Jin (ejsd : "Dzsin") Shouta vagyok 15 éves 168 cm magas. Fekete hajam fülemtöl lejjebb ér és fekete a szemem.
Apám egy nem túl híres hős Aizawa Shouta, hős nevén Eraser head. Anyám elvileg egy autó balesetben meghalt mikor 2 éves voltam.
A quir-köm a másolás. Ez annyit takar hogy ha egy emberhez hozzá érek akkor az quirk-ét lemásolom és tudom is használni. Nem tudom, hogy ez hogyan kapcsolódik a szüleiméhez, de az orvosok azt mondják hogy quirk mutációm lehet.A U.A-be ajánlással jutottam be mivel a legtöbb hős már régebb óta ismer és tudják, hogy nagy erő lakozik bennem. Az osztálytársaimat még nem ismerem mivel holnap lesz az első nap a suliban és már nagyon várom!
Van egy macskánk akit Mochinak neveztem el. A fajtája Norvég erdei macska, vörös a bundája viszont a hasánál egészen a szeméig fehér, a szeme pedig zöld
✰Ház leírás jön nem lényeges✰
A sulitól nem messze lakunk apámmal egy szép nagy házban.
A ház egy csöndes kis utcában található meg, az elő kert pedig tele van növényekkel .Kívülröl szép letisztult kő mintázatú. Elöl 2 garázs fölötte egy kis ablak. Mellette egy kör alakú torony szerü építmény sok ablakkal. A torony mellett pedig a fő bejárat.Amint be lépünk az ajtón egy kisebb szoba fogad, fogasokkal és cipőtartóval. ha jobbra nézünk egy ajtót találunk. Egy WC. Ha szembe tekintünk akkor pedig egy nagy teret látunk.
Az előszobából kijőve egy nagy teret látunk. A belmagasság a tetőig felmegy. szembe egy nyitott, modern konyha letisztult fekete-fehér témában berendezve. Egy kétajtós hűtő, sütő, mikró és egy elektronos gáz tűzhely. Ha balra nézünk a nappalit látjuk. Egy nagy kanapé és egy kisebb. Sok könyves szekrény könyvekkel meg rakva. Egy plazma TV és egy sarok növényekkel. A konyhát és a nappalit egy bárpult választja csak el. Ha a nagytér ajtajánál balra nézünk egy lépcsőt találunk felfelé.
A lépcső fekete hideg kvarc lapokból készült üveg korláttal. Felérve a lépcsőn egy folyosón találjuk magunkat 5 ajtóval.
Az első szoba a vendég szoba. Francia ágy bevetve, egy kis fotel egy komód és egy tükrös szekrény. Egy kisebb ablak függönnyel. A plafonról növények vannak lelógatva.
A második szobában egy nagy asztal található székek kell. A sarokban van egy kis szekrény ami tele van papírokkal. A plafonból kijön egy vetítő egy távirányító segítségével. Ez a szoba arra van kitalálva hogy ha munkával kapcsolatban jön át valaki akkir itt lehet megbeszélni, avagy egy tárgyaló szoba.
A harmadik szoba apám szobája. Egy francia ágy, szekrények és egy éjjeli szekrény. A földön puha szőnyeg van és pár hálózsák a sarokba dobva.A szekrényeken növények csücsülnek.
A negyedik szoba az én szobám.3 fal fehér az eggyik pedig fekete. Van egy nagy ablak amin ki lehet menni az apró erkélyre. Az erkély tele van növényekkel és könyvekkel. Az ablakkal szemben van az ajtó. Fekete az ajtó meg az ablak keret is. Jobbra a szobában van a fekete fák és a sarokban a nagy ágy. Az ágy sarkában 2 babzsák csücsül rajta egy fejhallgatóvak. A szoba másik oldalán szekrények vannak meg egy TV. A padló fekete parketta rajta egy vöröses puha szőnyeg. Az ablak elött van egy átlátszó függöny meg egy feket sötétítő függöny. Az ágy mellett egy Szövet kosár és egy kaparófa.
Az utolsó szoba a folyosó végén van. Egy fürdőszoba zuhannyal, fürdőkáddal, WC-vel és egy nagy tükrös szekrénnyel.A fürdőben is vannak növények.
A kertbe ki lehet jutni akár a nappaliból is. A nappaliban található egy nagy üveg ajtó ami egy földszintes kis teraszra vezet ki. A kis terasz szerüségen egy kinti kanapé, egy fellógatott tojás amibe bele lehet ülni meg egy grillező van. A kis terasz elhagyva egy kert fogat minket. A kert a többi telektől bokorral van el kerítve ami tökéletesen megvan nyírva. A kertben van egy kis medence és egy nagy üvegház veteményessel.
------------------------------------------------------------
Nos halimali. Ez életem első könyve szóval lehet, hogy pár helyen cringe lesz...
Ha tetszett akkor írd meg commentben
<333
VOUS LISEZ
𝐉𝐢𝐧 𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 (Bnha X Oc)
FanfictionJin (ejsd : "Dzsin") Shouta vagyok 15 éves és apámmal egy nem túl híres hős Aizawa Shoutaval élek. Anyám egy autó balesetben meghalt mikor 3 éves voltam. Jelenleg a U.A.-ba járok barátaimmal és barátnőimmel A többi pedig a könyvben kiderül! Jó olvas...