⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Wooyoung içeri girdi.Ebeveynleri uyuduğu için onlara bu konudan yarın bahsetme kararı aldı.Üst kata çıkıp odasına geldi.Banyoya girdi ve küvete yakınlaşdı.Suyu açdı ve suyun ılıklaşmasını bekledi.Bir kaç dakika sonra su ılıklaşdı.Wooyoung kediyi küvetin içine koydu.Şampuanı aldı ve kediyi yıkamaya başladı.
♡
Kediyi yıkadıktan sonra küvetten çıkardı. Kediyi yatağın üzerine koyup , temiz bir havlu aldı ve kediyi kurulamaya başladı. Kediyi tamamen kuruladıktan sonra , kedinin yanına yattı. " Sana bir isim koymalıyım... San ismini seviyorum,senin adın San olsun. " Daha sonra San'ın ve kendisinin üzerini örttü ve kendisini uykuya teslim etti.
‧͙⁺˚*・༓ ☀ ༓・*˚⁺‧͙
Ertesi sabah Wooyoung annesinin sesine uyandı.
" Wooyoung bu kedinin bizim evde ne işi var?? " .
' Anne dün çok yağmur yağıyordu , hava çok soğuktu. Dışarıdan kedi sesleri geliyordu. Dışarı çıktım ve çalılıkların arasında bu kediyi buldum. Çok üşümüştü, annesi de ortalıklarda gözükmüyordu. Bende bu soğukta dışarıda kalmasın diye,eve getirdim.Lütfen besleyelim, lüften, lüftenn '.
" Wooyoung biz daha kendimize zor bakıyoruz, bir de kediye nasıl bakacağız? ".
' Anne lüften besleyelim. Kediyle ben kendim ilgileneceğim, lütfenn '
"Kendin ilgileneceksen, kalabilir."
' çok teşekkür ederim anneciğimm ' Wooyoung annesine sarıldı.
" Tamam, tamam abartma. Akşam baban gelince bu konuyu onunla da konuşuruz "
' Peki '
。・:*:・゚★ 𝐴𝑘𝑠̧𝑎𝑚 。・:*:・゚☆
Wooyoung koltukta oturmuş kedisi San'ı okşuyordu.Annesi akşam yemeği için masayı hazırlıyordu. Kapı çaldı. Kapının çaldığını duyan Wooyoung,kapıyı açmaya gitti.Kapıyı açıp babasına sarıldı.
' Hoşgeldin babacığım. '
" Hoşbulduk oğlum. Nasılsın, iyi misin? "
' İyiyim babacığım. '
Babası Wooyoung dan ayrılıp,masaya doğru ilerledi.Wooyoung da babasının peşinden ilerleyip, babasının yanında ki masaya oturdu. Annesi de oğlunun karşısında ki masaya oturdu ve yemek yemeğe başladılar.
.・✧ 𝑌𝑒𝑚𝑒𝑘𝑡𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 ✧・.
" Hayatım seninle bir şey konuşmamız lâzım. "' Dinliyorum '
" Wooyoung dün bahçede bir kedi yavrusu bulmuş ve onu sahiplenmek istiyor. "
' Oğlum mutlu olduktan sonra benim için sorun yok. '
Wooyoung babasına sarıldı.
" Çok teşekkür ederim babacığım."⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Yazım hataları varsa kusura bakmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kɪᴛᴛᴇɴ ♥︎ Wᴏᴏsᴀɴ
FantasíaWooyoung dışarıda bulduğu kediyi sahiplenmeye karar verir. Başlangıç : 06.02.2023 Bitiş : 14.09.2023 »»--⍟--«« #6 Choisan | 17.05.2023 #7 Choisan | 15.06.2023