Part 3

13 2 0
                                    

Aiden ve Bill, Alex'in mekanından çıktılar ve sokağa adım attılar. Hava daha da soğumaya başlamıştı. Sanki birazdan olucak olayların habercisi gibi. Alex'in bahsettiği kumarheneye gitmek için yola koyuldular. Bill konuşmayı başlattı.

+Planın ne?

-2 farklı planım var ama ikisi de zor. O kadar adamın koruduğu bir yere elini kollunu sallayarak giremezsin. Alex'in sana kumarhanenin planlarını yollamış olması lazım.

+Ne? Ne ara? Evet yollamış, senin geçmişin olan bir insandan da bu beklenirdi zaten.

-Onun konusunu çok açmamaya çalış.

+Neden? 

-...

+Tamam.

Küçük bir sessizlik olduktan sonra Bill konuşmaya devam etti.

+Planlara göre yer altına inen bir boru var ama oraya sızması için buggy göndermemiz gerekli. Senin yanında var mı?

-Hayır.

+O zaman gidip alabiliriz ama zaman konusunda pek bir fakiriz. Şu sokağa geçelim de sana planların hologramını yansıtayım.

Ara sokağa geçtiler ve Bill sol gözünden bir hologram yansıttı. Ardından Aiden söze başladı.

-2 seçeneğimizden biri elendi, diğeri de ön kapıdan girmemizi içeriyor.

+Ön kapıdan girmemiz imkansız, bu herifler en küçük şüpheliyi anında kurşuna dizer.

-İlk biz onları dizmezsek.

+Emin misin? William'ın kulağına giderse kötü olabilir.

-Sadece öneriydi, zihin fırtınası yapıyoruz burada. 

+Kılık değiştirebiliriz ama dediğim gibi, yakalanırsak işimiz biter. Muhtemelen. Herifler cidden çok güvenli bir alan kurmuş, galiba buggy lazım.

-Yaratma jeli kullanabiliriz.

+Böbreklerinden hangisi satmamı istersin?

-Bende bir tane var ama biz kullanamayız, boşa gitmesini istemem. En azından yapmasını bilen birine gitmemiz gerek.

+Onun yerine buggy alıp kullansak, en iyi seçenek bu gibi gözüküyor.

-Onu yapalım o zaman. En yakın dükkan nerede? 

Bill gözünden çıkan hologramı kapatır ve söze başlar.

+Yaklaşık yarım saatlik bir yol, gidip gelmemiz uzun sürecek. Umarım Alex dayanabilir.

-Alex'in dayanabileceğini biliyorum, tek sıkıntı bu süre zarfında ne kadar bilgi ele geçirebilecekleri. Hiç bir koruma aşılamaz değil, hepsini aşamasalar da küçük parçalar koparabilirler. Daha kötüsü Trojen yerleştirebilirler. 

+Acele et o zaman, silahın yanında di mi?

-Tabi ki, beynime bağlamadım ama ateş edebiliyorum.

+İlk kez ben seni koruyacağım, bin kez düşünsem bunun olacağını tahmin edemezdim.

 -Daha iyi düşün o zaman bir dahakine.

+Hala "lafın gelişi" ne demek bilmiyorsun. Neyse, yaşlı ata yeni numaralar öğretemezsin derlermiş.

-Ben o kadar yaşlı mı duruyorum?

+Lafın gelişi!

Makineler DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin