2-Hazırlık

134 19 3
                                    

Bir kaç dakika düşündükten sonra gülümseyerek kağıda "Evet :)" yazıp Berk'e fırlattım.Fırlattıktan hemen sonra da zaten zil çalmıştı.

"Eylül,bizim kız ne olacak?" dedi Kumsal.

Ben hemen ordan atladım. "Berkle gideceğim ben."

İkisinin de ağzı açılmıştı,şok olmuşlardı normal olarak.Ben hemen piç smile yapmıştım.Götüm kalkmıştı normal olarak :D

Yürümeye başlamıştık biraz yürüdükten sonra karşımıza Berk çıktı. Direk beraber gidiyoruz değil mi? dedim. Kızlar tabii direk oolamaya başladılar her ne kadar beni sinir etsede kendimi bozmamaya çalıştım. Tabii oolamaya başladıklarınında ikiside dirsek yediler.

Berk de gülümseyerek evet dedi. Daha sonra biz Berk'le kantine gittik kızlarda sevgililerinin yanına...

------------------

Çıkış zili çalmıştı. Biz 3lü grup olarak eve koşarak gitmiştik.Eve geldiğimde nefes nefeseydim.Direk odama çıktım.Daha sonra bavulumu alıp içine giysilerimi doldurmaya başladım.Bi kaç giysi koyduktan sonra telefonumu elime aldım ve wp grubumuza girdim.

"Benim bavulum hazııır."

Eylül: "Ya benim yeni kıyafet almam lazım bunlarla oraya gidemem - 2 gün önce aldıklarından bahsediyor- alışverişe gideceğim o yüzden."

Bu kız cidden alışveriş hastalığı yüzünden beni deli edicekti.

Kumsal: " Oha kızım be."

Eylül:":D"

"Ben uyuyacağım az."

Bende tam bi uyku delisiydim,bıraksalar sabahtan akşama kadar uyurdum.

2-3 saat sonra uyanmıştım.Direk telefonumu elime alıp wp grubumuza girmiştim.Çok fazla mesaj gelmişti,endişelenmiştim...


-------------------

Neyse ki bişi yoktu bizim kızlar birbirlerinin yanına gitmek yerine kıyafetlerinin fotoğraflarını atıp birbirlerini eleştirmişlerdi. Sananda podyuma çıkacak zanneder :D Te Allahım ya. 1 konuşmadan daha mesaj vardı direk baktım. Kayıtlı değildi ama Berk olmalıydı.

Gönderen : 0535-----

Mesaj: Nasılsın güzellik ;)


Al işte Berk bu :D Kaydettim.

Daha sonra aşağı inip sıcak çikolatamı aldım ve ev topuzumu yaptım oturdum yatağıma. Ah be Berk keşke düzeldiğimde gelseydin herkes düzeldi sanıyor ama öyle deil işte öyle deil hala aklıma öldürülen kardeşim ve bana çektirilen işkenceler gelince yine başlıyorum gizlice o lanet şeyi almaya-uyuşturucu- ailem öğrenmişti zaten bu yüzden bana acı çektirdiler bırakmam için kendimi savunmaya çalıştıgımdaysa simsiyah bi odaya kapatılıyodum saatlerce bunlar 3yıl önce oldu ama hala etkisindeyim(yazar notu: kardeşinin öldüreni diğer bölümde anlatacağım.) ''MELİİİS!!''diye anıran kumsala siktir git bakışımı attım. Ve odadan çıktı hemen.Berk..Cevap vermeyi unutmuştum.Wp'ye girip iyiym sen? yazdım ve kendimi beni kurtaran uykunun kollarına bıraktım.

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin