Part 13

72 7 0
                                    

>Emily<


Stála jsem na zemi jak přikovaná. Byla jsem asi 5 kroků od dveří. Bojím se. Dveře sotva drží. Najednou oba policisté vyšli z kuchyně a otevřeli dveře. Nevěřila jsem svým očím. Za dveřmi byl Harry s nějakým chlápkem a drželi někoho v masce.


,,Harry? Co-co tady dě-děláš?" Vykoktala jsem.


,,Přijel jsem ti ukázat někoho, kdo ublížil tvé sestře." Řekl a ukázal na osobu v masce.


Následovně mu masku sundal a já mu viděla do obličeje. Jeden z policistů mu hned dal pouta a jel s ním pryč. Ten druhý mě a Harryho odvezl do nemocnice za Laurou. Chlápek co byl s Harrym jel zase tam, odkud přijel.


Když jsme byli v nemocnici, jedna ze sestřiček nám řekla, že budeme muset počkat, než nás pustí za Laurou. Věděla jsem, že to nebude chvíli trvat a tak jsem si vzpomněla, že jsem to neřekla ani rodičům. Hned jsem jim zavolala a všechno řekla. Máma se strašně rozbrečela, ale bohužel nemohla odejít z práce. Táta říkal, že do nemocnice přijede později. Takže jsem tu jen já a Harry. Super.


,,Jsi v pohodě?" Zeptal se mě Harry přes to trapné ticho.


,,Jo jasně. Díky." Zalhala jsem.


,,Nejsi." Řekl a já jsem věděla, že se na mě dívá.


,,Možná." Zamumlala jsem.


,,Em." Když řekl mé jméno, zvedla jsem svůj pohled na něj.


Dívala jsem se do jeho nádherně zelených očí a nemohla jsem se vynadívat. Chtělo se mi znova brečet, ale snažila jsem se, abych nebrečela. Snaha byla marná. Jedna slza mi vyklouzla z oka. Jak to Harry viděl, sevřel mě do svého objetí. A to jsem potřebovala.


>Harry<


Jak jsem viděl, že se Em rozbrečela, objal jsem ji. Chtěl jsem to udělat už hned jak jsem ji viděl, ale neměl jsem k tomu příležitost. Ve skutečnosti je ještě hezčí než na fotkách. Konečně jsem ji potkal. A ještě k tomu dřív než Niall. Myslím, že jsem od Nialla o krok napřed. A to mi vyhovuje. Měl bych mu napsat.


Já: Příště přemýšlej co se může stát než se začneš smát ;)

Niall: Co se stalo?

Já: Em našla Lauru ležet doma na zemi a nedýchala. Teď jsme v nemocnici a čekáme až nás za ní pustí

Niall: Počkej, ty jsi jel až do ČR?

Já: Jasně..Chtěl jsem chytit toho debila co jí ublížil!

Niall: Ale vždyť jsi tam nemohl být za hodinu O,o

Já: Jel jsem už hned po těch zprávách

Niall: Aha..A chytil jsi ho?

Já: Jasně, že jo! Ale s menší pomocí

Unknown-known reportsKde žijí příběhy. Začni objevovat