Bölüm - 8

1.4K 39 12
                                    




•Devam• 


 Jk: Seninle işim bitmedi haberin olsun! 

 Yg: He he hadi git. 

 Jk: Ne gideceğim ya?! Ben bugün buradayım. Sen git!

 Yg: Ben neden gid-... 

Ds: Jungkook Amca!!! 

 Daisy Jungkook'a doğru koştu. Jungkook Daisy'i kucağına aldı. Yoongi ve ben şaşkınca bakıyorduk. 

 Ds: Jungkook Amca hani birlikte oyun oynayacaktık. Öyle demiştin. Ama oynamadık.

 Jk: Bugün oynarız Daisy. Bugün gitmiyorum. Bütün gün buradayım. 

 Ds: Yaşasın!! 

 Jk: Siz bize neden far görmüş tavşan gibi bakıyorsunuz? 

 Yg: Siz ne ara-... 

 Jk: Bir kaç kere karşılaştık Daisy ile. Oradan biliyor beni.

 Em: Sen ne zaman buraya gelip Daisy ile konuştun? Ben neden görmedim? 

 Jk: İnanır mısın? Ben Daisy ile karşılaştığım her an nedense hep başka bir yerde oluyordun. Ben de Sunny buradayken geliyordum. Hep öyle denk geliyordu. Şaşırtıcı değil mi? 

 Yg: Tamam neyse bırak papatyamı. 

 Daisy Jungkook'a sıkıca sarıldı. Jungkook sırıtarak baktı Yoongi'ye. Yoongi'nin sinirden baya kızarmıştı. Daisy'i Jungkook'un kucağından aldım. 

 Em: Güzelim sen Sunny ablanın yeni aldığı boyama kitabını boya olur mu? 

 Ds: Yeni mi almış?! Tamam olurrrr! 

 Daisy'i kucağımdan indirip içeri gönderdim. 

 Jk: Taehyung'a benziyor.

 Em: Şey Yoongi, sevgilim hadi git sen. Jungkook sen de içeri geç. 

 Yg: Daisy'i almaya geldiğim zaman benimle geleceksin Emma. Anladın mı? 

 Jk: Bugün maalesef bunu yapamayacaksın. Kardeşimle akşam işim var. Başka zaman belki.

 Yg: Ulan var ya! Seni burada öldüresiye döverdim de Daisy bizi görür diye korkuyorum! 

 Jk: Yallah hadi.

Yoongi sinirle arabasına bindi ve hızla buradan ayrıldı. Jungkook bana döndü ve omuzlarımı okşadı. 

 Jk: İyi misin? 

 Em: Jungkook bu işi yapmasak? Cidden beni öldürür bir gün. 

Jk: Ben varken sana hiçbir şey yapamaz. Tamam mı? Korkma sakın. Ya sen koskoca ünlü bir mafya Jeon Jungkook'un Kardeşi Jeon Emma'sın. Korku bize yakışmaz. Tamam mı?

Em: Tamam da gene de korkuyorum. 

 Jk:(Alnını öptü ve sarıldı) Korkma Kardeşlerin en güzeli. 

 Em: (sarıldı) Ya seni öldürürse? 

 Jk: Bunca zaman öldürememiş şimdi mi öldürecek? Sen bunu düşünme. Bu akşam benim arkadaşlarımla yemeğim var sen de geleceksin. 

 Em: Ya ben gelmesem? Olmaz mı?

 Jk: Neden? 

 Em: Evde durmak istiyorum.

-Bir Mafya, Ana Sınıfı Öğretmenine Aşık Olursa- [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin