x
x
x
x
xkini jan yien sudah tiba di ibu kota sejak tiga hari yang lalu.tidak memerlukan waktu yang lama jan yien menghabiskan inti aula pemakanan hanya seminggu.
teka apa yang dia dapat!
yup jan yien mendapat cincin penyimpanan tingkat tinggi tanpa batasan memikirkannya sudah membuat jan yien bahagia.
memikirkan bagaimana reaksi para rombongan bulan lalu jika sampai ke inti pemakanan namun tiada satu pun harta karun yang didapat membuat seringai jan yien terbentuk.
"jan yien anda perlu mencari kerangka Scorpion ungu tingkat dou wang untuk bahan yang selanjutnya."kata seorang perempuan kepada jan yien.
"tapi master dekat mana kita boleh menjumpainya?"
bukan hanya cincin tingkat tinggi yang jan yien dapat namun didalam cincin tersebut ada roh seorang alkemis yg lagendaris.
flash back!"hah..tidak disangka ternyata mudah untuk masuk kedalam inti pemakanan ini"kata jan yien mengelap keringatnya
"anak muda....sudah naif sekali...aku uang menuntunmu kesini..jika tidak sudah lama kamu akan mati"kata seorang perempuan yang melayang-layang di udara
"wah!!terima kasih"
"mari buat kesepakatan!jika anda mampu membentuk semula raga saya ...saya akan menjadikan anda murid saya..bagaimana?:
"hmmm..cadangan yang bagus..jadi dimana tempat anda tinggal..tkkan saya perlu bawa keranda anda disana bukan?"
"tidak itu bukan raga saya...raga saya sudah musnah ...anda boleh ambil cincin diatas sana..disitu roh saya berada"
"deal.. sekarang anda adalah guru saya"
"bagus..anda boleh mengambil semua barang didalam ini dan simpan didalam cincin tersebut "
end!"kekaisaran nigle!"
"apa tiada tempat lain master!"sungguh jan yien belum siap untuk kesana.masa lalu liu mey masih terkadang menghantuinya.
"tiada tempat lain.. Scorpion ungu hanya tinggal di kedalaman hutan racun"
"bila kita kesana"
"5 bulan akan datang..buat masa sekrang saya akan latih anda untuk menjadi ahli alkemis dan meningkatkan kultivasi anda"kata master hui dingin.master hui sosok perempuan yang sangat cantik wjaahnya dalam umuran 30 an..
"hmm"
jan yien mula berkuktivasi hanya dengan cara itu dia dapat menjadi kuat.
YOU ARE READING
TIME TRAVEL;permaisuri terbuang
Fantasy"saya akan balas semua perbuatan kejam yg telah awak terima "kata jan yien bertekad dia perpindah kedalam tubuh seorang permaisuri terbuang.permaisuri liu mey. permaisuri liu mey terpaksa dihukum untuk tinggal di hutan kest selama 5 tahun atas kesal...