4-Alper

118 14 7
                                    

MULTİMEDYA'DA EYLÜL VE KAAN VAR. İYİ OKUMALAR :*

Odaya koşarak döndüm.Ve kendimi banyoya kitledim.Ne yapıyordum ben ondan kaçarak dahada batıyorum bok çukuruna onun beni gördüğüne eminim ama neden beni görüdüğü halde hiçbirşey yapmadı.Çünkü umrunda deil.

Yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Geri havuza döndüm.Bizimkiler ordaydı.Eylül gelmemelerini söylemiştir. Biliyor çünkü benim 10-15 dakika sonra geri döneceğimi . Şezlonga uzanacakken birinin arkamdan itmesiyle havuza düştüm neyseki son anda burnumu kapattım yoksa geberir giderdim.

Suyun altından yavaşça en dibe yüzdüm ve ordan çıkıp gizlice beni iten Kaan'ı ittim.Daha sonra havuzda su kavgasına başladık o bana su attıkça bende ona su atıyordum ve 10 dakika filan böyle gitti.Daha sonra Eylül ve Kumsal'da geldi yanımıza.

Ben su voleybolu oynamak istedim. Eylül hemen su futbolu oynamak istedi. O futbola çok düşkündür ve nerdeyse futbolun her çeşidini oynamıştır diyebilirim. Böyle eğlendikten sonra havuzdan çıktık ve erkekler bize içecek almaya gitti bizde şezlongumuza uzandık.

Tam gözlerimizi kapattık ki bi ses duyduk ve hemen ayağı kalktık.

''Vay vay vay kimler varmış burda "

Kumsal'ın eski sevgilisi gelmişti ve bu Kumsal'ı çok tedirgin etmişti. Yaman'ın gelmemesi için elimizden geleni yapmalıydık ki Onur'u görünce çok sinirlencekti bunu hepimizde adımız gibi biliyoduk.

Tam Yaman gelirken ben ayağa kalktım ve direk Yaman'ın yanına gittim ve 'Yamaan,bişi konuşabilirmiyim senle? ' dedim ve onu direk dışarı doğru çıkarttım.

'Noldu gene sarışın?' dedi.

Ben ne diyeceğimi bilmiyodum bile hemen bişi uydurdum.

' Ya şey hani Berk buraya gelcek ya ben nasıl davranacağımı bilmiyorum yardım edermisin bana?' dedim. Bu yalanı nerden uydurdum hiç bir fikrim yok :D

'Tabii ilk önce onu kırmamaya çalış' dedi.

Daha böyle baya örnek verdi en az 15 dakika geçmiştir. Kızlarda Onur'u göndermişler umuduyla havuza geri döndük.Tahmin ettiğim olmuştu Onur'u göndermişlerdi.Ama Kumsal'ın eli ayağı titriyodu Yaman bunu anlarsa ne olduğunu elinde sonunda öğrenirdi. Kumsal'ın kulağına ' Çok belli ediyorsun biraz sakin olsana' diye fısıldadım. Oda onaylarcasına kafasını salladı.

Hiç kimse konuşmuyodu ve ben ortamın sessizliğini bozmak için bir teklifde bulundum.

'Biraz dışarda gezsek mi hem Yaman ile Kaan bize pamuk şeker alır' dedim. Ve kabul ettiler.Hepimiz üstümüzü değiştirmek için odamıza çıktık. Üstümüzü değiştirdikten sonra erkeklerle buluşup dışarı çıktık.İkiside sevgililerinin omzuna girmişlerdi. Tabi kıskandığım için direk kızları alıp ' Şansınıza küsün erkekler kızlar benimle yürüyecek' diyerek piç smile'mı yaptım. Erkekler neye uğradığını şaşırmış bi ifade ile bana baktıklar.

Daha sonra pamuk şeker satan bi yer bulduktan sonra Yaman gidip pamuk şeker aldı ve o sırada yanımıza Kaan geldi.

3 tane pamukşeker almışlar kızlar sevgilisiyle paylaştı bi yandan üzülsemde tek başıma yediğime üzülsemde sonra daha çok yiyeceğime sevindim ve konuşmaya başladım.''Bu gece bara gidiyoruz deil mi?'' dedim.'evet', 'olabilir', 'tabiki' denince kabul edildiğini anladım ve biraz daha dolaştıktan sonra otele döndük.

Saat 8 olmuştu kızlarla ne giysem diye düşünürken saat 20:30 oldu. Ne giyeceğimize karar verdikten sonra giyinmeye başladık.Kıyafetleri Eylül seçmişti .Ben makyajlarını ve saçlarını yapmıştım.Kumsalda aksesuar ve ayakkabıları seçmişlerdi.

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin