Bölüm - 7

1.4K 45 2
                                    


Arkadaşlar okuyanların yarısından fazlası destek olmuyorr :(

oy vermeyi unutmayınnn...




•Devam• 


 Jk: Hemen sor ona! Benim sattığım o kadar malı kendine alıp başkalarıyla ortaklık kurmuş mu?! 

 Em:(sordu)

Yg: A-amacım J-jungkook'u bitirme-ek.

 Jk: O ite sor bakalım! Sevdiğim kızı benden bilgi almak için kullandıktan sonra öldürmüş mü?! 

 Em:(yutkunarak sordu) 

 Yg: Y-yaptım.

 Jk: O****PU ÇOCUĞU!!! 

 Em: Neden yaptın bunu? 

 Yg: (gözleri kapanacak)

Jk: Ona son sorumu soruyorum! Kendi öldürdüğü insanları benim öldürdüğümü herkese yaymış mi?! 

 Em:(sordu) Cevap ver. 

 Yg: Y-yayacakken seninle tanış-ştım. O iş y-yarım k-kaldı.(uyudu)

 Em: Uyudu bu. Jungkook! Jungkook! 

 Jk: O herifi dışarı at! 

 Em: Yardım et gel o zaman. 

 Jk: Geliyorum! Üstüne bir şey giy! 

 Em: Bana bu iğrenç elbiseyi alan sensin . 

 Jk: Ve şu an üstünde sadece iç çamaşırların var! Çabuk giyin! 


 Üstüme pijamalarımı giydim. Kapıyı açmak için aşağı indim. Açtığım an Jungkook kıpkırmızı olmuş yüzü ile yukarı çıktı. Arkasından çıktım. Yoongi'yi sırtına aldı ve taşımaya başladı. Jk: Git şunun arabasının kapısını aç! Al anahtarı! Anahtarı alır almaz koşarak evden çıkıp Yoongi'nin arabasını açtım. Arka koltuklara Yoongi'yi yatırdı. Bana baktı ve şoför koltuğunu işaret etti.

 Jk: Götür şunu. 

 Em: Geri nasıl döneceğim pardon? 

 Jk: Arkandan ben de geleceğim. Belki uyanır sana, zarar verir. Sen bunun evini biliyorsun zaten. Götür ben de arkandayım. 

 Em: Tamam.


 Şoför koltuğuna bindim. Arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım. Jungkook'un arkamdan geldiğini aynadan görünce nefes verip biraz daha hızlandım. Yoongi'nin evinin biraz ilerisine bıraktım arabayı ve kendini. Jungkook'un yanına gelip yan koltuğa bindim. Hızla oradan ayrıldık. Eve geçer geçmez Jungkook sinirle duvara silah sıktı. Mermi bitince silahı duvara fırlattı. Yanına gidip kolunu tuttum. 

 Em: JUNGKOOK SAKİN OLUR MUSUN?! 

Jk: BIRAK BENİ! 

 Em: JUNGKOOK! DURSANA! 

 Jk: BIRAK BENI BIRAK!


 Jungkook birden beni yere itti. Yere düşünce hemen yanıma geldi. 

 Jk: Özür dilerim Emma. 

Em: Ağh! Kafam! 

 Jk: Bakayım.

-Bir Mafya, Ana Sınıfı Öğretmenine Aşık Olursa- [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin