3-Havuz

107 18 10
                                    


Multimedyada Kumsal ve sevgilisi oy verip yorum yaptığınızda ne kadar mutlu oluyorum inanamazsınız sizi seviyorum :*

Uyandığımda Eylül ve Kumsal başımda uyanmamı bekliyorlardı.Gözlerimi açar açmaz konuşmaya başlamaları bir oldu.Ne dediklerini tam anlamıyorum.Daha uykunu sersemliğindeydim. Birkaç dakika sonra bana hızlıca kalkmamı söylediler. Doğruya yarın Çanakkaleye gidecektik. Normalde herkes haftaya gidecek ama Kumsal birazda gezmiş oluruz diyerek önceden gidelim dedi. Nasıl unuttum ya neyseki herşeyim hazır.

--------------------------------------------------------------------------

Eve geldiğimizde bavulumu kontrol ettikten sonra aşağıya inip televizyonun başına geldim.o arada Kumsal cool olmaya çalışarak kanepenin üstünden atlamaya çalıştı.Ama dediğim gibi çalıştı.Onun yerle ilişkiye girdiğini görünce öyle bi gülmeye başladım ki inanamazsınız çenem koptu karnıma ağrılar girdi.Tabi Eylül'de bana eşlik etti.Kumsal'da ''Ayıp lan ben düşüyorum siz gülüyosunuz gerizekalı manyaklar.'' Dedi.

Eylül'ün 'şunu bi gıdıklayak görsün gerizekalı manyağı' bakışından sonra Kumsal Sanarak Eylül'ün üstüne atladım.''Aa pardon kanka ''dedim.Bu saçmalalıklarımıza son verip en az bin kere izlediğimiz Recep İvedik4'ü açtık.Gülmekten tekrar karnıma ağtılar girdiğinde 4. Cips paketini ve kolayı açıp avcumla cipsi alıp yedikten sonra 1 litrelik kolayı içtim

-----------------------------------------------------------------------------

Uyandığımda akşam olanları hatırlamaya çalıştım.Sarhoş değildim ama geri zekalı olduğum için unuttum.En son Kumsal'ın gülmekten yere düştüğünü Eylül'ün ise 2 enerji içeçeği içip masanın üstünden uçuyorum vhuu dediğini hatırlıyorum.Film orada kopuyo işte.

Ayağa kalkıp banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra dünden hazırladığım kıyafetleri giydim.Makyaj masamın başına geçip makyaj yaptım ama bu her zamanki makyajımdan deildi.Bu sefer eyeliner-ruj-rimel-fondöten ve çok az far kullandım.Mutfağa indiğimde kızların gelmediğini gördüm. Hemen 3 tost ve 3 bitki çayı yaptım.Bu arada kızlar geldi.Onlarda hemen yaptıklarımı hızlıca yediler.Ve arabama bindik araba demek yazık olur aslında çok mütüşük bi araba lan.Kızlara sevgililerinin nerede olacağını sordum. Ankara'nın çıkışındaki büfenin orada olacağını söylediler.Hızla arabayı oraya doğru sürdüm.Siyah bi Mercedes gördüm ama bu araba 2 malın sevgilisinin arabası deilki? Ayrıca o arabada 3 kişi var Yoksa düşündüğüm şey mi of . Onlar ne güzel şöförüyle olcak bende araba sürcem ne rahatlık ama. ''Eylül, Kumsal gelin lan buraya siktim sizi.'' Diye cırladığım sırada Büfenin sahibi olan amca ''Senin gibi güzel bi kıza böyle şeyler yakışmıyo cık cık cık.'' Dedi. ''Ya amca karışma ne atlıon herşeye sazan gibi ''dedim.''Terbiyesiz''dedi. Bu amca mahalleli teyzelere benziyo onlar kadar deil ama olsun.Eylül ile Kumsal'a kızma nedenim sevgilileriydi.Laf atıp durdu manyaklar.

---------------------------------------------------------------------------

Otele geldiğimizde 1 haftalık odalar kiraladık. Sonuçta 1 hafta sonra bizim okuldakiler gelio yani okulun tuttuğu odalarda kalırız.Midemin guruldamasıyla hemen kızlara haber verip en yakın marketten 5 adet cips 2 tane 2,5 litrelik kola aldım.Otele vardığımda hemen odaya çıkıp bir yandan aldıklarımı bir yandan da telefona bakmaya çalışıyodum.

Otel odası çok güzeldi,ilgilimi baya çekmişti.Herneyse bu kadarıyla fazla ilgilenmedim,telefonumla oynamaktan.Şarjımın bitmesine yakın bilgi gelince ölecek hastayı hastahaneye yetiştirecek hızda şarj aletimi aradım.Bavulumun anasını ağlatmıştım bile.Heryer heryerdeydi.Bu arada Berk'i anlatmayı unuttum.O okulla gelmeyi tercih etti,bende birşey demedim.Neyse kızlar sevgililerinin yanındaydı beni odada bırakmışlardı.Kızlar gelmeden odayı toplamalıydım yoksa olacaklar hiç hayli alamet değildi......

-------------------------------------------------

Kıyafetlerimi hemen bavulumun içine tıkıştırdım.Kızlarda hemen geldiler,sanki benim toplamamı bekliyolardı.Gelince cipslerin ve kolaların bittiklerini görünce bana büyük bir yuh çektiler. Tabikide takmadım;))););)))););;)

-------------------------------------------------------------- -----------

Biraz odada takıldıktan sonra havuza inme kararı aldık,havuza büyük bir merakla inmiştim taa ki onu görene kadar.


Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin