⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
❁ 1 𝖧𝖺𝖿𝗍𝖺 𝗌𝗈𝗇𝗋𝖺 ❁
Wooyoung'un kedi yavrusunu sahiplenmesinden bu yana 1 hafta geçmişti.
San , Wooyoung'a ve ailesine çok alışmıştı.İlk başta kediyi istemeyen Wooyoung'un annesi bile , kedi ile hep vakit geçirir olmuştu.♡
Wooyoung zil çalınca kitaplarını çantasına koydu. Bütün kitaplarını yerleştirince , çantasını alıp sınıftan çıktı. Okul çok sıkıcı geçmişti ve Woo , San ' ı özlemişti. Eve gidip kedisiyle vakit geçirmek istiyordu. Ev okula 10 dakikalık bir mesafede olduğu için , Woo hemencecik eve varmıştı. Kapıyı açıp içeri girdi. Ayakkabılarını ve montunu çıkarıp , mutfağa doğru ilerledi. Eve geldiğinde annesi hep mutfakta oluyordu. Oğlu eve geldiğinde yemek yesin diye yemek hazırlardı. Ancak , Woo bu sefer mutfağa girdiğinde karşılaştığı kişi annesi değil , hiç tanımadığı bir çocuktu.Wooyoung mutfağa girdiğinde kendisinden 1-2 yaş büyük çocuğu gördüğünde korkudan bayılmıştı. San , Wooyoung'a şimdilik aslında bir insan olduğundan bahsetmek istemiyordu.• 𝒀𝒂 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒌𝒆𝒅𝒊𝒚𝒆 𝒅𝒐̈𝒏𝒖̈𝒔̧𝒆𝒃𝒊𝒍𝒆𝒏 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒏𝒊𝒎𝒂𝒈𝒖𝒔 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒎𝒖 𝒐̈𝒈̆𝒓𝒆𝒏𝒅𝒊𝒌𝒕𝒆𝒏 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂 , 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒆𝒛𝒔𝒆 ? • diye düşündü.Bu yüzden zar-zor da olsa , Woo'yu koltuğa taşıdı.Uyandığında bunları bir rüya olarak hatırlasın istiyordu.
" Üzgünüm Wooyoungie.Ama sana şimdilik bir animagus olduğumdan bahsedemem. "
San yeniden kediye dönüşüp koltukta Woo'nun yanına yattı.
⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆Bölüm hakkında düşünceleriniz neler? Bence çok saçma bir bölüm oldu ╥﹏╥ Bu arada bölüm kısa oldu ama San hakkında yazmak istedim. Bir daha ki bölüm daha uzun yazmaya çalışacağım. Neyse , ben kaçarr ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kɪᴛᴛᴇɴ ♥︎ Wᴏᴏsᴀɴ
Viễn tưởngWooyoung dışarıda bulduğu kediyi sahiplenmeye karar verir. Başlangıç : 06.02.2023 Bitiş : 14.09.2023 »»--⍟--«« #6 Choisan | 17.05.2023 #7 Choisan | 15.06.2023