𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 4 ☁︎

214 22 22
                                    

⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆


❁ 15 𝐃𝐚𝐤𝐢𝐤𝐚 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 ❁

Wooyoung uyandığında koltukta yatıyordu.San da onun yanına kıvrılmış uyuyordu.

" Ben buraya nasıl geldim? En son mutfakta bi' çocuğu gördüğümü hatırlıyorum...Ne yani hepsi rüya mıydı? Çok gerçekciydi.. " diye düşündü.

Geldiğinde okul kıyafetleriyle uyumuştu.Odasına çıkıp üzerini değiştirmeye karar verdi.Odasına geldi ve günlük kıyafetlerini alıp giydi.

Annesini ortalıklarda görememişdi.Telefonunu eline alınca , annesinin mesajını gördü.

' Komşudayım.Acıkırsan buzdolabına koyduğum yemeği ye ' . yazıyordu

" Tamam anne.Beni merak etme " yazdı ve gönderdi.

Telefonu komidinin üzerine koydu.Dolaptan resim çizmek için gerekli malzemeleri alıp çalışma masasına oturdu ve resim çizmeye başladı.

Eʀᴛᴇsɪ ɢᴜ̈ɴ ✿

' Wooyoung kalk artık . Okula geç kalıcaksın. '

" 5 dakika daha "

' Senin 5 dakikalarını biliyorum ben. 5 dakika diyip yarım saat uyuyorsun , uyanınca da " Anne bugün gitmesem olmaz mı? Kendimi iyi hissetmiyorum da.. " diye bahane uyduruyorsun.Kalk hadi.

" Öf tamam anne ya , kalktım. "

' Kahvaltı hazır üzerini giy ve aşağı gel. '

" Tamamm "

Annesi odadan çıktı ve Woo okul kiyafetlerini giydi.San kendi yatağında uzanmıştı.Woo , aşağı indi.Sandalyesine oturdu ve yemek yemeye başladı.

Woo yemeğini yedikten sonra , mutfağa gitti.Buzdolabından kedi mamasını ve su alıp , yukarı çıktı.Odasına gelip San'ın yemeğini ve suyunu koyduktan sonra , çantasını aldı ve aşağı kata indi.

" Görüşürüz anne " annesine sarıldıktan sonra evden çıktı.

Woo gelip sırasına oturdu.Ve sınıfa yeni gelen o çocuğu gördü.Herkese zorbalık yapıyordu , diğer herkesden biraz daha cüsseli olduğu için herkes ondan korkuyordu.

Kɪᴛᴛᴇɴ ♥︎ WᴏᴏsᴀɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin