DESTEK OLUR MUSUNUZ ?
SİZİ SEVİYORUM..
•Devam•
Yg: Yanına gidiyorum.
Th:S**meden gelme.
Yg: Amacım zaten o.
Th: Şaka mısın?!
Yg: Ne var ki? Onu benim yapmak istiyorum.
Th: Saçmalama ya. Onda kal gel işte.
Yg: Yooo.
Th: Hyung cidden biz ruh değişikliği mi yaptık? Ben en çok sapıtanım diye biliyorum. Ama sen sapıtıyorsun ya!
Yg: Ahh neyse! Ben gidiyorum.
.........
Em: Bu elbiseyi kim aldı lan bana?! Ben almam böyle iğrenç bir şeyi!
Jk:(kulaklıktan) Ben aldım hihihi.
Em: Ulan *şek sıpası! Bunu ne diye aldın bana?! Mal mısın?!
Jk: Değilim sadece sana yakışır diye aldım.
Em: Benim açık elbiselerden nefret ettiğimi bile bile mi?!
Jk: Bence yakıştı sana. Göremesem de.
Em: Dönüşte hesabını soracağım!
Jk: Aha geldi haşmetlin. Odaklan Emma. Tek yapman gereken benim söylediklerimi ona iletip laf almak.
Em: Var ya sırf senin için yapıyorum yoksa değil yaptırmanı düşünmeni bile sağlamam!
Jk: Kardeşlerin bir tanesi. Muahh!
Em: Beyinsiz!
Jk: Hadi kapıyı aç.
Em: Geldi değil mi?
Jk: Geldi ve bir iki üç.
Kapı çaldığı an hızlıca kapıyı açtım. Yoongi elinde çiçekle bana baktı. Süzdü ve alt dudağını dişledi.
Yg: Bebeğim bu hal ne?
Em: (Jk) Sana özel sevgilim.
Yg: Bak bunun sonu iyi olmaz ama.
Jk: Ne istekli a*k! Hahahaaa!
Em:(Jk) Olmasın. Belki ben o sonu istiyorumdur.
Yg: Yaa demek öyle.
Yoongi'nin elinden çiçeği aldım ve yakındaki masaya koydum. Yoongi'nin boynuna kollarımı sardım ve içeri çektim. Kapıyı kapattı ayağı ile.
Jk: Onu baştan çıkar olabildiğince. Ben şu an göremiyorum sizi.
Yoongi belimi tutup beni kendine bastırdı. Dudağıma uzun bir öpücük bıraktı. Koltuğa oturduğu an ben de kucağına oturdum. Şu an olduğum durum b*k gibi bir durumdu. Sevmediğin bir insana sırf kardeşin için sırnaşıyordun. Mal mal. Ama cidden malca. Ve bir o kadar iğrenç.
Jk: Umarım kucağına oturdun. Şimdi onu baştan çıkar oturduysan. Ben pencereye gelene kadar yap. Ben sana haber vereceğim.
Yoongi'nin bana olan bakışları yiyecekmiş gibiydi. Îçimde az da olsa korku oluşmuştu. Yoongi birden gö*üslerimi öpmeye başlayınca korkum biraz daha büyümüştü.
Jk: Görüyorum sizi! Boynunu öp bir şey yap çabuk! Yoongi'nin boynunu öpmeye başladım. Eli elbisemin askılarına gitti. Öpmeyi bırakıp ona baktım.
Jk: Oha! Adam seninle yatmaya and içmiş! Hahahaa!
Em:(Sinirle nefes verdi)
Jk: İşaret parmağını dudağına koy ve kafanı sağa sola salla. Sonra da içkileri getir. Hadi!
Em:(dediklerini yaptı) İlk önce biraz içelim.
Yg: İçelim kediciğim.
Jk: Gören de Sugar Daddy sanacak amk hahahahahaaa!
Em:(İçeri geçer) Seni öldüreceğim Jungkook.
Jk: Güzelim ilk önce dediğimi yap sonra öldürürsün beni ama öperek.
Em: Sana sevgili bulmamız lazım acil. Ulan a**na koyduğum resmen ikizine yavşıyorsun.
Jk: O geceliği iyi ki almışım. Baya seni ortaya çıkarıyor.
Em: Allahın cezasısın.
Jk: Hadi götür içkileri. Uyku hapını unutma.
Em: İyi tamam.
İçkileri iki bardağa koydum. Yoongi'ninkine Uyku ilacını katıp ezdim iyice. Benim içkiyle aynı görüntüye sahip olunca elime aldım. İçeri götürdüm. Yoongi bana uzunca baktı ve kucağını işaret etti. Yapmacık sırıtışımla hemen kucağına yer aldım. İçkisini uzattım. İlk önce büyük bir yudum aldı. Sonra ise kenara koydu.
Jk: Kafana dik hepsini!
Em:(hepsini kafasına dikti)
Yg: Vay bebeğim. Galiba hafif geldi sana hm?
Em:(jk) Bana su gibi gelir bunlar.
Yg: İşte aradığım kadın.
Bardağımı masaya bıraktım. Yoongi elbisemi çıkaracakken Jungkook bana seslendi.
Jk: Senin odana gidin. Orada kameram var ya hani. İzlemem daha kolay olur. Bir yandan da kaydederim.
Em:(Ellerini tuttu) Odama(boğuk sesle) gidelim.
Yg: Gidelim bebeğim.
Yoongi beni kucağına tam alıp odama çıkardı. Kapıyı kapattı. Beni yatağa bırakır bırakmaz üstündekilerden kurtuldu. Bu sefer cidden söylüyorum. O bembeyaz tenin üstündeki o kaslara düşmemek elde değildi. Elimi götürüp kaslarîna dokunduğum an Jungkook bağırdı.
Jk: S*viş kızım! Aferin sana! Ulan mal! Sersemleşmesini bekleyeceksin! Salak kız!
Jungkook'un dediklerine uymam gerekiyordu. Yoongi üstüme eğilince Jungkook "Sadece öp. Başka bir şey yapma sakın!" demişti. Yoongi'nin dudaklarına yaklaştım. Benden önce başlamıştı öpmeye. Öpüşüne ilk defa isteyerek karşılık vermiştim o an. Ama tam burada tek isteğim Yoongi'nin kulağımdaki kulaklığı farketmemesi. Her şey mahvolmamalı ve kardeşimi hüsrana uğratamam.
Jk: Umarım isteyerek vermedin. Aşık olursan seni öldürürüm! Duydun mu?!
Yoongi birden dudağımdan ayrıldı ve kendini yana attı. Ne oldu der gibi baktığım an uyku ilacı aklıma geldi. Hafifçe sırıttım. Yoongi'nin gözleri kapanacak gibi görünüyordu. Jungkook hemen seslendi bana.
Jk: Hemen sor ona! Benim sattığım o kadar malı kendine alıp başkalarıyla ortaklık kurmuş mu?!
Em:(sordu)
Yg: A-amacım J-jungkook'u bitirme-ek.
Jk: .....
Em:(yutkunarak sordu)
Yg: Y-yaptım.
DEVAM EDECEK...
Okumalar için çoo-k teşekkür ederimm <33
Sizce Emma ve Jungkook' un planı nasıl ?
Yoongi bu planı anlayacak mı ?!
Sizin düşünceleriniz neler ?
717 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Bir Mafya, Ana Sınıfı Öğretmenine Aşık Olursa- [Yarı Texting]
Teen Fiction-Bir Mafya, Ana Sınıfı Öğretmenine Aşık Olursa- Yoongi fanları için çok güzel bir hikaye Bu sefer tek bölümlük olmayacak bence seviceğiz bir hikaye olucak <3 İyi okumalar ... +18 içerik KESİNLİKLE YOKTUR !!!!