EYLÜL VE MELİS'İN CAFEDE GİYDİĞİ KIYAFETLER MULTİMEDYA'DA.
Umursamaz bir şekilde havuza indim. Hiç bir şeyi hatırlamıyor gibi yapmaya devam ediyordum.Eylül anlamış olacak ki yanıma geldi. Bi tek Eylül alıyordu zaten. Melek yüzlü şeytan ama :D. '' Ne oldu Melis neyin var güzelim?'' dedi. Sen bi Ediz çağıran deilsin canım.Ayrıca kızsın bi kre .s.s
Hiç desemde Eylül inatla sormaya devam etti.Bende söylemek zorunda kalmıştım.''Alper.. Alperi gördüm bugün.Yanında bi kız vardı.'' dedim sesim titremişti.Çok koymuştu çünkü .Direk sevgili yapabileceği aklımın ucundan geçmezdi.
Eylül ''Hadi hazırlan, bende kaanla kavga ettim ayrılırız yakında. Kafa dağıtmaya gidiyoruz bu bu bizim gecemiz olucaaak. Al bakalım şu elbiseyi giy bide şu ayakkabı.''dedi.''Oda kızım ne ara bunları aldın lan sen ayrıca bu benim götümü zor kapatır giymem ben bunu.'' dedim.''Kapatır kapatır giy şunu '' ,''Of Eylüül of.''
Bara geldiğimzde elbiseyi aşağı doğru çekiyodum. Çünkü erkekler bacaklarımı yiyecekmiş gibi bakıyolardı pis abazalar.Bara arada bi kafa dağıtmaya gelirdim ama artık haftada 2-3 kez gelir olmuştum.Ey
Bi anda ne olduğunu anlayamadan Eylülü sahnede gördüm sahnede şarkı söyleyen Meteorlara eşlik ediyodu.Vay anasını kız ne çabuk unuttu lan kaanı açıkcası ben sevdiğimi unutamazdım ne yalan söyleyeyim.
Bara geldiğimzden beri elbiseyi aşağı doğru çekiyodum. Çünkü erkekler bacaklarımı yiyecekmiş gibi bakıyolardı pis abazalar.Bara arada bi kafa dağıtmaya gelirdim ama artık haftada 2-3 kez gelir olmuştum.Eylül geldiği andan beri içiyodu kafası güzel olmuştu.Bi anda ne olduğunu anlayamadan Eylülü sahnede gördüm sahnede şarkı söyleyen Meteorlara eşlik ediyodu.Vay anasını kız ne çabuk unuttu lan kaanı açıkcası ben sevdiğimi unutamazdım ne yalan söyleyeyim.Zaten unutamamaıştım .Unutmuştum da geç unutmuştum.
Şarkı bitince Eylül ile 3Meteor yanımıza geldi. Acaba hangisi bana yakışır kafaya koydum 3 ünden biri beniim.'oo it mit sikitr ol git' esmer olan gitti.Ama esmer çok daşdı be. 'oo it mit sikitr ol git' bi esmer daha kaybettik .Oo sarışın kaldı ya sevgilisi varsa? Eylül ile konuşmalarına ortak oldum ''Selam'' 4 ü aynı anda ''Selam '' dediler. Sarışın olan ''Merhaba ben Can'' ,''Melis'' Esmer olanlarının adları Çağrı ve Onur .
Çağrı ''Ee şey Eylül bizimle şarkı söyler misin barda?'' Eylül ''Ya aslında çok isterdim de biz normalde okulla gelcektik 1 hafta önce geldik onlardan haftaya daha doğrusu 4-5 gün sonra onlar gelcek 2 hafta onlar iledurucaz biz burda yaşamıyoruz yani üzgünüm ''
2 saat sonra otele geldik ama kafamız iyi olmuştu çocukların numaralarını almıştık hatta yarın gezmek için sözleşmiştik Onur'un sevgilisi varmış diğer 2 si sapmış :D. Eylül çağrı'nın sap oldugunu öğrenince Kaana ayrıldık konulu bi mesaj attı.Bu horlama Eylül den mi gelio lann yuh oha çüş hayvan.Elime ilk geçn şeyi fırlattım tabiki yastık. Uyanmayınca kendimi huzurlu uykunun kollarına bıraktım.
--------------------------------
BERK'TEN
Melis'ler 1 hafta önceden gitti.Banada sordular ama hayır dedim niye hayır diyosam sanki.Şimdi Melis'in yanında olmak vardı be.Onlar gittiğinden beri okulda bana yavşamayan kız kalmadı sanırım. Lise1'den bi kız ile fotoğraf çekindik hatta instagrama attım.Umarım melis yanlış anlamaz .Ama niye yanlış anlasın ki biz çıkmıyoruz bile.En iyisi ben yarın Çanakkaleye gideyim hatta hemen bavulu hazırlayım niye yarın ki bugün gideyim yarın orada olurum nasılsa.Saate baktıgımda daha 1 i gösteriyodu. Şmdi yola çıkarsam 13.00 gibi orda olurum.
EYLÜL'DEN
Başım çatlıyo anaağğm.Melis ile Kumsal uyanmış tepemde dikiliyodu. Melis ''Kalksana manyak mısın kızım kalk lan kalk geç kalıcaz.'' Dedi. Nası unutmuşum lan ben biz meteorlar ile buluşcaktık vhuuuu.Telefon niye titriyo be.Hee mesaj gelmiştir.