8-Almanya

22 2 0
                                    

MELİS'İN ANLATIMI

Şuan ne yapacağımı bilmiyorum, şok olmuş durumdayım.Ya beni bırakırsa ya başkalarına giderse ben yine aldatılırsam o zaman ablam gibi intihar ederim ama Berk'e güveniyorum sadece beni ciden sevip sevmediğini anlamam için bu gece onu sarhoş edip başka bi kızın ona yapışmsdını sağlamalıyım.Yada neden böyle bişi yapayım ki ölüm kulağa hoş geliyor.Gerekirse intihar ederim bu kadar acı çekmem ha? Hem bahanemde hazır olur. ''MELİS!!''

''İYİ MİSİN?''

''CEVAP VER MELİİS'

''Berk O-o b-burda ben ko-korkuyorum.Ama s-seni seviyorum.'' Deyip yani kekeleyerek söyleyip bizim yanımıza ne zaman geldiğini fark etmediğim alperin yanında berkin boynuna atladım.

Önceden böyle işi söyleseler 'Berk kimmiş mk alperin boynuna atlarım' derdim ama o günden sonra böyle bişi olacağını sanmıyorum.Ve inadına herkesin duyabileceği şekilde

'LAN BURAYA BAKIIIN!' diye bağırdım.Dikkatleri üzerime çekince''BU BENİM SEVGİLİM ANLIYO MUSUNUZ ULAN BENİM SADECE BENİM -elime oruspu gibi giyinen kızları işaret ederk- SİZE DİYORUM SÜRTÜKLER BU BENİM BERKE DOKUNURSANIZ BELANIZI SİKERİM .'' sonlara doğru iyice bağırmıştım.

O deilde ben nası kızım ya ne çok küfrediyorum cehennemden ücretsiz vip bilet kazandım sanırım ya.o dediklerimden sonra Berk beni kucağına alıp döndürmüştü bende döndürürken onu öpmüştüm.Sanırım herşey düzeliyor.Çok mutluyum herşeyden çok mutluyum. İyi ki varsın Berk iyiki varsın sevgilim...

*********************************

Sabah başımdaki ağrıyla uyanmıştım.Baya içmiştim ya.Şimdi ablam burda olsaydı 'cık cık cık ne günah kızım öyle şeyler ne içiosun mal ' derdi.Çok özledim.Yarın Ankara'ya dönüyoruz hep beraber Alper evi bulmuş isteyen istediğiyle yatıcak.-Fesat düşünmeyin:D - Tabiki bizim odamız en üst katta çatı katında olucak.

İstediğimiz gibi 3 oda çatı katında onun alt katında 3 oda 1 tanede hepimizin isteği üzerine dekore edeceğimiz bi oda olucak ve en alt kattada 2 oda 1 salon olucak yani ev baya bi geniş.Yarın dönüyoruz bavullarımız hazır baya zor oldu kapatmak ama 2 kişi bavula oturdu biride kapatmaya çalışınca biraz daha hızlı kapattık açıkcası.Buradaki son günümüz.

Biri bana bu olanları anlatsa desse böyle böyle olacak götümle gülerdim ama şuan cidden çok mutluyum. Bugün son günümüz olduğu için hep beraber denize gideceğiz. Yarında erkenden döneceğiz tabikide okulla dönmeyeceğiz çünkü arabamı burada bırakamam.Yoksa okulla gitmeyi Berk ile olmayı çok isterdim ama üzgünüm Berk .

KAAN'IN ANLATIMINDAN

Eylül o piç herif yüzünden beni bıraktı . Ulan ben ne yaptım ona tamam kavga da haklıydı ama bu ayrılmamızı gerketirmezdi ne kadar yalvarsamda dinletemedim . Ayrıldı . Şimdide durduğuma göre hep beraber 8 kişi bi eve çıkııyolar umarım mutlu olur . Çünkü ben bi süre onun yanında kalamayacağıım . Ama bir gün elbet bana döneceksin Eylül sen dönmezsen ben sana dönerim ama şimdilik Türkiye'de duramam . Almanya'da okuyacağım okulumu sonra geri döneceğim söz veriyorum sana geri döneceğim ve tekrar benim olacaksın istesende istemesende .

EYLÜL'ÜN ANLATIMI

Eve gelmiştik ama hepimiz yorgunuz tabi bu yüzden hemen bi alışveriş merkezine gittik enerji içeceği alıp içtik ki kendimize gelelim.Yatak ve koltuk aldık.Erkeklere zaten bizim Melis'in evindeki odalarımız o eve taşınmıştı.Erkeklerin yatağınıda hemen eve getirince herkes uyudu.

**********

Oha bu güneş nası vuruyo lan bu odaya.Oturma odasına cidden çok fazla güneş vuruyodu.Bu yüzden akşam oturmak daha iyi olcaktı.

Ev çok güzeldi,çok beğenmiştim.Tam istediğimiz gibi bir evdi.Eylül ben ve Kumsal odamıza giderek elbiselerimizi vs. şeylerimizi yerleştirmeye başladık.Yaklaşık 2 saat sonra odalarımızdan çıktık ve salon için alışveriş yapmaya gittik.Koltuk,yemek masası filan aldık ve kendimizede bişeyler almayı unutmadık tabiki :D

3'ümüzde ayrı mağazaya ayrıldık ve alışveriş yapmaya başladık.Alışverişimiz bitince wp'deki gruba mesaj attık ve buluştuk.Daha sonra arabaya binip eve gittik.

Eve geldiğimizde çok yorgunduk Eylül bize kahve yaptı ve onu içtikten sonra fal baktık :D

Çok yorgun olduğumuz için hemen uyumuştuk.

ALPER'İN ANLATIMINDAN

Melis'le aynı evde yaşamak çok kötüydü hele sevgilisi varken.Ama bunun güzel yanıda vardı ki onu hergün görebiliyordum.

Kızlar salonun eşyalarını almışlardı bizde yerlerine koycaktık.Onlar uyurken yapamazdık çünkü hem ses olurdu hem de dekarasyon nasıl olcak hiç bi fikrimiz yoktu. Onlar uyurken bizde dışarı çıkıp gezdik.

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin