Part 12

53 8 0
                                    

>Emily

Zbudil mě otravný zvuk mého budíku a já jsem byla donucená vstávat. Nejprve jsem šla do kuchyně. Tam jsem si vzala z ledničky jogurt a v klidu se najedla. Potom moje cesta vedla do koupelny, kde jsem si dala ranní spršku a vyčistila si zuby. Z koupelny jsem šla rovnou do pokoje a tam jsem se převlékla, jemně se namalovala a dala si vlasy do drdolu. Pak už jsem si jen nachystala tašku a dala do ní věci co potřebuju vždy a všude. Taky jsem musím dneska vrátit uniformy, co jsme museli mít na sobě v pracovní době. 

Když jsem byla připravená odejít do práce, bylo za 10 minut sedm. Šla jsem k Lauře do pokoje a vzbudila jsem ji. Sice si postěžovala, že mohla ještě spát, ale aspoň bude dřív ve škole. Teď už jsem připravená skutečně vyrazit do práce.

>Laura<

Když mě Em vzbudila, začala jsem si stěžovat, že jsem mohla ještě deset minut spát. Em se tomu jen zasmála a odešla do práce. Když jsem zaslechla bouchnutí dveří, zakryla jsem se peřinou až po bradu a jen tak se zavřenýma očima jsem poslouchala ranní zpívání ptáčků přes otevřené okno. Dneska se mi vůbec nechce do školy. Ale bohužel musím. 

,,Crrr!" Zazněl zvonek u dveří a já jsem leknutím uskočila.

Kdo to asi může tak brzo ráno být? Řekla jsem si pro sebe.

Byla jsem už oblečená takže nebylo co řešit a já jsem šla směrem ke dveřím. Podívala jsem se kukátkem kdo to je, ale vůbec jsem toho chlápka neznala a ani jsem ho nikdy neviděla. Radši jsem neotevírala. Když jsem udělala jeden krok od dveří, zvonek zazvonil znova. Začínala jsem se bát. Potom ten chlápek začal na dveře bouchat a já nevěděla co mám dělat. Podívala jsem se do kukátka znova a viděla jsem, že drží něco v ruce. Nevěděla jsem co to je. Najednou chlápek vyrazil dveře a já jsem viděla před sebou černotu.

>Niall

,,Hej! Harry! Pojď jsem rychle!" Zařval jsem na Harryho z obýváku.

,,Už letím! Co se děje?" Ptá se mě udýchaný Harry.

,,Koukni na ty zprávy!" Řekl jsem a ukázal na televizi.

,,A co s nima?" Diví se.

,,Nějakej pravděpodobně vrah utekl z Anglie do Česka a policie ho nemůže zastavit. V Anglii prý zabil 3 lidi a policisté se bojí co udělá v Česku." Řekl jsme mu zasmál se.

,,A co je na tom ku*va k smíchu?" Řekl Harry rozzlobeně.

,,Že jsou britští policajti celkem neschopní." Zasmál jsem se znova.

,,Ty idiote! V Česku je Emily se svou rodinou! Co když se jim něco stane?!" Zakřičel na mě.

,,Proč by to měli schytat zrovna oni?" Nechápal jsem ho. Vždyť v Česku nejsou sami.

,,Nikdy nevíš! Jdu se pro jistotu zeptat Emily." Řekl a odešel.

,,Dobře." Řekl jsem naposled a dál koukal na televizi.

>Harry

Niall by si měl zapnout mozek. Já chápu, že nejsou v Česku jako jediná rodina, ale přece jenom se může něco stát.

Harry: Ahoj Em :) Je všechno v pořádku?

Em: Ahoj :) Jasně, že je ;) Proč by nebylo?

Harry: Z Anglie do Česka utekl nejspíš vrah a já jsem se chtěl ujistit jestli vám něco neudělal

Em: No já doufám, že ne..

Harry: Doufáš?!

Em: No já jsem v pořádku, máma by mi napsala kdyby se něco dělo, táta odjel už do Anglie a Laura? Sakra Laura!

Harry: Em! Nepanikař! Zajeď se domů podíval, jestli tam je nebo ne. Kdyžtak zajeď i do školy nebo někam! Hlavně se jdi ujistit, že se jí nic nestalo! Prosím! :(

Em: Neboj Harry, už jedu. Díky, že ti na nás záleží :)

Harry: Neděkuj! ;) Potom mi napiš, jestli je Laura v pohodě 

Em: Jasně :)

>Emily

Sakra! Doufám, že to co mi řekl Harry je pravda a nedělá si ze mě srandu. Bojím se. Už jsem skoro před naším domem. Hlavně musím zachovat klid. Když jsem se chystala odemknout dveře, sami spadly na zem a já jsem viděla ležet na zemi naprosto bezmocnou Lauru.

,,Pane bože!" Vykřiknu přes celej dům.

,,Lauro!" Křičím dál a začnu brečet.

Ihned volám na číslo 155 a vysvětluju co se stalo. Snažím se dělat co nejpřesněji pokyny, které mi zadává paní u telefonu. Ani ne do 5ti minut je tu sanitka i s policií. Strašně se bojím o Lauru. Sanitka odváží Lauru do nemocnice a já zůstávám s policii doma. Všechno musím do podrobna vysvětlit.

,,Jak jste zjistila, že se vaší sestře něco stalo?" Ptá se mě jeden z policistů.

,,Můj kamarád mi napsat, že z Anglie utekl nějaký vrah a je prý v Česku a že se mám jít podívat domů, nebo do školy kam chodí Laura, jestli se jí něco nestalo." Odpověděla jsem mu.

,,Jak se jmenuje váš kamarád?" Ptá se mě dál.

,,Harry. Harry Styles." Řekla jsem.

,,Počkat. Myslíte ten Harry Styles? Harry z One Direction?" Diví se policista.

,,Ano ten Harry Styles. Ale teď se o něm doufám nebudeme bavit." Prokroutila jsem očima.

,,Jasně, že nebudeme. Mohla by jste mu zavolat, aby nám pověděl pár informací?" Zeptal se mě druhý policista.

,,Ano mohla. Napsal by jste mi prosím nějaké vaše otázky na papír? Chci si s ním promluvit o samotě jestli dovolíte." Poprosila jsem je a usmála se.

Zatím co psal jeden z policistů otázky, já jsem šla do kuchyně a donesla jim pití. Pak jsem si vzala s sebou do pokoje papír a nejdříve jsem zavolala do práce, že přijdu kvůli té nehodě později a následovně potom jsem zavolala Harrymu.

,,Harry?" Řekla jsem když to zvedl.

,,Ano Em? Je všechno v pořádku?" Ptal se starostlivě.

,,Ne. Vůbec ne. Když jsem přijela z práce, dveře jsem ani neodemčela. Rovnou spadly, protože byly nejspíš vyražené. Jediné co mě trápilo byla Laura, která ležela na zemi a nedýchala. Bojím se Harry." Řekla jsem a ukápla mi slza.

,,Pane bože! Mám za tebou přijet? Zvládneš to? Já toho debila zabiju!" Rozzuřil se Harry.

,,Ne, Harry. Neblázni. Ještě zavřou tebe místo něho." Říkala jsem přes pláč.

,,Ale-" Nedořekl to a já jsem mu skočila do řeči.

,,Žadný ale! Hele, vysvětlím ti to potom! Teď ti musím položit nějaké otázky od policie tak poslouchej!" Zakřičela jsem.

Potom už jsem mu jen zadala otázky a on odpověděl. Šlo to celkem rychle. A můj pláč se stále nezastavil. Když jsem odcházela z pokoje, někdo zazvonil a já jsem doslova zkameněla.

AHOJTE! :3 OMG UŽ MÁM 1K PŘEČTENÍ! :3 JSTE ÚŽASNÍ! *-*

JINAK SE OMLOUVÁM ZA CHYBY POKUD TAM NĚJAKÉ JSOU, ALE JE PÁTEK VEČER A MĚ SE TO NECHTĚLO UŽ OPRAVOVAT :/ :)

Unknown-known reportsKde žijí příběhy. Začni objevovat