Miután mindenki megette a vacsit voltak akik elmentek aludni vagy zuhanyozni. Néhányan csak elmentek a szobájukba készülődni a holnapi napra.
-Unatkozoooom! -sétál be Mina a nappaliba hozzánk.
-Játszunk valamit! -javaslom
-Na és mit? -kérdezi Denki
-Uno? -javasolja Sero
-Már hozom is! -kiáltja Kirishima és elszalad a szobálya felé ahonnan pár perc után visszatér a kártyákkal a kezében.
-Osztok! -vállalom én
Kezembe veszem a kártyákat és elkezdem keverni őket. Néhány trükköt is bele rakok, hogy a többiek addig se unatkozzanak majd pedig elkezdek osztani.
Mikor mindenkinek osztottam elkezdődik a játék én pedig felfordítom az első lapot ami egy piros 4-es volt.
Mina kezdett és kezdődött a szórakozás. Pár kör sima játék után kezdődött a szivatás. Learaktam egy +2 lapot mire Mina is rakott rá egyet. Ekkor Sero majd pedig Kirishima is raktak rá egy-egy plusszosat.
-Ez nem ér! -kiált fel denki és vesz fel 8 lapot
Mi csak nevetünk majd pedig megy tovább a játék mikor Bakugohoz érünk. Nincsen zöld lapja ezért húz és húz de egyetlen egy zöldet sem kap.
-Ne már! -húz fel még többet- Csak egy kibaszott zöldet kérek!
Mikor végre relak egy zöldet én visszafordítom a kört mire Baku idegrohamot kap és elkezdi feltépkedni a lapokat.
-Egy zöldem sincs bazdmeg! Kellett neked megfordítani a kibaszott kört!
Miután meguntuk a játékot elkezdtünk beszélgezni majd pedig elköszöntünk egymástól és elmentünk a szobánkba.
Bakuval kézen fogva elindultunk felfele és a szobálya előtt megálunk. Benyit és az ágyára fekszünk. Egy kevés ideig még beszélgetünk meg nevetgélünk majd pedig visszamegyek a saját szobámba.
A következő hetek jól teltek. Dekuval Nighteye ügynökséghez indultunk el, hogy nála gyakorlatozzunk.
-Te miért Nighteyehoz jössz Jin? -kérdezi a zöld hajú fiú
-Tudod -kezdem- mindig is csodáltam a quirkjét. Meg alapból tudna segíteni pár dologban a quirköm kapcsolatában. Te?
-Hát öhm...izé... tudod... -kezd el dadogni a fiú mire kicsit kuncogok
-Tudom, hogy All Might miatt. Nem kell titkolni úgy is tudom már.
-Hát öhm... Izé... Igen... -dadog tovább
Mikor beérünk az épületbe Mirioval találkozunk aki felkísér minket Nighteye-hoz. Mikor beérünk Bubblegirl látjuk meg ahogy valami csiki-gép szerűségben van.
-Ööö... -mondjuk egyszerre Dekuval
Nighteye megfordul és kikapcsolja a csiki-gépet amiből Bubble-girl könnyes szemekkel szál ki.
Miután megtörölte szemét oda lép hozzám és megfogja a kezem.-De jó, hogy végre még egy lány lesz itt rajtam kívül! -mondja mosolyogva
-Én is örülök neki! -mondom én is mosolyogva
-Az még nem olyan biztos! -mondta teljes komolysággal Nighteye- Előtte meg kell nevettetnetek!
Dekuval lefagytunk és elkezdtünk gondolkozni. Mirio figyelmeztetett minket mielött még bejöttünk volna de azóta még nem találtam ki semmi olyat amivel meg tudnám nevettetni Nighteyet. A zöld haju barátom pár másodperc után olyan arcot vágott mint All Might. Teljesen olyan volt mint az 1. számú hös.
-Pluss Ultra! -kiáltotta el magát és tovább vigyorgott.
Nighteye felállt az asztalától és oda ment Dekuhoz. Jól megnézte az arcát majd pedig elkezdte nyomkodni.
-Hmmm... Ez most egy All Might kifigurázás akart lenni? -kérdezte sértődöttséggel a hangjában.
-Nem nem dehogyis! -kapkodott arca előtt a kis brokkoli.
-Nekem nem úgy tűnik -egyenesedett fel majd pedig hozzám fordult mire én félve megkérdeztem
-A nap kérdése. Milyen vallású az imádkozó sáska? -kérdeztem a leghülyébb és legszarabb viccemet mire meglepetésemre Nighteye féloldalasan elmosolyodott.
-Ez jó -mosolygott tovább majd vissza nézett Dekura
Elsétált az asztalához és kivett a fiókjából egy nyomda-szerüséget. Az asztalra lettette a 2 papírt amit mi hoztunk Dekuval. Az enyémre rányomta a pecsétet majd pedig a Deku papírja fölé helyezte a pecsétet de mikor rányomta volna megállt és elvette a pecsétet. Szegény fiú mellettem lefagyott és kikerekedett szemekkel nézte, hogy mit csinál Nighteye.
-Ha megszerzed tőlem a nyomdát és rátudod pecsételni a lapodra akkor dolgozhatsz nálam ha viszont nem akkor haza kell küldjelek -mondta majd megigazította a szemüvegét.
Deku beindította a quirkét és elkezdett ide-oda cikázni. Nighteye pedig szimplán kikerülte hiszen a quirkéből ítélve nehéz lehet tőle megszerezni valamit vagy elintézni őt.
Néhány perc után sikerült Dekunak megszereznie a nyomda-szerüséget és így rányomta a pecsétet a papírjára.
Mikor vissza értünk kiderült, hogy Kirishima, Uraraka és Tyuyu is bekerültek ahoz az emberhez gyakorlatra akihez szerettek volna menni. Mikor a többiekkel beszéltünk elmentünk aludni majd pedig észre sem vettük de már egy hét eltelt.
Nighteye az egyik nap behivatott minket és elmagyarázta, hogy most époen Overhaul után nyomoznak aki a Nyolcszoros-megtisztulás vezetője.
-Ő itt Overhaul -mutatott egy képet róla amin valami madárcsőr szerűség van- Ő az akit keresünk. A bunkerüket még nem találtuk meg szóval óvatosan de meg kéne keresnünk! Arra kérlek benneteket, hogy próbáljatok minnél több infót gyűjteni róla! Nyitott szemekkel és fülekkel járjatok!
-Igenis! -mondtuk egyszerre hárman
Este még átmentem Bakuhoz beszélgetni és elég vicces kis veszélgetésem volt a majdnem felrobbanó sünivel.
-Ez nem ér! -kezdte- Nekm még cssk hősengedélyem sincs te meg már itt gyakorlatozol!
-Hát úgy látszik én jobb vagyok mint te!
-Na megállj csak! -kezdett el felém közeledni és ledobott az ágyra ahol elkezdett csikizni
-Jajj! Ne, ne, ne! Nagyon csikis
vagyok! -nevettem könnyes szemmel mire csak még jobban elkezdett csikizni- Baku! Hagyd abba nem kapok levegőt!Amikor abbahagyta lenézett rám és adott egy forró csókot.
-Ígérd meg, hogy vigyázni fogsz magadra! Láttam, hogy valamin nyomoztok vagy fasz tudja de ígérd meg nekem, hogy vigyázni fogsz! -fogta meg az arcom.
-Megígérem őfelségének! -mondtam majd adott egy puszit a homlokomra.
Még egy kis ideig néztünk filmet majd pedig hajbal környékén vissza mentem a saját szobámba ahol hajnal négy környékén elaludtam.
Másnap reggel mikor felkeltem gyorsan felvettem magamra valamit és lementem a közös térbe reggeli után kutatni de nem voltam éhes így csak ittam egy kis vizet.
Visszamentem a szobámba és felvettem a hősruhám majd pedig Dekuval elindúltunk a vonatállomás felé. A vonaton beszélgettünk majd amikor megérkeztünk jó kedvvel szálltunk le a szerelvényről.
Elindultunk Nighteye ügynöksége felé ahol megkaptuk mára a feladatot és Mirioval elindúltunk járőrözni. Fél óra sétálás után a forró tűző napon támad egy tök hülye ötletem amit persze megosztok két barátommal.
-Hmm... Ki kéne találni valami hülye becenevet neki! -nevetek
-Fedőnevet? -kérdezi nevetve Deku
-Valami olyasmit
-Mondjuk legyen madár! Úgyis olyan csőre van! -mondja Mirio majd kezével elkezd egy csőr szerüséget mutogatni.
-Igen igen -nevet Deku
-Vagy lehetne Csőrike vagy esetleg-de ekkor valami nekem ütközött.
ESTÁS LEYENDO
𝐉𝐢𝐧 𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 (Bnha X Oc)
FanficJin (ejsd : "Dzsin") Shouta vagyok 15 éves és apámmal egy nem túl híres hős Aizawa Shoutaval élek. Anyám egy autó balesetben meghalt mikor 3 éves voltam. Jelenleg a U.A.-ba járok barátaimmal és barátnőimmel A többi pedig a könyvben kiderül! Jó olvas...