmemhez

///

Pár órával később már a szobámban készülődtem,ugyan is a családommal és Martinékkal elmegyünk vacsorázni.

Már majdnem kész voltam mikor is valaki benyitott a szobába.

-Szia!Bejöhetek?-néztem az ajtó felé ahol szerelmem anyja állt.

-Persze!Gyere csak!-küldtem felé egy bíztató mosolyt,majd becsukta az ajtót és leült az ágyra

-Csak annyit szerettem mindani,hogy sajnálom!Sajnálom,hogy akkor meg bámtottalak,csak számomra ez az egész nekem új volt.És sajnálom,hogy szétszakítottalak titeket.De azóta már meg változtam és megbántam amit tettem.És igazából nagyon örülök,hogy te vagy a fiam barátja.Örülök,hogy egy ilyen kedves,szép és jókedvű fiút talált magának.Szóval meg tudsz bocsátani és tiszta lappal kezdeni?-fogta meg kezemet

-Hát persze,hogy megbocsátok!-majd szorosan átöleltük egymást

-Segítsek valamibe?-kérdezte a nő,majd rám mosolygott

-Azt meg köszönném!-nyújtottam felé a nyakláncot amit még szerelmemtől kaptam,majd megfordúltam

-Nagyon szép ez a nyaklánc!Honnan van?-érdeklődött

-A fiától kaptam mielőtt még elment.-fordultam vissza

-Nagyon jól áll,de most inkább menjünk vissza,mert már várnak a többiek!-majd megindultunk ki az épületből

A szüleim és a szerelmem már vártak minket.Mikor kiértünk rögtön szerelmemre vezettem szemeim és abban a pillanatban kihagyott egy ütemet a szívem.

MIÉRT KELL ILYEN KIBASZOTT DÖGÖSNEK LENNED MARTIN?!!??-gondoltam magamban

De ez bizony rám is igaz volt,hiszen amint meglátott teljesen lesokkolt,majd perverz mosolyra húzta száját.

Közelebb mentem hozzá,majd kezét derekamra helyezte és úgy húzott magához közelebb és egy szenvesélyes csókba részesített amit persze viszonoztam is.
Aztán beültünk a kocsiba az öcsémmel együtt,de persze szerelmem vezetett.
Majd elindultunk és követtük az elöttünk lévő kocsit amibe a szülők ültek.

///

Hamar eltelt a vacsora és már éppen visszafelé tartottunk mikor is öcsém kitalálta,hogy ő fagyit akar enni és ezért elmentünk a parkba csak,hogy ne nyafogjon tovább.

Ezt az utat is hamar megjártuk.Visszavittük az öcsém,majd átöltöztünk valami lazába és megint útnak indultunk immáron bólingozni.

Ugyan is a barátaink kitalálták,hogy miért ne menjünk el bólingozni ha már így együtt a csapat meg minden.És hát nyilván belementünk.

-Egyébként tudsz bólingozni?-néztem szerelmemre aki a combomom pihentette egyik kezét és vezetett.

-Igen,régebben sokat jártam el anyámmal.Na és te?-simitott végig combomon

-Hát nem igazán...-pirultam el ugyan is zavarba ejtett

-Akkor,majd megtanítalak!-villantott felém egy féloldalas mosolyt

Nem sokkal később már mindketten a bóling pályán voltunk.A többiek hamar leléptek ugyan is randira mentek.

Bezzeg nekem meg itt kell rohadnom és nem mehetek haza ugyan is 2 órára kivettük a pályát és nem mehetünk el előbb ugyan is akkor nem kapjuk vissza a pénzünket.Legalább is ezzel fenyegetőztek.

Mikor elmentek a többiek egyből bedurciztam amit a szerelmem észre is vett.Mögémlépett,majd hátulról átkarolt és suttogni kezdett a fülembe.

-Mit szolnál ha megtanitanálak bólingozni,majd hazamennénk és játszanánk egy kicsit?-suttogta fülembe,majd magafelé fordított és egy gyors puszit nyomott arcomra

-Jó oké,benne vagyok-adtam meg magam,majd átöleltem

///

-Mondtam már,hogy mennyire szeretlek?-húzott magához szorosan szerelmem miközben próbálta kiegyenlíteni légzését.

-Én is szeretlek Martin!-öleltem át,majd mellkasára feküdtem

-Jó éjt kincsem!-puszilt hajamba

-Neked is!-majd nem sokkal később már mindketten aludtunk

Enemies to Lovers //boy x boy//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang