Niye bitti ki şimdi bu yaz tatili ne güzel eğleniyorduk.Şu alarmın suçune Yarabbim kaç kez sövdüm bilmiyorum.Bunları boşverip hemen banyoma geçtim ve kızların rutini olan saç yapma el yüz yıkama vs. şeyler yaptım.Kızların uyanmadığını farkedip hemen Kumsal'ın odasına gittim uyandırdım neyseki çabuk uyandı.Ve son olarak biim üşengeç uykucu güzelimiz Eylül. Mutfaktan buz dolu bi su alıp Eylül'ün odasına gittim. ''Melis bırak beni uykumla yanlız kalmak istiyoruuum'' dedi ne beklenirdiki uyanmaz gerizekalı.''Buzlu suda size eşlik etmek istiomuş kankacım'' deyip suyu başından aşağı boşalttım.Ve boşaltmamla kaçmam bir oldu. Anavrat sövdüğüne yemin dahi edebilirim.Koridora geçip ''15 dakikanız var geldiniz geldiniz yoksa okula geç kalırsınız ve yürürsünüz'' diye anırdıktan sonra mutfağa kahvaltı yapmaya indim. Tam 15 dakikanın dolmasına 1 dakika kalmışken bizim kızlar geldi.Evet zamanlayıcıyı kurdum onlarda bunu bildikleri için geldiler yoksa ölseler gelmezler.Arabama bindiğimizde, evet arabam var benimle hiç ilgilenmeyen annem ve babam kalıcı olarak Almanya'ya taşındılar. Bana ev ve araba aldılar.Tüm bunlar yeniden aklıma gelince fısıltıyla bir küfür savurdum ve müziği son ses açtım okula geldiğimizde sınıfa geçtim. Sınıfa yeni birileri gelmişti.Normalde geç farkederim ama şimdi anında fark etmiştim çünkü çocuk çok dikkat çekiciydi.Bunları düşünürken tenefüs olmuş ne ara zil çaldı hoca geldi ders anlattı anlamadım bile.Hemen yanına gidip merabalaştım adı Berkmiş.Tam bişi dicekken müdürün anonsu duyuldu.''Bütün 10. sınıflar bahçeye ''
*****************************************
Son ders olmuştu Haftaya çanakkaleye gidecekmişiz aman ne güzel 2 hafta.Eylül ile Kumsal rahatlar 2 hafta sevgilileriyle gezcekler .Bunları düşünürken berk kağıt attı masama ''2 hafta beraber gezeriz ha?'' ben oraya nasıl gideceğimi dahi bilmezken berk beraber oluruz demişti.En son Çanakkale'ye gidişimde deliler gibi sevdiğim sevgilimi bir kızla görmüştüm kendimi 5-6 aya zor toparlamıştım şimdi nasıl gidecektim oraya?"