HAZIRIM

151 8 5
                                    


Sen onu Albay'ın yaptığını mı sanıyorsun..

Onu yapan bendim..

Sen benim kanımı taşımıyorsun..

Adımı lekeleyen o pisliği temizlemek istedim..

Acı çektiğini görmek bana o kadar zevk verdi ki..

Neteyam:Hey Salvia!

Belki de bunları gerçekten hak etmişimdir.Bütün bu yaşadıklarımı..Annemin ölümü..Babamın ihaneti..Gemide yaşananlar..

Neteyam:Salvia?

Omzuma dokunan elle düşüncelerimden ayrıldım.Bana seslenen kişiye baktım.Bu Neteyam'dı.

Salvia:Efendim?

Neteyam:Neyin var?Yüzün bembeyaz olmuş.

Salvia:Hiç..Olanları düşünüyorum.

Neteyam:Salvia kendine bunu yapma lütfen.

Salvia:Aris babamın yaşadığını sanıyor.Sürekli onu soruyor.Ne dicem ben ona?

Neteyam:Doğru zamanda söyliceksin merak etme.

Neteyam kolunu omzuma attı.Bende kafamı omzuna yasladım.Bir süre oturduğumuz tepeden aşağıyı seyrettik.

Neteyam:Sana bi şey sorucam.

Kafamı kaldırıp ona döndüm.

Neteyam:Yıllar önce o gemide ne oldu Salvia?

Bu beklediğim bir soru değildi.Öylece kalakalmıştım.Şuan bu soruya cevap veremezdim.

Salvia:Neteyam..Şuan bunu konuşabilecek durumda değilim.

Kafasını salladı.

Neteyam:Peki..Seni bu konuyla daha fazla sıkmak istemiyorum.Ama hazır olduğunda lütfen bana anlat.

Beni gerçekten anlıyordu.Onun yanında kendimi güvende hissediyordum.Usulca kafa salladım.Hiç konuşmadan dakikalarca o tepede oturup aşağıyı seyrettik.

Salvia:Köye dönelim mi Neteyam?

Neteyam:Sen nasıl istersen.

Beraber ikranlarımıza binip köye gittik.Aris'i bulup onunla konuşmam gerekti.Çadıra gittiğimizde kimse orada yoktu.Etrafa baktığımızda köydekilerin bir yere doğru gittiğini gördük.Biz de onları takip ettik.Ruhlar Ağacı'na doğru gidiyorlardı.Vardığımızda herkes daire olmuş bir şeye bakıyorlardı.Aralarından geçip baktığımızda şok olmuştum.Babamın ölü bedeni yerde yatıyordu.Neden buraya getirmişlerdi ki?Köylüler beni görünce geriye açıldı.Donup kalmıştım.Sadece babamın ölü bedenine bakıyordum.Birden koluma çarparak hızla yanımdan biri geçti.Bu Aris'ti.

Aris:BABA!BABA NOLDU SANA!UYAN LÜTFEN!BUNU SANA KİM YAPTI?

Hıçkırıklarla ağlıyordu.Onun bunu görmemesi gerekiyordu.Bu travmayı bir daha kaldıramazdı.

Aris:BABA UYAN LÜTFEN!

Usulca yanına gittim ve oturdum.Ağlamaktan helak olmuştu.

Salvia:Aris ablacım..Sakin ol..Yapma böyle lütfen.

Aris kafasını kaldırarak gözlerimin içine öfkeyle baktı.

Aris:Sen yaptın dimi?

Şaşkınlıkla ona bakıyordum.

Salvia:Aris..

Aris:SEN YAPTIN.BABAMI SEN ÖLDÜRDÜN.ANNEM GİTTİ.ŞİMDİ BABAMI DA SENİN YÜZÜNDEN KAYBETTİM.

BUZ KADAR SOĞUK/Neteyam Sully Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin