Vote vermeyi unutmayın..
Sizi seviyorum <3
•Devam•
Arabadan indi ve kapımı açtı. Beni kucağına aldı ve kapıyı örttü. Kilitledi ve eve girdirdi beni. Yatak odasına çıkarıp yatağa koydu. Uzaklaşacağı an kravatını tuttum ve kendime çektim.
Em: Nereye?
Yg: Ş-şey sana kıyafet alacaktım.
Em: Hayır. İzin vermiyorum.
Yg: Emma hemen dönerim.
Em: Hayır.
Yg: Emma.
Em: Neden o günün acısını çıkartmayacak mısın?
Yg: Ha ne?
Em:(ensesini okşuyarak) Yapmalısın.
Yg: (Emma'nın ellerini yanlara sabitleyerek) Tehlikeli sulardasın.
Em: Biliyorum.
Yg: Bekle beni. Sana kardeşimin kıyafetlerinden getireceğim. (Üstünden kalktı)
Em: Yoongi.
Yg: Hm?
Em: Geldikten sonra şu tehlikeli sularda boğuşalım mı?
Yg:(sırıtarak) Bekle.
Em: Tamammmm.
Yoongi çıktıktan hemen sonra telefonuma arama gelmişti. Jungkook'tan geldiğine adım kadar emindim. O yüzden sessizle aldım telefonu. Şu an benim tek isteğim Yoongi iken bir de onunla uğraşamazdım. Merak ediyorsunuz değil mi? Neden Yoongi'ye bu kadar iyi davranıyorum? Hem de içten bir şekilde?
Evet, düşündüğünüz gibi. Ondan baya etkileniyorum artık. Sanki o beni değiştiriyor. Bunca zamandır hiç sevgilim daha doğrusu sevdiğim olmamışken Yoongi'ye sevgi beslemem benim için bir yenilik gibi. Sanki yeni sulara açılmışım gibi. Ama benim en çok merak ettiğim şey ise acaba açıldığım suyun sonu gök gürültüsü ile birleşmiş bir adaya mî gelecek yoksa güneşle kaplı bir adaya mi?
Elinde kıyafetlerle Yoongi içeri girince düşüncelerimden arınmıştım. Kıyafetleri bana verdi. Hızlıca üstümü değiştirmiştim. Tabii Yoongi de beni zevkle izlemişti. Geceliğin son üç düğmesini açık bırakmıştım. Yoongi bana yaklaşıp onları ilikleyecekken ellerini tuttum. Gözlerine baktım.
Em: İstiyorum.
Yg: Neyi İstiyorsun?
Em: Seni, seni istiyorum.
Yg: Emma sen içmişsin galiba. Yoksa benim içki yerime mi gittin?
Em: Saçmalamayı kes. Ve cevap ver bana. Beni istiyor musun?
Yg: İnan bana seni deli gibi istiyorum. Ama zamanı değil.
Em: Neden?
Yg: Hastasın şu an. Dinlenmen gerek. Hadi uyuyalım sonra yaparız.
Em: Yapmazsan bir daha asla seninle konuşmam!
Yg: Ya neden beni kendinle sınıyorsun?! Beni zor durumda bırakmak çok mu hoşuna gidiyor?!
Em: (kravatı bir çırpıda çıkararak) Evet!
Yg: Yapma Emma!(ellerini tutarak)
Em: Jungkook yüzünden yarım kaldı ama!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Bir Mafya, Ana Sınıfı Öğretmenine Aşık Olursa- [Yarı Texting]
Ficção Adolescente-Bir Mafya, Ana Sınıfı Öğretmenine Aşık Olursa- Yoongi fanları için çok güzel bir hikaye Bu sefer tek bölümlük olmayacak bence seviceğiz bir hikaye olucak <3 İyi okumalar ... +18 içerik KESİNLİKLE YOKTUR !!!!