ALPER'İN ANLATIMI
Dün Melis'in dediklerinden sonra durgunlaşmıştım.Haklıydı hemde çok haklıydı onu öylece ortada bırakmıştım hemde sırf canım istediği için.Ama onu aldatırken onu sevmediğimi düşünmüştüm.Öyle deilmiş meğer.Ama artık onu kaybettim yapabileceğim bişi yok.Belki peşinden gitseydim affederdi.Benden nefret ettiğine eminim ama gidemedim çünkü sarhoşta deildim kendi isteğimle aldattım.Yani geçerli bi sebebim yoktu.
Gitseydim belki affederdi.Biz ayrıldıktan sonra adam tuttum.Hergün ne yaptığını öğrenebilmek içn ama o evden hiç çıkmadı.Normal aslında şuan dedikleri ama beni affetmiyecek şu siktiğimin dünyasında istediğim ne varsa elde ettim.Ama artık Melis'i yani sevdiğim kadın bi daha benim yanımda olmayacak en çok bu koyuyor ya zaten.
Melis'ten sonra sevgili yaptım halada sevgilim var.Merve Melis'ler gelmeden önce çıkmaya başlamıştık.Melis görmüştü merveyi kim bilir ne düşündü ama ne düşündüysede haklı herşeyde haklı ne yapsa haklı biz diye bişi olamayacak artık onlar diye bişi olacak çünkü can melisten hoşlanıyo.Melisinde benim onu arayıp dediklerimden sonra Can'dan hoşlanmaya başladığına eminim ama Can onun kıymetini bilemez benim bilemediğim gibi.
MELİS'İN ANLATIMI
Can'ın beni gezdirmesinin üzernden 1,5 hafta oldu ve bizim okuldakiler geldi.Can ile hergün konuşuyoduk telefonda ya da buluşup bişiler yapıyorduk.Alper'i telefonda konuştuğumuz günden beri görmemiştim nkim bilir hangi sürtükledir şimdi o pis çıkarcı ibne.Geri dönmemize 4-5 gün kalmıştı.Kumsal okul ile geri gelmişti.Oha bugun Pazar ulan nasıl unutur bunlar neyseki saat daha 6 biz her pazar cips çikolata krizine girerdik bi nevi yeni haftaya başlangıç diyelim ama bunu unutacak kadar delirmiştik her zaman pazarı beklerken bugün hepsi unutmuştu.
Arabamla söylediklerine göre Çanakkalenin büyük bi AVM'siydi burası bugün unuttuk birazda defile yapalım değilmi zaten geçen hafta yapamadık ama çocuklarla baya aramız yakınlaştı hatta Çağrı ile Eylül çıkıyo.Tabikide bunların birbirini sevdiğini anlayıp Can ile beraber planlamıştık.Ve bizde Can ile arkadaş olmaya karar vermiştik.Ona anlattıklarım sonucu zaten ondan sadece hoşlandığımı ama Berk'i sevdiğimi söylemişti sanırım Berk'i birazcık çok ufacık övmüş olabilirim tamam tamam ufacık deil baya övdüm ama napıyım seviyorum be.
Alper'in ne yaptığını sorduğumda Ankara'da bizim hepimiz için yani Ben, Eylül, Kumsal, Yaman, Berk, Çağrı, Can için bide Alper tabi ev arıyomuş inanamıyorum hala ya hep beraber kalıcaz.Düşüncesi bile mutluluk . Annemlere bunu söylediğimde ilk izim vermediler ama Eylül ile Kumsal da olucak dediğimde Benim evimi satıp üstüne para vereceğini söyledi ve 2 gün sonra kredi kartına para yatmıştı bende bu parayı Can ile Alper'in hesabına havale ile yatırmıştık. 8 kişilik ve misafir odası olup her odada banyo olacak bi ev istemişti ve 3 katlı olacaktı Çatı katında ben kalmak istediğim için böyle bişi istemiştim zaten 2 katlı olursa odalar küçük olurdu hemde Çatı katında sadece benim odam olmayacak Eylül ile Kumsal'ında odası olacak.
Küçükken hep böyle hayaller kurardım arkadaşlarımla evim olması felan sonra olamayacak şeyi hayal etmeyim deyip üzülürdüm ama şimdi gerçek oluyodu yani alper istediğimiz gibi bi ev bulacaktı benim evim 2 katlı olduğu için bayağı para gelmişti ve annemlerde üstüne ekleyice neredeyse yarısı ödemiş olduk. Geri kalanını zaten aralarında bölüştüler. Evi aldığımızda herşeyi beraber dekore edecektik. Çok güzel olacaktı umarım bu mutluluğun sonunda üzülmemizi sağlayacak bir şey olmaz ve bizde üzülmeyiz ama Onur'un rahat duracağını sanmıyorum.
AVM'nin otaparkında arabayı park etmiş yarım saattir durduğumu farkettim.Hemen içeri girdim ve aklıma gelen fikirle sinsice gülmeye başladım.Kredi kartını birazcık zorlasam ne olurduki ?İçeri girip bedenime göre bişiler bakmaya başladım zaten kızlarla aynı kıyafetleri giyebiliyoduk bedenlerimiz aynıydı. Beğenmediğim elbiseleri bile Kumsal veya Eylül beğenir düşüncesiyle aldım.Daha sonra salaş şeyler satan bir mağazaya girdim ve 9 tane şort aldım evet 9 şort 3ü benim 3ü Kumsal'ın 3ü Eylül'ün ve üstünede elime ne geçerse aldım.