Part 14

58 8 2
                                    

>Emily<


Když mi Niall napsal poslední ahoj, Harry zrovna dozpíval. Položil Lauřinu ruku, šel zamnou a následovně mě obejmul. Moc dlouho jsme v objetí nestáli, protože přišla sestra.


,,Omlouvám se, ale už budete muset jít. Laura potřebuje být v klidu." Řekla a ukázala na dveře.

,,Jasně už jdeme." Kývl Harry a za zápěstí mě vedl ke dveřím.

,,Počkej!" Řekla jsem.

,,Musím se s ní rozloučit." Pousmála jsem se na Harryho a naznačila mu, aby mi pustil ruku.


Naposledy jsem přešla k Lauře a dala jí pusu na líčko.

,,Ahoj." Zašeptala jsem a poté odešla.


Když jsme vyšli z místnosti, sestřička nám ještě řekla, že můžeme přijít zítra a pak už jsme šli. Museli jsme jet taxíkem, jelikož jsme neměli žádný jiný odvoz. Mezi mnou a Harrym nepadlo jediné slovo. V autě byl naprostý klid. Po zhruba pěti minutách jízdy jsem se začala nudit. Jedna strana mi říkala, abych na Harryho promluvila, ale ta druhá mi řekla, ať radši držím jazyk za zuby, abych neřekla nějakou trapárnu, kravinu nebo něco, co mě zesměšní. Bohužel vyhrála ta druhá strana. Radši nemluvit. A jelikož jsem byla znuděná, tak jsem napsala Niallovi na twitter.

Já: Ahoj :) Už jste nakoupili?
Niall: Ano :) Právě jsme přišli ;)
Já: Můžu tě o něco poprosit? ☺
Niall: O co? :)
Já: Uděláš si s klukakam selfíčko? Abych pořádně viděla jak vypadají :3
Niall: Pod jednou podmínkou..
Já: Jakou?
Niall: Udělej si selfíčko s Harrym :D
Já: Cože?!
Niall: Když my, tak i vy! :D
Já: Ok no :P

,,Harry?" Oslovila jsem ho.

,,Ano Em?" Odpověděl mi.

,,Vyfotíš se semnou?" Řekla jsem tak trochu stydlivě.

,,Rád. A na co?" Řekl a pitomě se usmál.

,,Na můj náhrobek až umřu." Řekla jsem a plácla se rukou do čela.

,,Jo jasně.. Tak foť ne?" Pobídl mě zase s tím pitomým úsměvem.

,,Tak se trochu tvař." Řekla jsem se smíchem.

Asi po 10ti minutách snažení se o fotku jsem nějakou poslala Niallovi.

Já: Tady máš tu fotku :D
Niall: Nemohli jste jich udělat víc? Vypadáte jak kdyby jste byli na fetu :D
Já: Tahle je ze všech nejhezčí..
Niall: Tak v tom případě se bojím jak vypadají ty ostatní :'D
Já: Heej -,-
Niall: No dobře.. Jste krásní :')
Já: My víme :D Teď vy!

Trvalo celkem dlouho než Niall poslal nějakou fotku s klukama. No.. Myslím, že my jsme na tom nebyli o moc líp. Každopádně jsou ještě víc na fetu než my. Pak už mi Niall jen napsal, že jde dělat večeři a napíše mi později. A v tom okamžiku bylo v autě zase to trapné ticho. Super. To miluju.

Asi po třičtvrtěhodině jsme konečně doma. Harry zaplatil taxikářovi a šli jsme domů.

,,Asi tu budeš spát co?" Zeptala jsem se Harryho když jsem odemykala.

,,Nic jiného mi nezbývá.. Pokud mě tedy nevyhodíš." Odpověděl mi a já cítila zase ten pitomej úsměv i když jsem ho neviděla.

,,Nevyhodím." Řekla jsem když jsem odemkla.

Unknown-known reportsKde žijí příběhy. Začni objevovat