Bölüm-13

948 35 28
                                    

°devam°

Th: dur ben geliyorum oraya! Beş dakika bekle.

Yg: bekleyemem.

Th: jungkook kaçırdı kesin.

Yg: O BİTTİ TAMAM MI?  BİTTİ?!

Th: Bekle beni! Ben onun hakkında herşeyi biliyorum! Sana yardım ederim! Bekle beni!

Yg: Emma'nın evine gidiyorum ben! Çabuk ol!

Th: Beş dakikaya ordayım!


.......

Jk: Biliyor musun Emma'm? Viski içerek seni izlemek harika. Hıhıhı.

Em: Y-yoo-ngi...(sessizce)

Jk: Sence yoongi seni yaptıklarından sonra yardımına koşar mı?! Seni sevmesi bile mucize olur.

Em: (gür sesle)  Herşeyi senin için yaptım ben!

Jk: Yapmak zorunda değildin.

Em: N-nefret  e-ediyorum senden.

Jk: Bende seni seviyorum Jeon Emma'm.

Em: B-ben J-jeon Emma d-değilim.

Jk: Gerçek soy adını duymak ister misin?

Em: G-gebermeni isterim.

Jk: Senin hakkında bir bilgim var ama bunu saklayacağım.

Em: C-cehennem ol.

Jk: ateşimde yanmak hoşuna gidiyorsa olurum emma'm.

Gözlerim kapanmaya and içmişti. Nefesim kesilmişti. Şu an tek ölmekti. O kara toprağın altına girmek ve çürümekti. Ölümden korkarken Şu an ölmek için dua ediyordum. Beni kurtaracak tek kişi bile yaptıklarımı öğrenince beni bırakacaktı. Tam sevmeye başlamışken ona olan sevgimle yalnız kalacaktım.

Jk: Ahh Kim Emma.  Taehyung'un kardeşi. Aman nefret izlenme yetimhaneye bırakılan kardeşi. Acınası bi durum ya! Vah zavallı! Hahahaha!

(Yazardan: bi gıcık oldum biasıma qldkskdkdk)

Ne dediğini anlayamamıştım. Kulağımda sadece bir ses vardı. Azrail'in sesi.


.......




Th: Geldim.
 

Yg: Burada yok!

Th: Arabaya bin ve beni takip et. Nerede olduğunu biliyorum.

Yoongi arabasına bindi ve taehyung'ı takip etmeye başladı.

Yg: Yeri nerede?!

Th: 1-2 km uzaklıktaki bir ormanda. Orada öldürdüğü kişileri saklıyor.

Yg: Emma'ya bir şey yaptıysa ölümü benden olur!!

Th: Sen jungkook'u hallet. Ben Emmayı oradan çıkartırım!

Yg: Silahın varmı?

Th: Aldım 4 tane! Merak etme sen beni.
Sadece takip et!

Yoongi telefonu kapattı ve hemen taehyung ı takip etmeye koyuldu.


........



Jk: Emma baksana.

Kafamı kaldırdı. Saçlarımı çekerek ona  bakmamı sağladı. Zar zor açtığım gözlerimi kapatmam bir oldu.

Jk: Jimin'in kafası! Hahahahahah!

Midem bulanmaya başlıyordu. Kanlar akıyordu kafasından. İlk önce öldürmüş sonra kafasını kesmişti. Gülerek kafasının duvara attı. Midem daha fazla dayanamadı ve kusmaya başladım.


........


Th: gel hadi!

Yg: kahkaha sesi geliyor lann!!

Th: koş hadi!


Yoongi ile Taehyung hızla içeri girdiler. Silahlarını tutarak odalarda gezmeye başladılar. O gürültülü ve iğrenç kahkahadan sonra yoğun bir sessizlik olmuştu. Gelen silah sesi ile yoongi hemen silah sesinin geldiği yere doğru koştu. Kapıyı açtı ve içeri girdi ama odada cesetler vardı. Kelkanla, cesetler ve yerde kurumuş kanlar...

Bir sandalyeçevril. Etrafı kanlarla çevrili. Ipler ve ıslak bir bez. Yaklaştı ve iyice incelemeye başladı. Ben o kadar sıkılmıştı ki hala kıvrık bir şekilde duruyordu. Ve yine o iğrenç kahkaha sesi...

: SENİN YERİNDE OLSAM BURDAN  GİDERDİM MİN YOONGİ! SEVDİĞİ KADININ CESEDİNİ BULMAK SENİN İÇİN BAYA KÖTÜ BİR DARBE OLUR.



Ve yine o iğrenç kahkaha..


Yoongi diz üstüne çöktü ve gözyaşlarını serbest bıraktı. Bitmişti onun için her şey. Bitmişti her an, her dakika..

Th: (yanına geldi ve sarsarak) Hyung  kendine gel! O aptala inanacak kadar geri zekalı olmamalısın! Seni kandırmaya çalışıyor! Eğer Emma'yı seviyorsa öldürmez! Kendine gel! Benim bildiğim Yoongi her daim istediğini elde eder ve kimseye inanmaz! Kendine yapma bunu! Emma ölmedi! Seni bekliyor.! Emin ol senin ellerini tutmanı ve onu kurtarmanı bekliyor!


Taehyung'a baktı Yoongi uzunca. Taehyung ona sıkıca sarıldı. Yoongi kıpırdamadan durdu. Taehyung sarılmayı bıraktı


Th: Ayağa kalk şampiyon! Sevdiğin onu kurtarmanı bekliyor!

Yoongi gözyaşları silip ayağa kalktı. Silahını alıp Taehyung'ı  takip etmeye başladı.


.......






Jk: Emma uyan! Emma uyansana!

Zorlukla baktım jungkook'a.oturmuş kucağına almış ve bir yatağın üzerine oturmuştu. Yüzüme okşuyordu. Az önceki halinden eser yoktu. Bu herif neyin nesiydi?!  Sabah sadist akşam Melek mi ?! Yoksa amacı başka mı?!

Jk: iyi misin?

Em: (ağzından kan çıktı ve
yanaklarından süzüldü)

Jk: Emma! Emma!!

Kalbimin atışını hissetmiyordum.  Kan kusmaya başlamamla artık sonumun geldiğini anlamıştım. Ve içimden şunları dedim:

Keşke Ölümüm katilimin bana korkuyla bakışıyla değil sevdiğim adamın bana o güzel bakışıyla olsaydı.


Gözlerim kapandı. Sonsuzluğa kapandı. Artık açılmamak üzere kapandı...


Devamı birazdan...


-Bir Mafya, Ana Sınıfı Öğretmenine Aşık Olursa- [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin