𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 14 ☁︎

52 7 7
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆


yine uzun bi aradan sonra bölüm atıyorum :> bu bölüm San'ın bakış açısından olacaktır <3

iyi okumalarr ^^


❥︎ 𝑆𝑎𝑛'𝚤𝑛 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑠̧ 𝑎𝑐̧𝚤𝑠𝚤

Ders bittikten sonra , sınıftan çıktım.Duvara yaslanarak,Kyungjun'u beklemeye başladım. Yine kızlar etrafıma toplaşmıştı. Bu kadar ilgiyi sevmiyordum.

Benden biraz uzakta bana bakan birisini fark ettim. Dikkatlice baktığımda bunun Wooyoung olduğunu anladım. Benimle aynı üniversitede mi okuyordu?

Onu çok özlemiştim.Gidip ona sarılmak istiyordum ama yapamazdım..o beni terk etmişti.

Burada daha fazla durmak istemediğim için,Kyungjun'un sınıfına gitmeye karar verdim.

Sınıfa geldiğim de , Kyungjun çoktan sınıftan çıkmış buraya geliyordu.

" iyi misin , pek iyi gözükmüyorsun? "

' bahçeye inelim anlatacağım. '

" peki "

bahçeye geldiğimiz de banklardan birine oturmuşduk. Kyungjun'a Wooyoung'dan daha önce bahsetmiştim.

' Az önce sınıfın önünde Wooyoung'u gördüm. Sanırım bu üniversitede okuyor.. '

" gidip konuştun mu? neden açıklama yapmadan gitmiş ? "

' hayır,konuşamadım. '

" keşke konuşsaydın ya belki mantıklı bi açıklaması vardır. Yine de sen bilirsin. "

' Konuşmak istemiyorum onunla. '

" anladım. "

zil çaldığı için kyungjun'la sınıflarımıza çıktık.

Dersler çok sıkıcı geçmişti. Odama gidip dinlenmek istiyordum. Yurda gelip asansöre doğru ilerledim. Asansör bindiğimde 3.kata bastım. Asansörden indikten sonra odama doğru ilerledim.

Kartı okutup içeri geçtim. Üzerimi değiştirip,yatağa yattım ve telefonumla ilgilenmeye başladım.

Bir süre sonra kapının açılma sesini duydum. Göz ucuyla içeri giren kişiye baktığımda,Wooyoung olduğunu fark ettim.

Aynı üniversitede olmamız yetmiyormuş gibi bir de oda arkadaşımdı.

Yanıma yaklaştı ve

" San.. Konuşabilir miyiz? "

kafamı telefondan kaldırıp ona baktım ve cevap vermeden telefonuma geri döndüm.

" San yapma böyle lütfen. Konuşmamız lazım. "

' Konuşacak bir şeyimiz olduğunu sanmıyorum Wooyoung '

" bi dinleseydin- "

' dinlemek istemiyorum Wooyoung! Ne anlatacağın umrumda bile değil. Mümkünse benden olabildiğince uzak dur. '

𝒖𝒛𝒂𝒌 𝒅𝒖𝒓𝒎𝒂𝒔𝜾𝒏𝜾 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎..

Başka bir şey demeden odadan çıktım.

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kyungjun
21

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

çok saçma bi bölüm oldu biliyorum
╥﹏╥ 
14.bölümde final yapmak istemedim o yüzden böyle bir bölüm yazdım .
Gelecek bölüme final yaparım sanırım. Bir daha ki bölümde görüşürüzz <3

Kɪᴛᴛᴇɴ ♥︎ WᴏᴏsᴀɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin