Part 15

50 5 2
                                    

>Emily<

Když už jsme byli s Harrym unavení, šli jsme spát. Já do svého pokoje a Harry k Lauře. Bylo kolem jedenácté hodiny.

Když jsem jen tak asi půl hodiny koukala jen do tmy, rozhodla jsem se jít za Harrym. Přiblížila jsem se ke dveřím, nadechla se, zaklepala a poté vešla do pokoje.

,,Harry? Spíš?" Zeptala jsem se ho šeptem.

,,Ještě ne.. Co potřebuješ?" Odpověděl mi.

,,No víš.. Já.. Nemůžu usnout.. A..." Nedořekla jsem to a Harry mi skočil do řeči.

,,A chceš jít spát za mnou, že?" Dořekl mou větu.

,,No vlastně.. Asi jo.." Vykoktala jsem.

,,Pojď." Pobídl mě a já cítila jeho úsměv.

Lehla jsem si tedy za Harrym a za pár minut usla. Ani si nepamatuju, jak jsem usla.

,,Harry? Kde jsi? To není sranda! Notak Harry!" Křičela jsem přes celý park. ,,Harry!" Zvolala jsem ještě jednou. Nikde jsem ho ale ani poté neviděla. Chtěla jsem brečet, ale řekla jsem si, že budu silná. Když jsem před sebou spatřila tři stíny, zarazila jsem se. Jeden vypadal jako Harry s kudrnatými vlasy. Ostatní jsem nepoznávala. Pomalu jsem se otočila. ,,Harry? Jsi to ty?" Podívala jsem se do povědomé tváře připomínající mi Harryho. ,,Ano jsem to já." Potvrdil mi. ,,A kdo jsou ti ostatní?" Zeptala jsem se. ,,Tohle je Ed a tohle Ben." Ukázal postupně na chlápky, kteří stáli vedle něj. ,,Dnes nás budou obsluhovat. Pojď. Jdeme." Oslovil mě Harry a nastavil mi ruku. ,,Kam?" Zeptala jsem se. ,,Tam. K altánku." Ukázal na alzánek. Když jsem došli, odehnal Eda s Benem pryč a my tam zůstali sami. Harry se ke mě přiblížil a hned se mi přisál na rty.

>Hary<

Vzbudil jsem se dřív než Em. Když jsem se probudil, zjistil jsem, že Em asi usnula v mém objetí. Opatrně jsem od ní odlepil ruce a potichu vstal, abych ji nevzbudil. Povedlo se. Vzal jsem si oblečení a šel do koupelny. Tam jsem se převlékl a vyčistil si zuby. Nechtěl jsem jít ještě do kuchyně a najíst se, protože jsem veděl, že tam na nás čeká Emilyna máma. Šel jsem zpátky za Em. Chvíli jsem jen tak seděl na posteli, ale pak jsem se tozhodl Em vzbudit.

Přiblížil jsem se a dal jí pusu na líčko a poté na čelo. Vzbudila se.

,,Dobré ráno princezno." Řekl jsem jí.

,,Dobré Harry." Řekla a protáhla se.

>Emily<

Když jsem ucízila něco na mém líčku a potom na čele, donutilo mě to probudit. Byl to Harryho polibek.

,,Dobré ráno princezno." Řekl mi Harry.

,,Dobré Harry." Odpověděla jsem.

Když jsem vstala z postele, šla jsem do svého pokoje. Tam jsem se převlékla a následně šla do koupelny. Tam jsem si vyčistila zuby a dala si řasenku a balzám na rty. Když jsem vyšla, Harry už na mě čekal u schodů.

,,Hmm sexy už po ránu." Vyvalil na mě a opřel se se skříženýma rukama o zeď.

,,Hele drž jazyk za zuby." Mrkla jsem na něj.

,,Promiňte My Lady." Řekl se sexy výrazem v jeho obličeji.

,,Hele tak za prvé.. Nejsem žádná tvoje My Lady a za druhé je tu máma takže se chovej normálně, ano?" Řekla jsem s rukama v bok.

,,Dobře, dobře.. Jdeme dolů?" Zeptal se.

,,Ne do Narnie." Odpověděla jsem ironicky.

Pak jsme šli dolů do kuchyně. Když mamka zaslechla naše kroky, otočila se na nás. Nic moc nám toho neřekla. Což se divím. Po snídani se mamka úžasně bavila s Harrym. Skvěle si rozumí. Což je super. Nebavilo mě je jen poslouchat a tak jsem napsala Niallovi.

Já: Ahoj Nialle:)
Niall: Ahoj Em:))
Já: Jak si se vyspal?)
Niall: Skvěle:3 Ty?
Já: Jo fajn :) A je něco nového?
Niall: U mě ne.. U tebe?))
Já: Možná tak to, že moje máma si oblíbila Harryho :D
Niall: Buď ráda furt lepší než aby ho nenáviděla ;)
Já: To jo :)
Niall: Už se těším až přijedeš :33
Já: Já taky :)
Niall: Bude to super pocit když tě poprvé uvidím :)
Já: Však sis mě taky našel ;)
Niall: Já vím jsem na sebe pyšnej! :))
Já: Alee.. Zas tak dobrá nejsem ;)
Niall: Já vím.. Protože jsi dokonalá *_*
Já: Mám tě ráda :)
Niall: Já tebe taky ;*
Niall: Složím ti písničku! :O
Já: To není třeba ;)
Niall: Ale je :3 Jdu na to ahoj :))))
Já: Tak ahoj :D :)

A takhle já se mám rozhodovat? Harry? Niall? Harry? Niall? Už to začíná..

Hi guys!:3 Na začátek chci říct, že jsem tento díl neplánovala až tak pozdě, ale neměla jsem vůbec čas v ten termín kdy jsem psala minule :/ Sorry guys.. Pak se chci omluvit jestli tam jsou nějaký chyby, tak pardon protože to píšu n mobilu a je 0:37 a já zu u toho už spím :D Takže to by bylo všechno a předem děkuji za hvězdičky a komenty! ^^ Love ya! :*





Unknown-known reportsKde žijí příběhy. Začni objevovat