⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Oy ve yorumm <3
« 1 Yɪʟ sᴏɴʀᴀ »
❥︎ 𝑊𝑜𝑜𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔'𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑠̧ 𝑎𝑐̧𝚤𝑠𝚤
Bugün üniversiteye gideceğim.1 yıl eğitimime burada devam ettikden sonra üniversiteyi de burada okumamı söylediler.Kore'ye geri dönersem San'la karşılaşabilirmişim..Gerçi San beni çoktan unutmuşdur bile.Hatta muhtemelen yeni sevgilisi bile vardır.Bu 1 yılda San'ı unuttuğumu sanıyorlar.Oysa ki ben onu hiç unutamadım.Onu çok özlüyordum.Acaba şuan napıyordur? Umarım iyidir..
Daha fazla düşüncelere dalmadan kalkıp hazırlanmaya başladım.Pek heyecanlı olduğum söylenemezdi.San'la beraber aynı üniversiteye gitmek istiyordum.Hep müziğe olan ilgisinden bahserdi.Sesini pek beğenmiyordu ama bence çok eşsiz bir sesi vardı.
Aileme artık daha fazla katlanmak istemediğim için üniversitenin yurduna kaydolmayı düşünüyordum. Yeosang , Wookjin ve Yongsoo'ya noldu derseniz , hâlâ konuşuyoruz.Bir gün buraya beni görmeye geleceklerini söylüyorlardı.Yeosang güzel sanatlar üniversitesini kazanmışdı.Wooksoo ikilisi de konservatuvarı kazanmışdılar.
Dolaptan beyaz t-shirt ve beyaz
pantolon çıkarıp , giyinmiştim.Alt kata indiğimde annemler çoktan yemeğe başlamışdılar bile.
Bir şey demeden kapıya yönelip ayakkabılarımı giydiğimde , annemin " yemek yemeyecek misin? " dediğini duydum.
" Okulda bir şeyler yerim "
deyip çıkmıştım.
Otobüs durağına vardığımda otobüsü beklemeye başlamışdım.
Otobüs geldiğinde binmiştim.
20 dakikalık yolculukdan sonra otobüsden inip , üniversiteye doğru yürümeye başlamışdım.
Baya büyük bir üniversite olduğu için sınıfımı bulmak biraz zor olacakdı.
İçeri girdiğimde pembe saçlı bir çocuk yanıma yaklaştı.
" Selam. Ben okul başkanı Choi Yeonjun. Sen yeni öğrenci olmalısın?"
' Tanışdığıma memnun oldum , bende Jung Wooyoung.Evet yeni öğrenciyim. '
" Müdire hanım senden bahsetmişdi.Sınıfını biliyorum , gel seni götüreyim. "
2.kata çıkıp ilk sınıfın önüne gelmişdik.
Yeonjun kapıyı tıklarmışdı ve ' gel ' komutu ile içeri girmişdik.
" Hocam yeni öğrenciyi getirdim. "
' Tamamdır Yeonjuncum , çıkabilirsin. '
Yeonjun gülümseyerek " Teneffüste görüşürüz " deyip çıkmıştı.
' gençler bu yeni sınıf arkadaşınız Jung Wooyoung.Wooyoung , Changbin'in yanına geçebilirsin. '
Bana göre oldukça cüsseli olan Changbin'in yanına geçtim.
" Selam. Ben Seo Changbin , memnun oldum "
' Bende memnun oldum '
♡
Sıkıcı bir dersden sonra sonunda teneffüs çaldığında Changbin'le beraber kantine inmeye karar verdik.
Daha yeni tanışmamıza rağmen Changbin'le oldukça yakınlaşmışdık. Oldukça samimi birisiydi.
Koridordan geçerken 7-8 kızın birisinin etrafına toplandığını gördüm.
Her kimse oldukça popülerdi sanırım.
Tam önlerinde geçerken gördüğüm yüz ile donup kalmıştım.
Bu kadarı ancak filmlerde olur sanıyordum.
Choi San ?!
⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Choi Yeonjun
23Seo Changbin
19⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Ne klişe ama aşdlslldlsd
Geçiş bölümü olduğu için biraz kısa oldu üzgünüm :<
Bir daha ki bölümde görüşmek üzeree ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kɪᴛᴛᴇɴ ♥︎ Wᴏᴏsᴀɴ
FantasíaWooyoung dışarıda bulduğu kediyi sahiplenmeye karar verir. Başlangıç : 06.02.2023 Bitiş : 14.09.2023 »»--⍟--«« #6 Choisan | 17.05.2023 #7 Choisan | 15.06.2023